Friday Nightmeeting Oss I
-
Strelliken bal! Lelikken Homo! 

Dat wil je niet.... 

^^ niemand...
Is policy dat niemand drinkt en rijdt, uitzondering van ondergetekende daargelaten...
als ik nie drink wordt ik nl. handtastelijk, whehehe
Is policy dat niemand drinkt en rijdt, uitzondering van ondergetekende daargelaten...
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
beetje laat maar toch: welkom terug in t paradijs tom!!
Verder neit veel te melden...vandaag skirts gespoten, maar is niet geweldig geworden, overmorgen weer een kans
Distributiezooi en multiriem staan nog steeds in bestelling bij de brezan...schiet niet op daaro
Ga er volg week aan beginnen en afmaken met een klasgenoot van me...hoop dat t wat word!!
Veel plezier vrijdag, zal aan jullie denken als ik lam in de ardennen lig

Verder neit veel te melden...vandaag skirts gespoten, maar is niet geweldig geworden, overmorgen weer een kans

Distributiezooi en multiriem staan nog steeds in bestelling bij de brezan...schiet niet op daaro

Veel plezier vrijdag, zal aan jullie denken als ik lam in de ardennen lig

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tot nu toe nog geen klachten over de brezan. Wil anders van de week nog wel ff bellen met v. Silfhout als het mee zit heb je ze dan vrijdag avondJohan schreef:als je de distributie riem en vsnaar bij de dealert haalt krijg je het meteen.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
gheheNielske schreef:^^ niemand...
je moet ook niet drinken en rijden, das niet goed, want dan knoei je je drinken weer terwijl je rijdt en dan wordt je bekleding vies enzo...je kent het wel...
Nielske schreef:^^ niemand...
En ik ga shaken......
Doktersadvies dat ik veel drink

Dus tsja, of je hebt een goeie reden, of merijn schopt je er hardhandig weg.

-
- Moderator
- Car: MB
zo, ik zie dat ik aanstaande vrijdag ook weer kom. Ik zal er zijn.
Ik ben vandaag flink aan het kloten geweest met mijn accu en startkabels, na 2 weken stil staan had ie er weinig zin in en met start kabels ook al niet. Daarna effe accu laten testen en onder de (Snel)lader gegooid. Gevolg: 1 uur later een volle accu en net al weer 225 op de klok gehad. Was is zoŽn blauwe rakker toch geweldig
@Merijn, wat aardig dat je me gemist hebt
(vrijdag ben ik weer in den bosch en heb ik weer kabel, daarom nu nauwelijks on-line)
Ik ben vandaag flink aan het kloten geweest met mijn accu en startkabels, na 2 weken stil staan had ie er weinig zin in en met start kabels ook al niet. Daarna effe accu laten testen en onder de (Snel)lader gegooid. Gevolg: 1 uur later een volle accu en net al weer 225 op de klok gehad. Was is zoŽn blauwe rakker toch geweldig

@Merijn, wat aardig dat je me gemist hebt

(vrijdag ben ik weer in den bosch en heb ik weer kabel, daarom nu nauwelijks on-line)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hey Tommie...
Ik heb je enorm gemist, geile tijger van me!
Maareh, ff terugkomend op dat drinken.
Drinken doe je op het terras en niet op de parkeerplaats van de Mac in Beuningen. Dat iemand drinkt als 'ie moet rijden dat moet ie zelf weten. Ik vind het alleen een beetje dom. 
Maar ja, jullie doen maar waar jullie zin in hebben. Als het me niet bevalt kan ik altijd nog naar huis toe.

Maareh, ff terugkomend op dat drinken.

Maar ja, jullie doen maar waar jullie zin in hebben. Als het me niet bevalt kan ik altijd nog naar huis toe.

^^ zo is dat... en al het bier dat eerder gesignaleerd wordt door mij, zal ook direct zonder tegenspraak ingevorderd worden...
uiteraard met goede bestemming
@tom,
Welcome back!

uiteraard met goede bestemming

@tom,
Welcome back!
Wat een praat allemaal weer... Tom heeft het al over een blauwe raket, Niels word handtastelijk, en Merijn praat over geile tijgers...Merijn schreef:Hey Tommie...Ik heb je enorm gemist, geile tijger van me!
Maar ja, jullie doen maar waar jullie zin in hebben...
Damn die F.N.O word meer Faggot's Night Only ofzo

Neee, zonder Rob is het niet compleet
Kan me herinneren dat hij constant oogcontact had met een zeker iemand 
Keer met de RTC uit gaan, op vrouwen jacht, zal jullie allemaal goed doen
Homobar kan ook, maar dan kan ik denk ik om duistere reden ineens niet 

Keer met de RTC uit gaan, op vrouwen jacht, zal jullie allemaal goed doen

1. hahaha, hij is nog steeds bang dat ik iets in ze gezicht ga slingerenrobclio16V schreef:1. Eeehmmm, ik herinner me ineens dat ik vrijdag niet kan, ik heb al iets anders te doen....
----------------
2. Ik heb de reputatie dat ik alles sloop als het kapot mag!

2. Dan vermeld ik nogmaals dat de dempers dus mooi ff niet kapot mogen hé mafkees
gewoon komen, je date(lees: antonio) is er zaterdag ook nog wel!