Legaal straatracen in Drachten.
-
Vanavond wezen kijken. Was wel leuk om al die getunede auto's te zien. Heb Marcel16v een paar keer zien sprinten.
Foeke was ook aanwezig.
Het enige wat er aan Renaults aan het sprinten was waren 2 R19 16V's en 1 R5 GTT.

Het enige wat er aan Renaults aan het sprinten was waren 2 R19 16V's en 1 R5 GTT.
-
Ja was echt gaaf, alleen jammer dat ik om 9 uur moest opgeven omdat de hoge stand van de koelfan er mee ophield ( draden waren versmolten door overbelasting) Snelste tijd van de auto was 14,8.
Groet,
Rutger
Groet,
Rutger
-
Marcel16v had iets van 17 sec. nodig om die 402 meter te overbruggen.
-
1 van de bruutste auto's daar was deze:
[img]http://members.tripod.com/~JQPPSGN5/Fsuperbee.jpg[/img]

[img]http://members.tripod.com/~JQPPSGN5/Fsuperbee.jpg[/img]
Die GT reed met 1bar
Die evo's van coltco waren ook leuk, en die cosworth van van der veer
Die evo's van coltco waren ook leuk, en die cosworth van van der veer

Laatst gewijzigd door Foeke op za 23 aug 2003 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Ja dat klopt, ben ik ook eens gespot
M'n maat had me ff gesponsord met z'n net opgestarte bedrijfje.

M'n maat had me ff gesponsord met z'n net opgestarte bedrijfje.
-
Reed ook tegen zo'n lichtgroen vtecje, ding as echt snel weg, en ik stond daar maar wat te spinnen om hem vervolgens ook niet in de 3 te krijgen 

Dat is er één van die met nos rijd, hij had bij de startup toevallig z'n kofferlicht aan toen draaide die het kraantje even open.
En die bordeaux rode honda met die zwarte motorkap en zijschermen, die rijd ook NOS, hij was 2 seconden sneller dan als ie zonder rijd.
En die bordeaux rode honda met die zwarte motorkap en zijschermen, die rijd ook NOS, hij was 2 seconden sneller dan als ie zonder rijd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Nou het is gelukt met de foto's hoor!
Ook de 205 en wat Reno's staan erbij.
Check ze alle 84:
http://home.zonnet.nl/xedrah/index.htm
Wat een werk!
Ook de 205 en wat Reno's staan erbij.
Check ze alle 84:
http://home.zonnet.nl/xedrah/index.htm
Wat een werk!

wijze pica's, zeker lamme wijvinger van het drukken 

Immer wieder die verdammte Holländer
Was weer een mooie avond
Maar natuurlijk weer veel te weinig renaultjes. Dus jullie weten wat jullie te doen staat de volgende keer

-
Mooie foto's!!! Whooooeeeei ik sta er tussen
Ps ik heb gewonnen van die ford...duuhhhhhhh. Ik reed toen m'n slechtse tijd van de avond
Groet,
Rutger

Ps ik heb gewonnen van die ford...duuhhhhhhh. Ik reed toen m'n slechtse tijd van de avond

Groet,
Rutger
-
Idd niet normaal... ik gaf ook zoveel gas opeens dat ik alleen maar wielspin had in de 1, 2 3... reed toen in de 18 sec. :-*
-
- Contacteer:
heb je die r19 16v nog gezien danSander101 schreef:Net op de tv een stukje over racen in Drachten. Was wel leuk om te zien. Er werd gezegd dat eind van deze maand weer een legale race was. Kan iemand vertellen wanneer die is?

-
31 augustus zijn er meende ik legale sprintwedstrijden in Zandvoort en 19 september zijn er weer wedstrijden in Drachten.Sander101 schreef:Net op de tv een stukje over racen in Drachten. Was wel leuk om te zien. Er werd gezegd dat eind van deze maand weer een legale race was. Kan iemand vertellen wanneer die is?
-
Heeft iemand mij ook gezien, kom net thuis en ik hoorde dat t 205ke ook even in beeld was 

Heb dat ook gezien ja, k heb nu ook weleens zin om mee te doenSander101 schreef:Net op de tv een stukje over racen in Drachten. Was wel leuk om te zien. Er werd gezegd dat eind van deze maand weer een legale race was. Kan iemand vertellen wanneer die is?

TNXMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:31 augustus zijn er meende ik legale sprintwedstrijden in Zandvoort en 19 september zijn er weer wedstrijden in Drachten.Sander101 schreef:Net op de tv een stukje over racen in Drachten. Was wel leuk om te zien. Er werd gezegd dat eind van deze maand weer een legale race was. Kan iemand vertellen wanneer die is?

Lijkt me ook wel leuk ja maar na die 'crash' op Lelystad van die RS heb ik toch weer zo m'n twijfels. Maar goed, dat was in een bocht en in Drachten is het een recht stuk. Toch nog maar even nadenkenHeb dat ook gezien ja, k heb nu ook weleens zin om mee te doen

In drachten kan er wel heel weinig gebeuren. Het is één lang recht stuk weg.....
En na de tijd meting kan je nog een heel stuk door racen of rustig rijden
Trouwens, al die auto's zijn wel mooi die er mee doen maar er moeten ook motoren aan mee gaan doen !
Ducati 999, Suzuki Hayabusa.. dat soort motoren wil ik ook wel eens zien racen
En na de tijd meting kan je nog een heel stuk door racen of rustig rijden

Trouwens, al die auto's zijn wel mooi die er mee doen maar er moeten ook motoren aan mee gaan doen !
Ducati 999, Suzuki Hayabusa.. dat soort motoren wil ik ook wel eens zien racen

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !