Ik heb vandaag navraag gedaan over een einddemper en een middendempervervanger (alleen een kale buis) van Supersprint. De prijs incl. alles is 700 euro.
Is dit een mooie prijs en weet iemand of er een beetje geluid uit komt?
Sander.
Supersprint uitlaat RS zonder m.demper
-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb een supersprint einddemper en een demperloze pijp van een clio 1.2 maar geen intresant geluid hoor ik zou voor wat anders gaan.
Maar goed je moet zelf kiezen suc6!
Ik heb destijds (zo'n anderhalf geleden alweer, denk ik) bij EPS nog geen 700,- betaald voor een home-made einddemper en een op maat gemaakte uitlaat vanaf de kat.
In combinatie met een vervaningsfilter klinkt 't heel leuk. Met een open filter klonk 't nog een stukje harder.
In combinatie met een vervaningsfilter klinkt 't heel leuk. Met een open filter klonk 't nog een stukje harder.

Bij constant snelheid blijft 't geluid leuk, niet te veel aanwezig. Maar trek je 't gas open, dan hoor je 'm wel vrolijk brullen.
Het eindstuk op je einddemper schijnt ook nog redelijk uit te maken qua geluid.
Wat voor filter heb je er nu opzitten? Een vervangingsfilter of een open?
Het eindstuk op je einddemper schijnt ook nog redelijk uit te maken qua geluid.
Wat voor filter heb je er nu opzitten? Een vervangingsfilter of een open?
-
- Contacteer:
Valt Supersprint zo erg tegen dan?P@TB@D schreef:ik heb een supersprint einddemper en een demperloze pijp van een clio 1.2 maar geen intresant geluid hoor ik zou voor wat anders gaan.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
sander heb je al naar de K-tec gekeken daar betaal je ook lang niet zo veel voor en moet een heel mooi geluid in zitten
http://www.k-tecracing.com/
http://www.k-tecracing.com/
-
- Contacteer:
Is bij mij te bestellen,en word ook gelijk gemonteerd.Sander101 schreef:Ziet er ook niet verkeerd uit idd. Maar ik haal het liever wat dichter bij huis zodat het er ook meteen onder gezet kan worden. Maar toch bedankt.
Rotterdam is aardig in de buurt niet?