is er animo voor een BRAIDED OIL FEED PIPE voor de gtt

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Dennis VK
Berichten: 828
Lid geworden op: wo 23 apr 2003 16:50
Locatie: Deventer / Best

nou hier een voorlopige lijst:
1-turbotuur (arthur).
2-maik(woofer) (maik).
3-floris (floris).
4-simonbalk (simon).
5-tijn (tijn).
6-twingoturbo (paul).
7-alleycat (mario).
8-visscher (paul).
9-speedline (gert).
10-eric h (eric).
11-jeffrey vd kley.
12-peter5GTTurbo (Peter).
13-laguna2 (Jerry).
14-Roy (Roy).
15-Daaf (davy) (Daaf)
16-WieBenJij (Dennis)
mensen die ik ben vergeten of mensen die er nog een willen hebben, graag deze lijst copy/pasten en je naam erbij zetten.
ik maak het mezelf graag makkelijk
Floris
Berichten: 1184
Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

<<and up!>>
Alleycat
Berichten: 1436
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 0:35
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Dus als ik het goed begrijp heb je die dingen over twee weken binnen??
Floris
Berichten: 1184
Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

mathijs schreef:
SimonBalk schreef:Klinkt erg aantrekkelijk, maar ik heb helaas op het moment wat andere kosten posten.

Mathijs, tot wanneer heb ik ongeveer bedenk tijd? Ik wil er wel 1, maar ik kan het nu ff niet missen.
nou, het zit zo:
door de redelijke animo nu al heb ik ze alvast besteld, ik denk dat ze ongeveer binnen een kleine twee weken binnen zijn en ik heb er een redelijk aantal besteld want kwijt kan ik ze toch wel.
dus heb er zeker wel een paar over voor degene die het ff financieel wat moeilijker hebben :wink:
Als ik het zo lees wel... :D [/b]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Das lekker :)
Floris
Berichten: 1184
Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

<<and up>>
Floris
Berichten: 1184
Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

<<and up>>
Floris
Berichten: 1184
Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

<<and up>>
Floris
Berichten: 1184
Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

<<and up>>
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
Immer wieder die verdammte Holländer
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Floris schreef:<<and up>>
niet te doen floris ?? :lol:
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

-Ray- schreef:eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
wat moet het precies zijn dan ray ? hoe soepel mag een olieleiding zijn ? Wat voor materiaal hoort het precies te zijn ?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Quizzmaster :D
mathijs
Berichten: 709
Lid geworden op: di 19 jun 2001 0:00
Locatie: den haag

-Ray- schreef:eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
ik bestel er nu een bepaald aantal omdat ik er ook een nodig heb, hierna ben ik niet meer van plan meerdere te bestellen.
dus je kan het afwachten maar ben bang dat ik diegene moet teleurstellen die er later een willen hebben voor hetzelfde geld, had er ook maar een kunnen bestellen voor mezelf en mijn mond kunnen houden.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Maar dat deed je niet en nu hebben meerdere hun voordeel ermee :)
laguna2
Berichten: 328
Lid geworden op: do 13 jun 2002 9:22
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Zomaar een vraagje.. Zit er nog verschil tussen Ph.1 en Ph.2? Dit ivm de olie/watergekoelde turbo's?
mathijs
Berichten: 709
Lid geworden op: di 19 jun 2001 0:00
Locatie: den haag

nee zit geen verschil in want ze hebben allebei een olietoevoer nodig alleen bij phase 1 is de turbo luchtgekoeld dus geen koelvloeistofslangen(leuk voor scrabble :) ), en bij phase 2 is de turbo wel watergekoeld.
mathijs
Berichten: 709
Lid geworden op: di 19 jun 2001 0:00
Locatie: den haag

nou hier een voorlopige lijst:
1-turbotuur (arthur).
2-maik(woofer) (maik).
3-floris (floris).
4-simonbalk (simon).
5-tijn (tijn).
6-twingoturbo (paul).
7-alleycat (mario).
8-visscher (paul).
9-speedline (gert).
10-eric h (eric).
11-jeffrey vd kley.
12-peter5GTTurbo (Peter).
13-laguna2 (Jerry).
14-Roy (Roy).
15-Daaf (davy) (Daaf)
16-WieBenJij (Dennis)
17-marius

mensen die ik ben vergeten of mensen die er nog een willen hebben, graag deze lijst copy/pasten en je naam erbij zetten.
ik maak het mezelf graag makkelijk
Jeroen Lubking
Berichten: 441
Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
Contacteer:

Tijn schreef:
-Ray- schreef:eerst zien, dan geloven. welk materiaal, welke diameter, doorstroming etc, flexibel, te soepel, je weet het niet?
wat moet het precies zijn dan ray ? hoe soepel mag een olieleiding zijn ? Wat voor materiaal hoort het precies te zijn ?
De mantel is die wel RVS? Vaak is het glansverzinkt en roest het binnen de kortste keren.

Wat voor materiaal? Ik kan dezelfde leiding krijgen,maar dan gebruiken ze hydrauliek leiding,ziet er hetzelfde uit heeft alleen veel te weinig doorstroming!

