[GTT-Clio]verschil remleidingen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
dennis16v

weet iemand toevallig wat het verschil is tussen de remleidingen van een GTT en een clio 16v.

die voor clio zijn namelijk niet leverbaar en van de gtt wel.
dacht dat qua aansluitingen ze hetzelfde zijn, maar zeker weten doe ik het niet.

wie weet het wel.
antoine
Car: Renault Clio III RS

dennis16v schreef: die voor clio zijn namelijk niet leverbaar en van de gtt wel.
bedoel je rvc leidingen? Die zijn wel televeren je hebt ze van omp , sandtler , goodridge

gr antoine
dennis16v

ant1 schreef:
dennis16v schreef: die voor clio zijn namelijk niet leverbaar en van de gtt wel.
bedoel je rvc leidingen? Die zijn wel televeren je hebt ze van omp , sandtler , goodridge

gr antoine
ja die bedoel ik.
allemaal erg lastig en nergens op voorraad. overgens was sparco het goedkoopst, maar ookniet in voorraad, en bestellen uit het buitenland duurt vaak weken.
antoine
Car: Renault Clio III RS

ik weet heel toevallig :evil: dat maarten van mabo nog twee leidingen op voorraad heeft (voor de voor remmen) misschien kan hij ze opsturen.Zijn van omp

gr antoine

ps hoe is het met je clio?
dennis16v

ant1 schreef:ik weet heel toevallig :evil: dat maarten van mabo nog twee leidingen op voorraad heeft (voor de voor remmen) misschien kan hij ze opsturen.Zijn van omp

gr antoine

ps hoe is het met je clio?

blijft ff de vraag passen de kabeltjes van de gtt ook op de clio
speedline

De aansluitingen van de 5 en de Clio verschillen. Aansluiting noteren en lengte of neem twee voorbeeldleidingen mee en laat ze op maat maken bij Goodridge in Delft.

http://www.goodridge.nl

Grtz,

Zzpeedie... (S)
Michiel

Ik heb clio 16V klauwen (en schijven) op mijn GTT gezet en de originele leidingen van min GTT paste iig in de klauwen dus aan 1 kant zijn ze iig hetzelfde. Kan me niet voorstellen dat de andere kant anders is; maar het zou tuurlijk kunnen. Blijft de lengte tuurlijk ook nog over, maar wat reeds gezegd is; meenemen en je weet het zeker!! Su6
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Plaats reactie