is er animo voor een BRAIDED OIL FEED PIPE voor de gtt
nou hier een voorlopige lijst:
1-turbotuur (arthur).
2-maik(woofer) (maik).
3-floris (floris).
4-simonbalk (simon).
5-tijn (tijn).
6-twingoturbo (paul).
7-alleycat (mario).
8-visscher (paul).
9-speedline (gert).
10-eric h (eric).
11-jeffrey vd kley.
12-peter5GTTurbo (Peter).
13-laguna2 (Jerry).
14-Roy (Roy).
15-Daaf (davy) (Daaf)
16-WieBenJij (Dennis)
mensen die ik ben vergeten of mensen die er nog een willen hebben, graag deze lijst copy/pasten en je naam erbij zetten.
ik maak het mezelf graag makkelijk
1-turbotuur (arthur).
2-maik(woofer) (maik).
3-floris (floris).
4-simonbalk (simon).
5-tijn (tijn).
6-twingoturbo (paul).
7-alleycat (mario).
8-visscher (paul).
9-speedline (gert).
10-eric h (eric).
11-jeffrey vd kley.
13-laguna2 (Jerry).
14-Roy (Roy).
15-Daaf (davy) (Daaf)
16-WieBenJij (Dennis)
mensen die ik ben vergeten of mensen die er nog een willen hebben, graag deze lijst copy/pasten en je naam erbij zetten.
<<and up!>>
Dus als ik het goed begrijp heb je die dingen over twee weken binnen??
Als ik het zo lees wel...mathijs schreef:nou, het zit zo:SimonBalk schreef:Klinkt erg aantrekkelijk, maar ik heb helaas op het moment wat andere kosten posten.
Mathijs, tot wanneer heb ik ongeveer bedenk tijd? Ik wil er wel 1, maar ik kan het nu ff niet missen.
door de redelijke animo nu al heb ik ze alvast besteld, ik denk dat ze ongeveer binnen een kleine twee weken binnen zijn en ik heb er een redelijk aantal besteld want kwijt kan ik ze toch wel.
dus heb er zeker wel een paar over voor degene die het ff financieel wat moeilijker hebben

-
- Über-Spammer
Das lekker 

<<and up>>
<<and up>>
<<and up>>
<<and up>>
eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
niet te doen floris ??Floris schreef:<<and up>>

wat moet het precies zijn dan ray ? hoe soepel mag een olieleiding zijn ? Wat voor materiaal hoort het precies te zijn ?-Ray- schreef:eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
-
- Über-Spammer
Quizzmaster 

ik bestel er nu een bepaald aantal omdat ik er ook een nodig heb, hierna ben ik niet meer van plan meerdere te bestellen.-Ray- schreef:eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
dus je kan het afwachten maar ben bang dat ik diegene moet teleurstellen die er later een willen hebben voor hetzelfde geld, had er ook maar een kunnen bestellen voor mezelf en mijn mond kunnen houden.
-
- Über-Spammer
Maar dat deed je niet en nu hebben meerdere hun voordeel ermee 