Schroefdraad is ook een probleem,turbo`s zijn met 3 verschillende draad geleverd.Inwendig en ook met 2 verschillende overloopnippels voor uitwendige montage.

Zal er niet van staan te kijken als het niet bij iedereen past!
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Dennis VK
Berichten: 828
Lid geworden op: wo 23 apr 2003 16:50
Locatie: Deventer / Best

Jeroen Lubking schreef: Schroefdraad is ook een probleem,turbo`s zijn met 3 verschillende draad geleverd.Inwendig en ook met 2 verschillende overloopnippels voor uitwendige montage.

Zal er niet van staan te kijken als het niet bij iedereen past!
Als dit het geval is, dan heb ik nu twijfels! Ik zou het fijn vinden als dit effe nagezocht wordt.
Marius
Berichten: 2882
Lid geworden op: vr 2 mar 2001 0:00

Jeroen Lubking schreef: Schroefdraad is ook een probleem,turbo`s zijn met 3 verschillende draad geleverd.Inwendig en ook met 2 verschillende overloopnippels voor uitwendige montage.
Hoe lost k-tec dit op?
mathijs
Berichten: 709
Lid geworden op: di 19 jun 2001 0:00
Locatie: den haag

ik ga het nog ff wat specefieker navragen, had hem al een mailtje gestuurd over alle specs en een foto om het zeker te weten dus jullie horen snel van me.
anders laat ik eerst een overkomen en kijk daarna of het de moeite waardt is om er meerdere te bestellen misschien beter plan. :)
Alleycat
Berichten: 1436
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 0:35
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Is goed, want het lijkt me wel wat....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Zoo daar noem je nog even wat puntjes op jeroen :)
Allartino
Berichten: 1147
Lid geworden op: vr 21 mar 2003 18:13
Locatie: Utrecht

klopt helemaal( ben ik helaas vorige week achtergekomen:
ik heb 2 turbo's, 1 goeie en 1 minder goeie, maar bij de goeie is de leiding te kort(!) , de minder goeie past wel. en ik kan het niet overzetten vanwege de verschillen in schroefdraad :p :evil: ik ben dus genoodzaakt de mindere erop te gooien, tenzij ik een nieuwe leiding heb van de juiste lengte EN het juiste schroefdraad.....[/quote]
5GTT & clio II 1.6 16v
Dennis VK
Berichten: 828
Lid geworden op: wo 23 apr 2003 16:50
Locatie: Deventer / Best

Allartino schreef:klopt helemaal( ben ik helaas vorige week achtergekomen:
ik heb 2 turbo's, 1 goeie en 1 minder goeie, maar bij de goeie is de leiding te kort(!) , de minder goeie past wel. en ik kan het niet overzetten vanwege de verschillen in schroefdraad :p :evil: ik ben dus genoodzaakt de mindere erop te gooien, tenzij ik een nieuwe leiding heb van de juiste lengte EN het juiste schroefdraad.....
weet je ook wat voor turbo's/schroefdraad je daar hebt, want uit deze tekst maak ik nog niks op...
Alleycat
Berichten: 1436
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 0:35
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Ik wil ook wel weten of het op mijn phase2 turbo past
Allartino
Berichten: 1147
Lid geworden op: vr 21 mar 2003 18:13
Locatie: Utrecht

ik heb geen idee wat voor schroefdraad, in ieder geval niet het draad van "gewone bouten en moeren".
meet je schroefdraad in windingen per centimeter ofzo?
:p ikke niet wete
5GTT & clio II 1.6 16v
mathijs
Berichten: 709
Lid geworden op: di 19 jun 2001 0:00
Locatie: den haag

nou, na lang zeiken eindelijk vorige week een foto toegestuurd gekregen maar kon er nog niet veel mee doen want mijn computer had een total meltdown :(, en ik ben dus al mijn foto's kwijt.
ik ben er niet echt tevreden mee, dus zie er vanaf, hij kan me ook niet garanderen dat hij dezelfde specificaties heeft als die van k-tec.
en daarbij komt ook dat dat verloop nippeltje er ook niet bijgeleverd wordt dus al met al een hoop onbeantwoorde vragen. :evil:
Alleycat
Berichten: 1436
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 0:35
Locatie: Arnhem
Contacteer:

jammer....
SimonBalk
Berichten: 732
Lid geworden op: ma 24 feb 2003 8:32
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Alleycat schreef:jammer....
Inderdaad
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

mathijs schreef:nou, na lang zeiken eindelijk vorige week een foto toegestuurd gekregen maar kon er nog niet veel mee doen want mijn computer had een total meltdown :(, en ik ben dus al mijn foto's kwijt.
ik ben er niet echt tevreden mee, dus zie er vanaf, hij kan me ook niet garanderen dat hij dezelfde specificaties heeft als die van k-tec.
en daarbij komt ook dat dat verloop nippeltje er ook niet bijgeleverd wordt dus al met al een hoop onbeantwoorde vragen. :evil:
Op 1 van de 2 slangen zit dan een verloopschroefje, die even mee vervangen óf juist weglaten ...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie