Wie weet wat de beste optie is voor inbouw van cruise control?
Zelf doen, laten doen? Origineel (indien mogelijk) of anders welk merk?
Is er origineel aan die spullen te komen en wat zou het kosten en gaat dat zomaar passen?
Loopt het gasgeven van de espace (vorige phase)gewoon via een kabel of gaat dit electronisch?
Wie weet er goede adressen voor een cruise control en/of inbouw?
[espace] cruise control inbouw
Het zou toch erg praktisch zijn als je vermeld om wat voor Espace het precies gaat ! Er zit namelijk nogal wat verschil tussen de cruise controls voor benzine en dieselmotoren. En ook per model is het originele systeem, indien geleverd, ook verschillend.
Geeft niet. Dit komt wel vaker voor op dit forum...
Groeten,
Gert aka Zzpeedie
Geeft niet. Dit komt wel vaker voor op dit forum...
Groeten,
Gert aka Zzpeedie

2.0 16v ?
Das toch het laatste model ? Ik bedoel dan niet de Espace die NU op de markt is maar net daarvoor, met die sleuven in de spiegels.
Op welk platform staat die serie Espaces eigenlijk ? Van de Laguna ? Of Safrane ?
Das toch het laatste model ? Ik bedoel dan niet de Espace die NU op de markt is maar net daarvoor, met die sleuven in de spiegels.
Op welk platform staat die serie Espaces eigenlijk ? Van de Laguna ? Of Safrane ?
-
- Contacteer:
Geen van beide als je het mij vraagt.
De espace van die serie is eigenlijk een Matra, maar aangezien dat tot de "regie renault" behoort, is het een renault. De eerste espace staat op het platform van een 25, maar ik geloof dat de 2e dat al niet meer stond.
De espace van die serie is eigenlijk een Matra, maar aangezien dat tot de "regie renault" behoort, is het een renault. De eerste espace staat op het platform van een 25, maar ik geloof dat de 2e dat al niet meer stond.
-
- Contacteer:
Overigens zijn de espace 1+2 ook Matra, maar is de huidige espace voor het eerst een echte Renault. En nu de productie van de Avantime (echte puristen zeggen avanTIEM, want je zegt ook geen ie-space tegen een espace) is gestopt is matra ter zielen heb ik begrepen. Eigenlijk ook wel jammer.
-
- Contacteer:
Maar eh... Is er echt niemand die iets meer kan vertellen over cruise controls. Er zijn er hier toch wel enkele die bij een renault garage werken of in dergelijke branche zitten!?!?!?! komt zoiets dan nooit voor, toch wel zeker?
Een kameraad van me heeft een seat leon 1.8 20VT (is vloeken, weet het
) maar die kun dus gewoon bij volksfietsmonteurs een originele cruise control laten installeren, terwijl dat zelfs nooit was geleverd op de leon van dat jaar.
Is zoiets dan ook niet mogelijk bij de espace? Gewoon unitje aansluiten op de bestaande bedrading en software activeren...
Een kameraad van me heeft een seat leon 1.8 20VT (is vloeken, weet het

Is zoiets dan ook niet mogelijk bij de espace? Gewoon unitje aansluiten op de bestaande bedrading en software activeren...