ACT : Formule 1 Deel I
WOEI!!!!!!

Alonso had aan het begin van de race mazzel dat Webber met zijn Jag een langzamer tempo had en de andere (zoals Kimi) er niet gelijk voorbij konden.da-goof schreef:Alonso =
Hij reed echt ontzettend hard weg bij de rest van het veld. Overigens had schumacher er ontzettend veel moeite mee Trulli bij te houden, want telkens na een bocht ging ook deze er als een raket vandoor.
wat ik me afvraag is waarom Trulli toch nog zoveel langzamer heeft kunnen zijn als Alonso? Puur de afstelling van de auto waaraan ze na de qualificatie niks meer mogen veranderen?
Als je eenmaal los ben van het veld, rijd het veel mekkelijker; je hoef geen verdedigende lijnen te rijden, je heb geen andere voor je die je belemmeren. De banden slijten ook anders en sneller als je constant in 'verkeer'zit.
Kortom vooraan rijden is zenuwslopend en midden in het veld rijden is zwaarder werk

-
- Moderator
- Car: Megane
alonso 

-
- Contacteer:
DANK U ALONSO!!!
Jammer dat Trulli t tempo niet helemaal kon volgen...

Jammer dat Trulli t tempo niet helemaal kon volgen...
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
-
- Moderator
toch leuk om renault weer is op 1 te hebben 

Ook wel mooi dat ie na een paar rondjes zich afvroeg waar de rest was! 

-
- Moderator
dat is gewoon vet

-
- Contacteer:
Ook RTC was natuurlijk in Hongarije! En waar anders dan bij Renault!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/19_RTC%20H%20int.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/19_RTC%20H%20int.jpg[/img]
Ben ook net terug. Voor de eerste keer wezen kijken en ze winnen gewoon!
We hadden staanplaatsen en echt heel het veld stond vol rood geklede duitsers die voor Schumi kwamen.
Ik ging natuurlijk als een van de weinigen uit m'n dak en je had die koppen moeten zien!!
Wat een stelletje onsportieve chagrijnen
We mogen trots zijn op het team en de rijders!!!

We hadden staanplaatsen en echt heel het veld stond vol rood geklede duitsers die voor Schumi kwamen.
Ik ging natuurlijk als een van de weinigen uit m'n dak en je had die koppen moeten zien!!

Wat een stelletje onsportieve chagrijnen

We mogen trots zijn op het team en de rijders!!!
-
- Contacteer:
Wij zaten op tribune silver 2 dat is bij de 2de tijdmeting (rond de 59 sec) en ook daar waren de duitsers stil in vergelijking met vorige jaren. Toen werd of was hij al kampioen. Na de race liepen wij in het paddock achter de hoofdtribune en daar stonden 2 Nederlanders met een spandoek waar op stond: schade schummie alles ist vorbei en daaronder stond ollie, jack, rick en nog 2 namen of zo. Iedereen die langs liep stond te kijken wat er op stond en elke roodgekleurde duitsers keek niet blij! 

Ik vraag me wel echt af wat er nu met Schumi aan de hand is, als trouwe dan kan ik dit niet echt aanzien
. Kan me niet voorstellen dat schumi zelf ineens zoveel langzamer is. De banden zijn wel een mede-oorzaak, maar dat die banden zoveel verschil maken....nee. De auto dan ? Tjah..ze borduren wel erg veel door op de 2002 versie heb ik het idee. Ook zijn starts zijn waardeloos, maar dat sloop er 2 seizoenen geleden ook al in.
Maar tis 1 voordeel, het wk is er een stuk spannender door
(post 1900
)

Maar tis 1 voordeel, het wk is er een stuk spannender door

(post 1900

-
- Moderator
- Car: MB
en anders beginnen we volgend jaar weer vorlijk opnieuw. Maar het is idd wel vreemd dat het de laatste tijd zo slecht gaat. Die gasten van bridgestone moeten ook eens flink aangepakt worden 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tis aan de ene kant wel jammer dat er 2 banden merken zijn, want zo trek je het verschil wel verder uit elkaar. Nu bepalen en de rijder en de auto en de banden het resultaat.
(ik zeg dit niet alleen omdat schumi op bridgestone rijd
heb deze mening al sinds michelin erbij kwam )
(ik zeg dit niet alleen omdat schumi op bridgestone rijd

-
- Contacteer:
Ja maar Ferrari mag toch zelf kiezen welke fabrikant ze nemen. Dan moeten ze Michelin nemen. Vorig jaar waren de Bridgestone's in de meeste racen beter dus toen hadden ze er voordeel van.Jasper clio 16v schreef:Tis aan de ene kant wel jammer dat er 2 banden merken zijn, want zo trek je het verschil wel verder uit elkaar. Nu bepalen en de rijder en de auto en de banden het resultaat.
(ik zeg dit niet alleen omdat schumi op bridgestone rijdheb deze mening al sinds michelin erbij kwam )
-
- Contacteer:
Zeggen niet voor niets dat aan de top komen makkelijker is dan er blijven. Williams en Mclaren zijn na een aantal super jaren ook terug gezakt en komen nu weer terug en zo zal het met Ferrari ook gaan.
-
Whoei! Schumi heeft knap gereden.
De Renaults waren echt 3 x niks deze race.

Montoya mist net die ervaring die Michael Schumacher heeft op moment + Michael is wat constanter tijdens een gehele race..
McLaren vond ik vandaag ook wat tegenvallen !
Ferrari heeft vandaag sinds even geleden geen fout meer gemaakt...
Verder wel een sleutel moment in het WK. Raikkonen heeft nu toch echt afgehaakt, Montoya maakt net te veel fouten en is niet constant. Maar het WK blijft gelukkig ! nog spannend
McLaren vond ik vandaag ook wat tegenvallen !
Ferrari heeft vandaag sinds even geleden geen fout meer gemaakt...

Verder wel een sleutel moment in het WK. Raikkonen heeft nu toch echt afgehaakt, Montoya maakt net te veel fouten en is niet constant. Maar het WK blijft gelukkig ! nog spannend

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
- Moderator
hellaas was renault niet goed bezig neeMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Whoei! Schumi heeft knap gereden.De Renaults waren echt 3 x niks deze race.

3 keer niks??? ik heb er toch echt maar 2 zien rijden hoorMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Whoei! Schumi heeft knap gereden.De Renaults waren echt 3 x niks deze race.

-
- Car: Renault Clio III RS
Op canvas was voor de wedstrijd een documentaire vanuit de renault fabriek.Daarin lieten ze bv zien dat het maken van alleen al een olie tankje 1 dag kost.Daarvoor was op motors tv een stukje over jackie steward waarin hij in een r 21 europacup reed 

Heey ik heb cekers gekeken vanmiddag.
14.00 uur de start was best spannend Trulli kwam mooi mee maar helaas viel hij al snel uit.
Volgende keer maar weer beter
14.00 uur de start was best spannend Trulli kwam mooi mee maar helaas viel hij al snel uit.
Volgende keer maar weer beter
Ik wou dat ik al in z'n vette renault kon rijden maar eerst maar mijn rijbewijs halen.
-
Ik vond het wel een enerverende race.Jeroen RS schreef:was het een leuke race of niet? ben net terug van de toertocht en heb de race wel op video staan maar twijfel of ik hem nog zal gaan kijken