naja we hebben een lange weg voor de boeg dus warm worden ze wel

-Ray- schreef:0830 bij de Hajé op de A6Maik (WOOFER) schreef:ZH gasten. hoe laat vertrekken julie waar vandaan??
Denk het wel. Ik kwam hem afgelopen zondag nog tegen in Krimpen, mooi ding.Maus schreef:Is dat toevallig Andre Botter met z'n kadett?jean-paul schreef:jep,en als er iemand uitvalt dan denk ik dat ie er wel op ff op gaat...![]()
en lijst is nog ff ge-edit.
het is idd op de route...clio_16_klapper schreef:Maar de mensen uit ZH holland gaan dus via de A6 en komen dus langs Emmeloord. Ik wou op zich wel ff mee kijken.Maar kunnen jullie mij anders ff oppikken dat ik meerij of zelf rij maakt niet uit. Nou ja ik hoor het wel.
Das mooiRutger205MI16 schreef:Ja zekers...
HAJE is dat een afkorting of iets??Ivo8hoven schreef: Nou ik denk zo tussen 07.15 - 07.30 uur weg uit Oudewater...
Zodat we rond 08.30 uur bij de HAJE op de A6 staan...!
oke das duidelijk whehehehemartin rs schreef:haje is dat malle restaurant langs de a6 bij almere lelystad of joure
er zijn er drie.
jep,that's andre..Maus schreef:Is dat toevallig Andre Botter met z'n kadett?jean-paul schreef:jep,en als er iemand uitvalt dan denk ik dat ie er wel op ff op gaat...![]()
en lijst is nog ff ge-edit.
Voor diegenen die de routebeschrijving kwijt zijn en het nog willen zien voor morgenochtend zoals ikDoubleYou schreef:Ow na goed zoeken: "de Tolbaas in Gorredijk"
Allright, mijn zelfgemaakte routeplanning aan de hand van een kaartje:
Komende vanuit ten noorden van Amsterdam: Neem de A7 over de afsluitdijk, vervolgens langs Sneek en dan de A7 richting Groningen.
Komende vanuit ten zuiden van Amsterdam: Ga richting Amsterdam, dan richting Amersfoort en neem op de A1 een afslag naar de A6 die langs Almere en Lelystad gaat richting Groningen.
Komende vanuit het Oosten: Vind de weg naar Zwolle (afhankelijk van de plaats waar je woont neem je vele gele of rode weggetjes, of je neemt in 1 keer de A50 of A28 richting Zwolle), vanaf Zwolle neem je de A28 door naar het Noorden, dan de A32 richting Leeuwarden, dan de A7 richting Groningen.
Nou je zit dus nu op de A7. Je neemt op die A7 afslag 27 (Tijnje) en gaat rechtsaf richting Gorredijk. Je gaat een watertje over, aan de linkerkant is een bedrijventerrein. Je neemt daar de eerste weg links daar, dat is de Overtoom. Bij de rotonde ga je links, dat is de Tolhuslaene. De eerste rechts is de Tolbaas. Daar is het ergens.
Ik ben er nog nooit geweest, misschien dat iemand uit die omgeving mij verbeterd mocht ik iets fout hebben gedaan.
Ivo8hoven schreef:Nou ik rijd morgenochtend (heeel vroeg) samen met Haasie rond 07.30 uur weg uit Oudewater, via A12 / A27 / A6 naar het HAJE restaurant voor Lelystad, en als het goed is staan daar nog wat bekenden van RTC rond 08.30 uur....![]()
En dan rijden we RUSTIG... door naar Gorredijk....
mietjes, ik ben nog steeds wakker. no problems here-Ray- schreef:whehe ben net thuis, ken dr zo alweer uit
toch heb ik er zin an, heb net de GT nog even gefine-tuned
-Ray- schreef:gelukkig hoef jij morgen ochtend geen 170 km te rijden.