heb een clio 16v gekocht

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mark -19- 16v

na 2 jaar een 19 16v gereden te hebben met veel plezier. is het nu zover gekomen dat ik een vlio 16v heb gekocht

de 19 was op zeg maar teveek km en roest.

bij verschillende leden info gevraagt over veban rijswijk. en wat blijkt niemand spreekt een slecht woord over die man.

dus ik er heen 2 weken geleden heb dar een leuke clio gezien test rit meegemaakt en na wat puntje op de "i" te hebben gezet heb ik hem gekocht

een zwarte clio 16v met 133dm op de klok gereviseerde versnellingsbak was nog geen 15 km mee gereden nieuwe koppeling,distributie,middemdemper, assen en een benzine pomp. ehh ja wat wil een mens nog meer he.

deze auto was van een meisje geweest die er veel shit mee heeft gehad en wat anders wilde. toen henk hem inruilde bleek dat de bak kapot was althans niet meer 100% zodoende heeft hij hem laten reviseren.

als je een auto bij henk koop krijg je 6 maanden bovag en gewone garantie niet lullen maar vervangen is zijn motto.

na 2 weken wachten heb ik dan eindelijk me race bakkie. er zaten 215,40/16 banden onder maar die waren net apk goed en ja de winter in dan wil je wel goede bandjes hebben en die krengen zijn duur per set dus die heb ik er af laten halen en heb me eigen speedline's laten terug zetten.

nu kwam vandaag de velgen wissel en wat bleek klopt de et waarde niet hmm gvd klote dacht ik weer
helaas heeft henk niet de juiste maat spoorverbreders liggen om dit probleem op te lossen.

ik zoek dus nog 4 spoorverbreders met de maat 25mm en eigen bouten dus eerst spoorverbreder vast zetten met bouten en op de spoorverbreder weer het wiel

heeft iemand deze nog liggen? of weet waar ik ze kan kopen?

ps die 16 inche velgen waren lelijk en aangevereten dus vandaar de wissel onder andere

plaatsje komen vanavond of morgen online
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Jasper16v

Spoorverbreders voor is toch niet echt bevordelijk voor de lagers e.d. ? Achter kan nog, maar voor komen veel meer krachten op...

Maar veel plezier met de clio en veilige km's !! En we zien de foto's tegemoet !
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

gefeliciteerd met je auto
jef

P@TB@D schreef:gefeliciteerd met je auto

INGELIJKS
Bart V

hoe rijd die clio nou ten opzichte van je 19???
mark -19- 16v

ehh wel heel anders bart maar geweldig gewoon

heel gaaf geluidje
Marcel B.

Gefeliciteerd Mark!

Je kon em denk ik op weinig betere plaatsen kopen
Don't walk the grass... smoke it
-Ray-
Contacteer:

Marcel B. schreef:Gefeliciteerd Mark!

Je kon em denk ik op weinig betere plaatsen kopen
zekers te weten! super tent! veel plezier met je auto en blijf uit de vangrails ed vandaan gaarne :)
Immer wieder die verdammte Holländer
antoine
Car: Renault Clio III RS

[img]http://members.chello.nl/gkronemeijer/2.JPG[/img]

heb je deze gekocht.In iedergeval veel plezier en veilige kilometers.

gr antoine
mark -19- 16v

nope was die ander zwarte deze heeft hij nog tekoop staan 155 dkm staan daar op wel devil einpijp
Thierry

Gefeliciteerd met je aanschaf en veel plezier ermee!
Plaats reactie