Als hij vanaf de kat is en hij is van rvs is dit niet echt duur! Einddemper ben je nieuw al bijna 250 euro kwijt wil je een fatsoenlijke!michel 16v schreef:wow 380 euro is dat niet veel geld voor een uitlaat ????
Zoals Lubking zei:Vosje schreef:Als hij vanaf de kat is en hij is van rvs is dit niet echt duur! Einddemper ben je nieuw al bijna 250 euro kwijt wil je een fatsoenlijke!michel 16v schreef:wow 380 euro is dat niet veel geld voor een uitlaat ????
dus 380 is compleet vanaf katHet is een volledig rvs systeem vanaf de kat.
Het eindstuk kan verwijderd worden voor meer geluid.
Het volledige systeem inc montage is 439,-
Christian schreef:[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... stem_3.jpg[/img]
uhm je rijd toch renault om zoveel mogelijk zelf te doen?Donleben schreef:Die motorfiets-uitlaten zijn meestal van een japans merk, en dus niet geschikt voor een Renault.
Powerfull heeft ze.Donleben schreef:Dat is dan wel weer jammer. Die ziet er zeker wel mooi uit en ik hebn eigenlijk nog helemaal niet zo een soort einddemer gezien van een ander merk.
Hoe zit het trouwens met die middendemper?
jahaa, want met een uitlaat heb je zo 20 pk meerChristian schreef:als je voor vermogen gaat kun je dan niet voor de zekerheid een devil kopen?
waar heb jij die gekocht dan-Ray- schreef:jahaa, want met een uitlaat heb je zo 20 pk meerChristian schreef:als je voor vermogen gaat kun je dan niet voor de zekerheid een devil kopen?![]()
Dat vertelden ze me neef ook bij de honda dealer, doordat de standaarduitlaat zo geknepen is, krijg je 20 pk erbij met een vtec motor!!!-Ray- schreef:jahaa, want met een uitlaat heb je zo 20 pk meerChristian schreef:als je voor vermogen gaat kun je dan niet voor de zekerheid een devil kopen?![]()
heb onder mijn clio gewoon een middenpijp van een clio 1.2-Ray- schreef:middendemper van een 1.2 Clio nemen, einddemper naar keuze.
of het complete systeem van K-Tec, is RVS en kan je nog een beetje vogelen met het geluid (pijp eruit halen).
Bij JL liggen er nog 2 voor een Clio die nog opgehaald moeten worden, kan je ze iig bekijken (heb je m alvast in je handen gehad en weet je hoe die voelt)
Wat is hier het voordeel van? Komen de diameters dan ook overeen?-Ray- schreef:middendemper van een 1.2 Clio nemen, einddemper naar keuze.