Ben schreef:Net in nieuwegein op de parkeerplaats bij een groot bedrijf (naam vergeten) de straat weet ik nog wel
ravenswade. Mac zit op de hoek
een rode clio 16v phase2 leek net nieuw gespoten 16" meerspaaks velgen zoiets als jelmer onder zijn gtt heeft. Stond te koop 5000 euro. kenteken HV-RV-06 dacht ik.
had geen pen dus kon geen nr op schrijven.
Ik was op zoek naar computeronderdeel dacht laat ik lycos route planner testen ipv alh. Nou kon t mooi niet vinden hehe klopte geen reet van 120 km verreden wat 23 km had moeten zijn
Ik moest er vandaag weer heen dus heb digicam ff meegenomen voor de misschien geinteresseerden hier:
Tijdstip: hele dag
Auto: Renault 5 GTT (of GTE)
Kleur: Grijs
Kenteken: Ben ik vergeten.
Bijzonderheden: 's Ochtends zonder RTC-stikker, 's middags één onder de ruitenwisser.
Vanmiddag in Enschede gespot:
Tijd: 17.45u
Wat: Clio Williams(Williblauw)
Waar:Op parkeerplaats a.d. Deurningerstraat
dichtbij het NS-station
Kenteken:GR-HG-16
Deze Willi had als Serienummer 1166
Tuning:Verlaagd
Geen RTC-kenmerken
Zag er verder standaard uit(uitlaat+velgen)
SToRM666 schreef:Vanmiddag bij MABO Tuning op de brug gespot: een blauwe Clio 16v met RTC stickers op de zijruiten. Kenteken was iets van SN-LV-61 (kan t helemaal mis hebben hoor ).
Dat kenteken heb je inderdaad helemaal mis!
Dat was ik, jij was dus diegene die langskwam.
Tijdstip: hele dag
Auto: Renault 5 GTT (of GTE)
Kleur: Grijs
Kenteken: Ben ik vergeten.
Bijzonderheden: 's Ochtends zonder RTC-stikker, 's middags één onder de ruitenwisser.
Wie o wie???
Ik weet ook niet van wie die gtt/gte was maar die stikker kwam van mij af. helaas heb ik dit keer jou niet gespot yde. Kenteken ligt in de auto helaas.
Merijn schreef:Stickertje onder de ruitenwisser gedaan?
Dat bedoel ik
Tevens nog een normale clio phase 2 gespot stond geen type aanduiding achterop, speedline cup velgen er onder en dubbele dtm uitlaat eronder kenteken vergeten.
Laatst gewijzigd door Ben op wo 27 aug 2003 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag gespot omstreeks 18:45:
- Lokatie: Een parkeerterrein bij de Hooge Burch in Zwammerdam.
- Model: R5GTT.
- Kenteken: XS-42-JG.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Strak, maar wel vuil.
- Tuning: 15" Artec velgen, embleemloze achterkant, smokey knippers, nette booskijkers. Ook zaten er allu matten en pedalen in. Rechtsachter zat een zwart gespoten phase2 wiel. Tevens, dikke nummerplaten, ongeboord gemonteerd(één keer raden door wie). Ook zat er een gele Vive Le Sport stikker op de achterruit.
- Kilometerstand: 185502(leuk voor de twee oude RTC eigenaren).
- Bijzonderheden: Tja, zeer bekende auto van een aantal RTCers onder ons en een collega van mij.
Ben schreef:Net gespot in Hilversum op de Hilvertsweg
Nummerbord: gummen.org!! Even daar navragen wie het is
Williams undercover.
volgens mij gewoon een 16v met williestoelen.
Is van iemand daar op het forum geweest, en is nu van een andere gummer daar, is een Williams (zeggen ze). De huidige eigenaar is niet echt een poster op het forum.
Jordi - Clio 16V schreef:Ging gisteren (zaterdag) met m'n meisje naar de bios in Heerhugowaard en kwam daar een zwarte clio 16V tegen we knikten en claxonneerde even en later bleek hij ook naast mijn clio geparkeerd te staan wie is deze persoon?
kenmerken;
- kleur zwart
- gebl. ruiten
- zwarte RTC sticker
- leuke velgjes
- kenteken ZL-GG-43
- ziet er voor de rest prima uit
gr Jordi
that was me!
ik d8 het staat wel grappig 2 beesies naast elkaar
dat dacht ik ook
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
de clio met de tsw venom wielen op de hilvertsweg in hilversum is een orginele williams en niet een 16v met williams interieur ed.
ik kan dit weten om dat ik mijzelf de gelukkige eigenaar van deze achterberg getunede williams nr3022 mag noemen.
ik lees al een aantal maanden mee op dit forum en op gummen en post inderdaad niet veel, maar daar ga ik een beetje verandering in brengen nu ik ook een renault heb(een rijdende tenminste aangezien ik ook nog 3 gt's heb die niet rijden,waaronder de gele evo met schade die jullie waarschijnlijk allemaal wel kennen hier).
mocht er iemand nog wat willen weten of onderdelen zoeken van een gt, mail of pm me gerust.
ik heb mezelf pas ingeschreven hier onder de naam marcello dus vandaar.
ik probeer er ook bij te zijn de 31e in bodegraven.
groeten Marcel
Marcello schreef:de clio met de tsw venom wielen op de hilvertsweg in hilversum is een orginele williams en niet een 16v met williams interieur ed.
ik kan dit weten om dat ik mijzelf de gelukkige eigenaar van deze achterberg getunede williams nr3022 mag noemen.
ik lees al een aantal maanden mee op dit forum en op gummen en post inderdaad niet veel, maar daar ga ik een beetje verandering in brengen nu ik ook een renault heb(een rijdende tenminste aangezien ik ook nog 3 gt's heb die niet rijden,waaronder de gele evo met schade die jullie waarschijnlijk allemaal wel kennen hier).
mocht er iemand nog wat willen weten of onderdelen zoeken van een gt, mail of pm me gerust.
ik heb mezelf pas ingeschreven hier onder de naam marcello dus vandaar.
ik probeer er ook bij te zijn de 31e in bodegraven.
groeten Marcel
Willie nr 3022 was van Merijn_v als ik me niet vergis...