[Twingo]Verlagen.
-
- Über-Spammer
Ziet er leuk uit chris. 

-
- Über-Spammer
&
gerda
gerda

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Binnekort staat de twingo er nog geel'er bij dan dat hij al is. Het spoilertje, bumpers en spiegels worden dan in de kleur van de auto gespoten.Chris schreef:Tino, hoe gaat het met jullie Twingo verhaal?
Zaterdag komen de velgies er onder. Dus het gaat wel lekker.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Erelid - RvT
Ja dat doe ik van het weekend wel effe, me eerst effe concentreren op me examen. En dan is het weer tijd om aandacht te besteden aan andere dingen. 
Wanneer hij naar de spuiter gaat is nog niet bekend.

Wanneer hij naar de spuiter gaat is nog niet bekend.
-
- Erelid - RvT
De panda is zaterdag verkochtChris schreef:Leuk Tino.Destijds maakte je voor de Panda een heel topic aan!!
Is de Panda ook al weg?

Binnekort maak ik wel een topic aan en vertel er wat over nu te druk met me studie
-
- Erelid - RvT
Ja de verzekering heeft een brief gestuurd dat het schadebedrag vergoed gaat worden. Dus dat zal binnen kort wel op de rekening staan.
Dus binnenkort maar bij tackie's pa effe langs. Zit alleen een beetje met de kleurcode.
Dus binnenkort maar bij tackie's pa effe langs. Zit alleen een beetje met de kleurcode.
-
- Erelid - RvT
Dankzij de tips van Twingosport en Nick is het gelukt.
Check it out.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/pictures/R_front.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/pictures/Side.jpg[/img]
Check it out.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/pictures/R_front.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/pictures/Side.jpg[/img]
vet man een twingo GRAND CHEROKEE uitvoering, wist niet dat die ook geleverd werden

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Erelid - RvT
@ray, is geen grand cherokee, is een twingo pikachu 
Tip vd week
:
Aan de achterbrug zitten aan beide zijde de handremleiding gemonteerd. Dit is gedaan door middel van een veertje wat klemt tussen twee haakjes.
Duw het veertje in en haal het uit de haakjes, zoals je nu merkt zal de leiding los zijn (duh) duw nu de leiding onder de brug, past precies in de uitsparing, en pak twee tightwraps en zet de leiding weer vast aan de achterbrug.
Klaar.

Tip vd week

Aan de achterbrug zitten aan beide zijde de handremleiding gemonteerd. Dit is gedaan door middel van een veertje wat klemt tussen twee haakjes.
Duw het veertje in en haal het uit de haakjes, zoals je nu merkt zal de leiding los zijn (duh) duw nu de leiding onder de brug, past precies in de uitsparing, en pak twee tightwraps en zet de leiding weer vast aan de achterbrug.
Klaar.
Speciaal voor dtune_stefan.
Als je verder nog vragen hebt post ze dan hier.
Zo is het voor iemand die in de toekomst vragen heeft over het verlagen van een Twingo makkelijker om alles in een topic te lezen dan dat hij er drie door moet spitten.
Zie je dat het makkelijk zoeken is via de forumindex? Dat werkt net ff wat sneller dan de search button.
Als je verder nog vragen hebt post ze dan hier.
Zo is het voor iemand die in de toekomst vragen heeft over het verlagen van een Twingo makkelijker om alles in een topic te lezen dan dat hij er drie door moet spitten.
Zie je dat het makkelijk zoeken is via de forumindex? Dat werkt net ff wat sneller dan de search button.
Mijn Twingo is deze week verlaagd en ik was lang aan het twijfelen hoeveel cm ik hem zou verlagen. Ondanks dat veel mensen zeiden dat je hem maximaal 4cm kunt verlagen met de originele schokdempers, heb ik mijn Twingo toch voor verlaagd met 5cm en achter met 4cm(door de subwooferkist en versterker gaat deze zeker wel 1 cm lager
) Dus...je kunt je Twingo goed verlagen tot 5cm en dan nog normaal over de drempels gaan en een goede wegligging hebben, het enige is dat je schokdemper wel meer te lijden heeft en dit tot gevolg heeft dat zijn levensloop korter is.

-
- Contacteer:
Ja ik heb em nu dus ook een maandje of twee verlaagd met 4cm. Maar heb nu constant het probleem dat me uitlaat lek raakt. De verbinding van de middenpijp die verbonden is met de Kat, gaat telkens los en begint te lekker. Er is al een hoop van die gum kit ofzo tegenaan gegaan, maar blijft los gaan. Misschien neem ik de drempels toch iets te hard nog
en drempels hebben ze hier in nieuwegein wel jeez

* Stefan T-SPORT *
-
Das toevallig!
Van de week flikkerde mijn uitlaat eronder vandaan. Heb 'm maar vastgelast, heb ik geen gezeik meer
.
Van de week flikkerde mijn uitlaat eronder vandaan. Heb 'm maar vastgelast, heb ik geen gezeik meer

-
- Contacteer:
Heb jij ook je kat eronder uit gehaald of zit die er nog onder?twingoturbo schreef:Das toevallig!
Van de week flikkerde mijn uitlaat eronder vandaan. Heb 'm maar vastgelast, heb ik geen gezeik meer.
Dat zou ik dus het liefst willen he, een pijp vanaf de lambda/spruitstuk naar de einddemper en dan alles gelast, behalve het koppelstuk natuurlijk
* Stefan T-SPORT *
-
de kat zit er tijdelijk weer onder vanwege de apk!
De witte achterlampen die er als sinds de zomer inzitten maken het geheel nu af.Chris schreef:Voor:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... nTGeel.jpg[/img]

Laatst gewijzigd door Chris op vr 20 feb 2004 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Er zit inderdaad een RTC stikker op het achterscherm.
Zo'n uitlaat zo zeker leuk zijn, maar voorlopig is deze Twingo ff af en ben ik lekker met de Bleu Sport bezig, zie mijn topic.
Zo'n uitlaat zo zeker leuk zijn, maar voorlopig is deze Twingo ff af en ben ik lekker met de Bleu Sport bezig, zie mijn topic.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport