maar ???? iets???? afgesproken??
Dirk (CRX) schreef:Okay, bij deze geregeld dus..
nr. 20 : Dirk CRX (bone stock 124pk)
(als ie dat nog haalt)
zet jezelf er gewoon ff tussen dan.Dirk (CRX) schreef:Okay, bij deze geregeld dus..
(als ie dat nog haalt)
Zo lang als ik al CRX rijdt, ben jij bezig met je RenaultJob-turbo schreef:Dirk (CRX) schreef:Okay, bij deze geregeld dus..
(als ie dat nog haalt)
Waaaaaaat!!!!!!!!!! een CRX!!!!
Praten zondag even verder Dirk.
Jij kunt dat veel mooier met die vette letters-Ray- schreef:
zet jezelf er gewoon ff tussen dan.
oke das duidelijk.Ivo8hoven schreef:....*OUDEWATER DUDE MODUS*
Nou ehhm, da's lache want alleen Haasie en ik gaan vanuit Oudewater met mn BS je....![]()
Heb op de routeplanner gekeken, het is het snelst door de Noord oost Polder via A6 Lelystad Emmeloord Joure.
Ook voor de jongens uit Rotterdam, Den Haag, en Ijmuiden / Haarlem / Woerden / Lisse / Delft / Etc.
Je kan ook via de Afsluitdijk, maar da's misschien leuk voor de terugrit (als ie nog heel is...)![]()
Dus ik dacht dat het leuk was om ergens op de A6 af te spreken...!
echt 'n Maik post.....zuchtMaik (WOOFER) schreef:oke das duidelijk.Ivo8hoven schreef: Dus ik dacht dat het leuk was om ergens op de A6 af te spreken...!
0830 bij de Hajé op de A6Maik (WOOFER) schreef:ZH gasten. hoe laat vertrekken julie waar vandaan??
Jah weet ik nu al! Don't forget yourXedrah schreef:Dit wordt vast een geslaagde dag!
Dat is knap dat je dat nu al weet :-*DoubleYou schreef:Jah weet ik nu al! Don't forget yourXedrah schreef:Dit wordt vast een geslaagde dag!
Nou ik denk zo tussen 07.15 - 07.30 uur weg uit Oudewater...Robert dB. schreef:echt 'n Maik post.....zuchtMaik (WOOFER) schreef:oke das duidelijk.Ivo8hoven schreef: Dus ik dacht dat het leuk was om ergens op de A6 af te spreken...!
Ivo, hoelaat vertrekken jullie uit O'water?
is al opgeladen, vannacht gaat de filmcamera ook op de saplader, moet natuurlijk wel vast komen te leggen als er iets stuk gaatDoubleYou schreef:Jah weet ik nu al! Don't forget yourXedrah schreef:Dit wordt vast een geslaagde dag!
Okee dan kom ik middags wel even....met 7500rpm...Xedrah schreef:Nog effe een dienstmededeling:
Het vriendelijk verzoek om in de buurt van FCG rustig te rijden bij aankomst en vertrek. De buren stellen geen prijs op een verstoring van hun vrije rustige zondag.
Warmrijden in de omgeving is ook niet nodig want de motor wordt eerst op de rollenbank warmgereden alvorens een run uit te voeren. Warmdraaien stationair kan indien gewenst wel.