P@TB@D schreef:het is niet zo extreem veel meer hoor
Mja, misschien. Maar toch, als lid lijkt het me toch wat makkelijker want dan krijg je alle ledeninfo over meetings enzo, en ik ben nogal een meeting-persoon. Wil graag bij elke meeting aanwezig zijn
Geruime tijd geleden heb ik alles inorde gemaakt om lid te worden van de RTC .
Is er al iets meer bekend wanneer ik aangemeld wordt als lid van de RTC....???
humm... ik heb mijn lidnummer en wachtwoord ontvangen echter daar kan ik niet mee inloggen. Alleen met mijn oude gevevens van .com kan ik inloggen. Hoe kan ik zien dat ik die "extra"forums heb???
ClioRSI-115pk schreef:Geruime tijd geleden heb ik alles inorde gemaakt om lid te worden van de RTC .
Is er al iets meer bekend wanneer ik aangemeld wordt als lid van de RTC....???
Hoe lang geleden en wat is je echte naam, zoekt voor ons wat makkelijker?
@douwe : Dik gedrukte topics in de latest pagina, zo ja lid van de RTC zo nee geen lid RTC.
Of ga eens een artikel lezen kan je het lezen? Ja lid van de rtc, Nee geen lid rtc
Ik heb me ook aangemeld en het geld al overgemaakt. Enig idee hoe lang er ongeveer overheen gaat voordat ik ook de andere fora kan bezoeken en ik mijn kentekenplaathouders krijg thuisgestuurd??
ben met Automaxx lit geworden en heb toen meteen alles betaald, maar uhmmm heb ook met lidnummer enz.. nog niet gekregen. wanneer kan ik dit ong. gaan verwachten
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
aus_tirol_16v schreef:nou ben ik aan de beurt met geklaag
ben met Automaxx lit geworden en heb toen meteen alles betaald, maar uhmmm heb ook met lidnummer enz.. nog niet gekregen. wanneer kan ik dit ong. gaan verwachten
Automaxx dan had je al een brief thuis gekregen moeten hebben? Die zijn allang de deur uit gegaan.
Automaxx dan had je al een brief thuis gekregen moeten hebben? Die zijn allang de deur uit gegaan.
Neem effe contact op met martijn T.
doe ik dat even
Even tussen neus en lippen door: Ik ben nu al een poosje officieel lid, maar heb mijn password en mijn lidmaatschapsnummer niet ingevoerd.
Nu wil ik id t doen, maar ik weet niet waar, ik kan wel inloggen met mijn normale alias, maar niet met mijn lidmaatschaps nummer en het password wat daarbij staat. Hoe doe ik dit?
Tino, bedankt!
Ik zie nu allerlei topics die er eerst niet stonden. Deze zien eruit of ze alleen voor leden zijn, dus ik kan nu de hele site onveilig maken...
@Tino ik kan geen artikelen lezen!! Kan dit recht gezet worden want de brief met mij lidnummer etc. dateert van 31 juli dus ik zou volgens mij overal toegang tot moeten hebben.
Douwe schreef:@Tino ik kan geen artikelen lezen!! Kan dit recht gezet worden want de brief met mij lidnummer etc. dateert van 31 juli dus ik zou volgens mij overal toegang tot moeten hebben.
speedline schreef:Omdat ik na aanmelding en betaling ook nog niets heb vernomen wilde ik een e-mail sturen naar de verantwoordelijke van de Renault Tuning Club.
Tot mijn verbazing staat er geen contact pagina met een e-mail adres van de verantwoordelijke ?
Misschien een idee ter aanvulling ? En wie kan ik hierop aanspreken ?
Met vriendelijke groet,
Zzpeedie...
PM naar mij werkt sneller
Stuur me je real name en spul via PM effe dan zoek ik het effe voor je uit .
Neem effe contact op met martijn T.
doe ik dat even
Is Martijn T met vakantie, want heb nog geen antwoord gehad of moet ik nog even geduld hebben?