wouter 16v schreef:Dan moet het wel op een ovaal wezen denk ik want na een paar keer hard optrekken staat je auto zo krom als een banaan, kun je alleen nog maar de bocht door.cliomaniac schreef:daar maak ik over twee jaar gehakt van

wouter 16v schreef:Dan moet het wel op een ovaal wezen denk ik want na een paar keer hard optrekken staat je auto zo krom als een banaan, kun je alleen nog maar de bocht door.cliomaniac schreef:daar maak ik over twee jaar gehakt van
Klopt! Ik heb dat blad ook nog liggen. In die 11 met dubbele koplampen ligt een 1.8 16v turboblokje in. Helemaal aangepast: williams zuigers, krukas van een diesel, management van een 21 turbo en nog een hoop dingen die ik niet allemaal meer uit mijn hoofd weet.lenny_R schreef:volgens mij is dit team diac, althans die renault 11 turbo cker weten, ik heb hem staan in een tuningsblad, hij komt tot dik over de 200 pk![]()
team diac is een groep franse vrienden die zoch dus ook met renaultjes bezig houden, en dat doen ze niet onverdienstelijk.![]()
ik zal het blad eens weer opzoeken, misschien dat er nog meer in staat.
hij stond in de tuningmac, een aantal maanden geleden.
het was in ieder geval wel de sponsor van het team geloof ik...stond er wel groot op...cliomaniac schreef:vroeger was dat toch een clio rally team? diac!?
tot de eerste bochtcliomaniac schreef:daar maak ik over twee jaar gehakt van
gegevens van deze auto
kosten 40000 eurotjes.Diac is/was heel lang sponsor van renault.Dat ik zeker weet de clio,clio maxi, en ik dacht ook de 5 gtt en de megane maxi1998 auf Rohkarosse aufgebaut. Motor 235PS, Einzeldrossel, Fächerkrümmer, Zylinderkopf Clio Maxi, Motec Motormanagement, Edelstahlauspuffanlage. Getriebe: Sequentiell 6-Gang Renault sport mit Sperre, Ölkühler, digitale Ganganzeige Lenkung: elektrische Servo mit ölkühler, Clio Maxi Lenkung, Fahrwerk: Bilstein Gewindefahrwerk vorne, Proflex hinten, Uniball, Sturzeinstellung an den Domen, Alu-Querlenker, Hinterachse mit Spur- und Sturzeinstellung, Antriebswellen Clio Maxi Bremse: 295mm vorne mit 4 Kolben (Alcon/Renault sport), hinten 2 Kolben Alcon, Hydraulische Handbremse Karosserie: eingeschweißte Matterzelle, Karosse kpl nachgeschweißt und verstärkt, Clio Maxi Dachklappe, Heckflügel und Lüftungsgitter Sonstiges: Drehzahl, Öltemperatur und Wassertemperatur über Display, Warlampe für Drehzahlbegrenzer, Terratrip, digitale Tankuhr, 6-Punkt-Gurte, alle Pumpen und Kühler einzeln zuzuschalten, Feuerlöschanlage, Lampenbaum 400Watt, stärkere Lichtmaschine, verstärkter Anlasser. 1A Zustand, neu lackiert ca 20 Felgen 15 und 16 Speedline
en voor diac was de sponsor elf.Voor degene die dvd/video banden willen hebben zoek dus naar jean ragnotti en je heb beelden van de 5 at,5 turbo,5 gtt,clio,clio maxi,r11 turbo enz enz.Heeft niet voor niets de bijnaam mister renault
1990 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault 5 GT Turbo N
Société Diac
1991 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault Clio 16S Société Diac
1992 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault Clio 16S Société Diac
1993 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault Clio Williams Société Diac
1994 Rallye Automobile de Monte-Carlo Jean Ragnotti Renault Clio Williams Société Diac
1994 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault Clio Williams Société Diac
1995 Rallye Automobile de Monte-Carlo Jean Ragnotti Renault Clio Maxi Société Diac
1995 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault Clio Maxi Société Diac
1996 Tour de Corse - Rallye de France Jean Ragnotti Renault Mégane Maxi Société Diac
Voor de clioArjen schreef:Van Clio naar Clio turbo, of van R11 naar R11 Maxi?Dr.Turbostein schreef:Wie weet er hoeveel die conversion eigenlijk kost?