Meeting bij FCG Engineering, 24 augustus
jean-paul schreef:Mrtn schreef:maximale snelheid bij Robert is 179??
dit was de maximum snelheid in ze 4 toen het gas eraf ging om uit te rollen...
ohw ok, op die manier dus, thanx voor de uitlegXedrah schreef: Dat is de hoogst behaalde snelheid in de vierde versnelling op het moment dat de meting beeindigd is.

Mrtn = Maarten
ben nog even druk aan 't uitzoeken en overleggen. Heb hier namelijk een meting liggen van dezelfde bank, met dezelfde afstelling, waar vollast netjes 5% CO uitkomt.Marcel B. schreef:Misschien heeft menno nog wat te zeggen hierover?
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Das rap 

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
genoeg geluld over Opels
. Bij deze de uitdraai van Rob. Rob zal zelf wel het een en ander verklaren als ie daar zin in heeft
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/uitdraai%20rob%20-.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/uitdraai%20rob%20-.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nou bij deze mijn resultaten, helaas kan ik het even niet scannen dus bij deze de getallen:
Motor vermogen: 132KW (179,5 PK)
Vermogen aan de wielen: 106,5KW (144,8 PK)
Maximaal vermogen bij 6380 min-1
Maximaal koppel: 200 Nm
Max. koppel bij 6220 min-1
Leuke waarden alleen het CO gehalte is errruuuggg aan de lage kant, vanaf 4100 min-1 keldert ie naar een dieptepunt van 1%.
Dus we hebben weer wat te doen!
Motor vermogen: 132KW (179,5 PK)
Vermogen aan de wielen: 106,5KW (144,8 PK)
Maximaal vermogen bij 6380 min-1
Maximaal koppel: 200 Nm
Max. koppel bij 6220 min-1
Leuke waarden alleen het CO gehalte is errruuuggg aan de lage kant, vanaf 4100 min-1 keldert ie naar een dieptepunt van 1%.
Dus we hebben weer wat te doen!
Oooooo, was jij die dude met de bril Xedrah? Vet, wissik nie eens hahaha....Job-Turbo zn 5 gaat ook de goede kant op...jammer van de ietwat teleurstellende resultaten voor sommigen, maar ik ben toch wel erg blij dat mijn standaard 1.7 mpi 100 pk haalde!
(okee 99,9) alleen het koppel was iets minder dan dat het zou moeten...134 Nm ipv 140 Nm...maar ja boeiuh! 
Was een leuke en leerzame dag! Als me blokkie wat aangepast is wil ik weer!
hehe...


Was een leuke en leerzame dag! Als me blokkie wat aangepast is wil ik weer!

man man wat heb ik genoten!
wil de mensen van FCH Enegineering bedanken voor deze leerzame dag, heel wat geleerd over pk's, koppel, co2, co etc. blijkt dat er heel wat meer bij komt kijken en dat echte pk's niet bij bossies uit de boom vallen!
de dag was enorm goed verzorgd, broodjes, koffie, koeken, dropjes
top allemaal. er werd met respect met je auto om gegaan, iets wat ik graag zie. de werkplaats was schoon en netjes, mooie en goeie spullen.
een dikke 10!!!
hier mijn uitdraai iets beter
144,8 pk
199 Nm koppel
see 4 yourself
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/testbank.jpg[/img]
verder heb ik erg genoten van m'n T25 brothers, Ivo en ik hadden nagenoeg hetzelfde, JP viel iets tegen maar zijn blok is niet goed (liep al niet lekker voor we heen gingen), de willie van wob en jw, respect, de (nep)willie
van robke, ook erg goed, en de rest ook gewoon mega om te zien.
de kadett van andre botter was natuurlijk uber, valt niet aan te tippen
wanneer gaan we weer? als we uit de winterslaap ontwaakt zijn??? ik wil wel hoor
wil de mensen van FCH Enegineering bedanken voor deze leerzame dag, heel wat geleerd over pk's, koppel, co2, co etc. blijkt dat er heel wat meer bij komt kijken en dat echte pk's niet bij bossies uit de boom vallen!
de dag was enorm goed verzorgd, broodjes, koffie, koeken, dropjes

een dikke 10!!!

hier mijn uitdraai iets beter

144,8 pk
199 Nm koppel

see 4 yourself
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/testbank.jpg[/img]
verder heb ik erg genoten van m'n T25 brothers, Ivo en ik hadden nagenoeg hetzelfde, JP viel iets tegen maar zijn blok is niet goed (liep al niet lekker voor we heen gingen), de willie van wob en jw, respect, de (nep)willie


de kadett van andre botter was natuurlijk uber, valt niet aan te tippen

wanneer gaan we weer? als we uit de winterslaap ontwaakt zijn??? ik wil wel hoor

Immer wieder die verdammte Holländer
compliment, je deed erg netjes met de spanbanden om de velgenXedrah schreef:hahahajeroen.k schreef:Oooooo, was jij die dude met de bril Xedrah?Ja, normaal heb ik die alleen op tijden het autorijden en tv-kijken. Maar met vermogensmetingen ook wel handig

Immer wieder die verdammte Holländer
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/uitdraai%20rob%20-.jpg[/img]
De mijne schreeuwt om meer brandstof!
Dan zou hij ook hoger in vermogen uit moeten komen als het goed is.
De mijne schreeuwt om meer brandstof!
Dan zou hij ook hoger in vermogen uit moeten komen als het goed is.

nog 10-15 pk extra
:p 


Immer wieder die verdammte Holländer
ik ga maar eens aan een andere kop denken, compressie omlaag, dikke pakking en gaan met die banaan.
verder schroeven als 1 bar onder de gasklep heeft geen zin heb ik vandaag geleerd
verder schroeven als 1 bar onder de gasklep heeft geen zin heb ik vandaag geleerd

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2312
- Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
Ja was geslaagd
Moest helaas de middags naar Schiphol.
Zal maar niet zeggen hoeveel pk ik had
Volgens Freddy zouden mijn aanpassingen veel meer baat hebben bij de originele chip 

Zal maar niet zeggen hoeveel pk ik had


-
- Berichten: 2312
- Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
was even slikken zeker rené?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2312
- Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
Ja.. verslikken ja... 

-
- Berichten: 2312
- Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
Ok.. snif..
Aanpassingen: Spaghetti-spruitstuk, sportfilter, sportuitlaat, cupchip:
[img]http://www.asnstudio.com/rtc/diagnose.jpg[/img]
Aanpassingen: Spaghetti-spruitstuk, sportfilter, sportuitlaat, cupchip:
[img]http://www.asnstudio.com/rtc/diagnose.jpg[/img]
ineens waren er stickers 
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1255_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1256_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1257_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1258_IMG.jpg[/img]

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1255_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1256_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1257_IMG.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1258_IMG.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
Vaag man, ook dat co-verhaal?Rene (Mr. TX) schreef:Ok.. snif..
Aanpassingen: Spaghetti-spruitstuk, sportfilter, sportuitlaat, cupchip:
[img]http://www.asnstudio.com/rtc/diagnose.jpg[/img]
Don't walk the grass... smoke it
-
- Berichten: 2312
- Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
Hoe zat dat co verhaal ook weer?