Friday Nightmeeting Oss I
[img]http://images.google.nl/images?q=tbn:Eq ... ntonio.gif[/img]
dit was 'm he rob... moest jij nou ook een vis kopen voordat je mocht zoenen?!
dit was 'm he rob... moest jij nou ook een vis kopen voordat je mocht zoenen?!

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Nog mensen voor de supersjieke toertocht de 7e sept? 

^^
Ik weet niet of de rest (non-FNO) dan nog "kan"
Ik weet niet of de rest (non-FNO) dan nog "kan"

Is Terwolde ook weer? cool, was me eerste meeting met me vorige clio 

Jongens jongens accepteer nou eens dat de helft van de FNO'rs nichten zijn en hou op met zeuren
Maar effe serieus een keertje met z'n alle uit om van de Gay's only reputatie af te komen kan geen kwaad
Ben trouwens zo ziek als een hond dus hoef vrijdag niet te werken maar kan dus ook niet naar de FNO
kweet't ik zou zowiezo niet komen i.v.m. overwerk maar dat ging niet door dus had ik jullie met mijn aangename gezeldschap willen verrassen al was het maar om het niveau iets meer richting straight te trekken i.p.v. alle kontenbeuker praat

Maar effe serieus een keertje met z'n alle uit om van de Gay's only reputatie af te komen kan geen kwaad

Ben trouwens zo ziek als een hond dus hoef vrijdag niet te werken maar kan dus ook niet naar de FNO

Zal mijn digicam ook eens meenemen, kan ik ook foto's maken!
Net 2 en half uur staan poetsen op die bak, alles staat perfect in de was en wax, alleen nu nog iets vinden om die verdomde ramen veilig te kunnen doen
Ik mors altijd over mn kurkdroge/schone auto 
Net 2 en half uur staan poetsen op die bak, alles staat perfect in de was en wax, alleen nu nog iets vinden om die verdomde ramen veilig te kunnen doen

sjongejonge...wat een geneuzel over andermans sexuele voorkeur! Degenen die elkaar vanavond willen beklimmen doen dat maar en als rob lekker met antonio wil fozen, dan mag dat van mij...ik ben er toch niet. En als ik er wel ben, wens ik niet met dergelijk gedrag geconfronteerd te worden
@Brezanstory: heb gister me distr. en multiriem gekregen, spanrol had ik al. Volgens mij heb ik alleen een verkeerde multiriem kom ik net achter, ik heb een multiVriem, maar volgens mij moet ik een getande riem hebben...kan iemand dit bevestigen? met de bestelnummers kan ik niet veel en in de vraagbaak kan ik t niet echt duidelijk zien...Kan natuurlijk oook zelf kijken, maar benk te lui voor op dit moment
Veel plezier vanavond!! Mzzltov

@Brezanstory: heb gister me distr. en multiriem gekregen, spanrol had ik al. Volgens mij heb ik alleen een verkeerde multiriem kom ik net achter, ik heb een multiVriem, maar volgens mij moet ik een getande riem hebben...kan iemand dit bevestigen? met de bestelnummers kan ik niet veel en in de vraagbaak kan ik t niet echt duidelijk zien...Kan natuurlijk oook zelf kijken, maar benk te lui voor op dit moment

Veel plezier vanavond!! Mzzltov
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is wel een multivriem. een getande riem heb ik ook niet van de RT afgehaald. kan je trouwens zo zien/voelen. bij je dynamo ff kijken en je weet het.~Haas~ schreef:
GR.FRits
Project: GTT Blue Sport
als je maar niet weer om half 10 aan komt kakken...want de messen zijn geslepen deze keer...FNO'ers zijn altijd zeer stipt MHAHAHAHHAMerijn schreef:Ik weet nog niet hoe laat ik er vanavond ben, mannen. Ik ga bij iemand eten en heb geen idee hoe lang dat allemaal gaat duren. Zal allemaal wel meevallen, maar dan weten jullie het vast.

*dr evil grin*
he, klote zooi altijd, kan ik mijn brabantia blokje met 9 mesjes wel weer wegstoppen
strax maar eens ff kijken of ik bij de blokker een leuke bestekkoffer kan kopen
wij in wijchen zijn beter met vorken namelijk

Ben toch van mijn luiheid bekomen en heb net gekeken...tis toch een getande riem...toch maar ff ruilen na het weekendFrits schreef:Is wel een multivriem. een getande riem heb ik ook niet van de RT afgehaald. kan je trouwens zo zien/voelen. bij je dynamo ff kijken en je weet het.~Haas~ schreef:
GR.FRits

ps. Als het over messentrekken gaat...volg keer neem ik me zwager mee...rasechte ossenaar

ben btw gister in warnsveld geweest naar de kamer van me vriendin wezen kijken. Ze zit daar vanwege haar stage. Kom daar bij dat huis aan...wat denk je...twee GTT's...vet heftig, de mensen zijn meteen goedgekeurd natuurlijk

nee...een vlagPiercedPanda schreef: heeft ie ook zo'n shirt van "I survived OSS" ?

mensen,ik nok m....
ardennen....beware....H@@S is comin'...

ardennen....beware....H@@S is comin'...

PiercedPanda schreef:he, klote zooi altijd, kan ik mijn brabantia blokje met 9 mesjes wel weer wegstoppen
Wijchen? Kennen wij elkaar?
Jesper16v schreef:PiercedPanda schreef:he, klote zooi altijd, kan ik mijn brabantia blokje met 9 mesjes wel weer wegstoppen
Wijchen? Kennen wij elkaar?
uhm, nee, maar jij komt uit nijmegen zo te zien
maybe is dat de reden

kheb je nog nooit gezien dus...kom naar fno en je weet het

Kheb 13 jaar in Wijchen gewoond, kom er eigenlijk nog elke dag 
Welke auto rij je? Of nog beter, Wijchen Zuid, of Noord?
Vanavond helaas, waarschijnlijk, weer geen tijd, misschien erg laat. Jullie zien me vast wel verschijnen, met me losbungelende uitlaat

Welke auto rij je? Of nog beter, Wijchen Zuid, of Noord?
Vanavond helaas, waarschijnlijk, weer geen tijd, misschien erg laat. Jullie zien me vast wel verschijnen, met me losbungelende uitlaat
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 22 augustus, 20.00 uur
Where: De Batavier, Niftrik
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Frits - Clio 1.8 RT
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Patrick - VW Polo
Maybe's:
Jan-Paul - 5 GTX
Bart - 19
Tom - Clio GT Turbo
De Ginger Tosser komt weer eens niet...

When: Vrijdag 22 augustus, 20.00 uur
Where: De Batavier, Niftrik
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Frits - Clio 1.8 RT
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Patrick - VW Polo
Maybe's:
Jan-Paul - 5 GTX
Bart - 19
Tom - Clio GT Turbo
De Ginger Tosser komt weer eens niet...

Laatst gewijzigd door Merijn op vr 22 aug 2003 12:57, 2 keer totaal gewijzigd.