Zomaar een vraagje.. Zit er nog verschil tussen Ph.1 en Ph.2? Dit ivm de olie/watergekoelde turbo's?
nou hier een voorlopige lijst:
1-turbotuur (arthur).
2-maik(woofer) (maik).
3-floris (floris).
4-simonbalk (simon).
5-tijn (tijn).
6-twingoturbo (paul).
7-alleycat (mario).
8-visscher (paul).
9-speedline (gert).
10-eric h (eric).
11-jeffrey vd kley.
13-laguna2 (Jerry).
14-Roy (Roy).
15-Daaf (davy) (Daaf)
16-WieBenJij (Dennis)
17-marius
1-turbotuur (arthur).
2-maik(woofer) (maik).
3-floris (floris).
4-simonbalk (simon).
5-tijn (tijn).
6-twingoturbo (paul).
7-alleycat (mario).
8-visscher (paul).
9-speedline (gert).
10-eric h (eric).
11-jeffrey vd kley.
13-laguna2 (Jerry).
14-Roy (Roy).
15-Daaf (davy) (Daaf)
16-WieBenJij (Dennis)
17-marius
-
- Contacteer:
De mantel is die wel RVS? Vaak is het glansverzinkt en roest het binnen de kortste keren.Tijn schreef:wat moet het precies zijn dan ray ? hoe soepel mag een olieleiding zijn ? Wat voor materiaal hoort het precies te zijn ?-Ray- schreef:eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
Wat voor materiaal? Ik kan dezelfde leiding krijgen,maar dan gebruiken ze hydrauliek leiding,ziet er hetzelfde uit heeft alleen veel te weinig doorstroming!
Schroefdraad is ook een probleem,turbo`s zijn met 3 verschillende draad geleverd.Inwendig en ook met 2 verschillende overloopnippels voor uitwendige montage.
Zal er niet van staan te kijken als het niet bij iedereen past!
Als dit het geval is, dan heb ik nu twijfels! Ik zou het fijn vinden als dit effe nagezocht wordt.Jeroen Lubking schreef: Schroefdraad is ook een probleem,turbo`s zijn met 3 verschillende draad geleverd.Inwendig en ook met 2 verschillende overloopnippels voor uitwendige montage.
Zal er niet van staan te kijken als het niet bij iedereen past!
ik ga het nog ff wat specefieker navragen, had hem al een mailtje gestuurd over alle specs en een foto om het zeker te weten dus jullie horen snel van me.
anders laat ik eerst een overkomen en kijk daarna of het de moeite waardt is om er meerdere te bestellen misschien beter plan.
anders laat ik eerst een overkomen en kijk daarna of het de moeite waardt is om er meerdere te bestellen misschien beter plan.

Is goed, want het lijkt me wel wat....
-
- Über-Spammer
Zoo daar noem je nog even wat puntjes op jeroen 

klopt helemaal( ben ik helaas vorige week achtergekomen:
ik heb 2 turbo's, 1 goeie en 1 minder goeie, maar bij de goeie is de leiding te kort(!) , de minder goeie past wel. en ik kan het niet overzetten vanwege de verschillen in schroefdraad
ik ben dus genoodzaakt de mindere erop te gooien, tenzij ik een nieuwe leiding heb van de juiste lengte EN het juiste schroefdraad.....[/quote]
ik heb 2 turbo's, 1 goeie en 1 minder goeie, maar bij de goeie is de leiding te kort(!) , de minder goeie past wel. en ik kan het niet overzetten vanwege de verschillen in schroefdraad

5GTT & clio II 1.6 16v
weet je ook wat voor turbo's/schroefdraad je daar hebt, want uit deze tekst maak ik nog niks op...Allartino schreef:klopt helemaal( ben ik helaas vorige week achtergekomen:
ik heb 2 turbo's, 1 goeie en 1 minder goeie, maar bij de goeie is de leiding te kort(!) , de minder goeie past wel. en ik kan het niet overzetten vanwege de verschillen in schroefdraad![]()
ik ben dus genoodzaakt de mindere erop te gooien, tenzij ik een nieuwe leiding heb van de juiste lengte EN het juiste schroefdraad.....
Ik wil ook wel weten of het op mijn phase2 turbo past
nou, na lang zeiken eindelijk vorige week een foto toegestuurd gekregen maar kon er nog niet veel mee doen want mijn computer had een total meltdown
, en ik ben dus al mijn foto's kwijt.
ik ben er niet echt tevreden mee, dus zie er vanaf, hij kan me ook niet garanderen dat hij dezelfde specificaties heeft als die van k-tec.
en daarbij komt ook dat dat verloop nippeltje er ook niet bijgeleverd wordt dus al met al een hoop onbeantwoorde vragen.

ik ben er niet echt tevreden mee, dus zie er vanaf, hij kan me ook niet garanderen dat hij dezelfde specificaties heeft als die van k-tec.
en daarbij komt ook dat dat verloop nippeltje er ook niet bijgeleverd wordt dus al met al een hoop onbeantwoorde vragen.

jammer....
InderdaadAlleycat schreef:jammer....
Op 1 van de 2 slangen zit dan een verloopschroefje, die even mee vervangen óf juist weglaten ...mathijs schreef:nou, na lang zeiken eindelijk vorige week een foto toegestuurd gekregen maar kon er nog niet veel mee doen want mijn computer had een total meltdown, en ik ben dus al mijn foto's kwijt.