cliomaniac schreef:He ikzou graag wel dit topic behouden alle mensen tot nu toe bedankt voor de reacties alleen tegen sommigen, hou ff op met zinloze opmerkingen te plaatsen zoals: "volgens mij heb je nog niet eens nagedacht over de vering en de remmen" als ik twee berichten of zo daarvoor iets post over dat het suframe en de hele voorophanging ook achter wordt geplaatst. Ik heb twee intrax schroefsetjes thuis liggen voor een golf drie en de 4pot brembo klauwen(movit) en schijven zijn over een maand binnen. Ik zou namelijk balen als ze door die flauwe berichtjes deze topic sluiten oke!?>
Nou ja, ik heb al wat tips gegeven, maar je zegt af en toe toch gekke dingen. Wat zijn brembo klauwen (movit)???? Movit en Brembo zijn twee verschillende merken, wat is het nu? Als het vier pots klauwen zijn voor een clio (of golf3 )gaat het niet voldoen. Je wagen wordt nogal zwaar en gaat nogal hard. Wil je een beetje kunnen crossen en je wagen echt serieus aanpakken, ga dan eens kijken bij ap racing ofzo, iets meer dan een simpel upgrade...
Verder heb je een intrax schroefsetje voor een vr6??? Hoeveel denk je dat die achter kunnen hebben? Denk een beetje na. Je gaat een wagen maken die achter echt zwaar wordt en je gebruikt een kut schroefsetje voor een golf met de motor voorin??? Ga gewoon via proflex ofzo naar een serieus op maat gemaakt onderstelletje kijken. Kijk, je hebt leuke ideeen, maar het niet echt duidelijk voor ogen. Je kan schreeuwen over je intrax pootjes enzo, maar dat haalt het niet voor het serieuse werk. En iedereen hier kent wel een paar leuke termen als subframe, schroefsetje en brembo (of movit, weet je al wat het is???), maar daar redt je niet eens een serieus normale upgrade mee. Ik sluit me aan bij de rest, ik vind het wat aandachttrekkerij... dus hoewel je hierop afknapt en het al tien keer gehoord hebt, denk alles even goed door...
Gijs