oxje schreef:In de eerste post staat dat et om renault sportwagens gaat, dus helaas horen de 'normale' daar niet bij blijkbaar... helaas
Ik zie in de lijst R5 gtt staan: betekent dit dat een originele R5 gtt alleen mag komen, of ook een andere R5 met een ingebouwde gtt motor?
Die van mij is dan namelijk een R5E GTT
Nee die mag niet meedoen met de record poging. Het gaat om de van fabriek af sportieve modellen van renault.
Willen ze een recordpoging doen, mag je niet meedoen. Bah. Wie heeft dat verzonnen zeg, 't is toch een gtt? "Het gaat om van de fabriek af sprotieve modellen". Tja, waar leg je dan de grens: dumpvalve er in, nee is niet origineel jammer je mag niet meedoen. Ik ga gewoon die organisatie vragen of ik er ook in mag, ik heb mijn Express sprotief gemaakt
dubbel u je wordt erg vervelend
niet alleen hier
je lijk wel een baby
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ik vind ook dat het een hoop zijkerds bij elkaar zijn ik wil daar niet eens meer zijn :-*
ik vind gewoon dat alle sportieve renaults moeten kunnen komen.
Thijs RSI schreef:heeft hij niet vorig jaar op de stand van RTC op automaxx gestaan?????
Jep dat was hij.
En dat gezeik van: "ik heb een huppelepup renault en hij staat niet in het lijstje dus ik kom niet" word ik ff moe van. Het staat er toch gvd dat het om sportieve van fabriek af renaults moeten wezen voor die record poging. Niet voor omgebouwde meuk en normale renaults. Dus zeik in godsnaam niet en heb er vrede mee dat het zo`n record poging is. Als het je niet zint dat het voor sportieve renaults is zeg dan alsjeblieft niets. Gadver ik word echt ziek en moe van dat stomme onnodige gezeur
There will be plenty of time to rest when your dead
Waar ligt Zolder eigenlijk? In Belgie?
Ik heb wel vaker over circiut zolder gelezen, maar nooit geweten waar het lag...
Als het moment daar is, kan ik vast wel achter iemand aanrijden?
En nee, niet bovenop mn huis!
Alleycat schreef:Waar ligt Zolder eigenlijk? In Belgie?
Ik heb wel vaker over circiut zolder gelezen, maar nooit geweten waar het lag...
Is ongeveer een half uurtje rijden (niet racen ) van Maastricht
Alleycat schreef:Waar ligt Zolder eigenlijk? In Belgie?
Is ongeveer een half uurtje rijden (niet racen ) van Maastricht
aub een kaartje is vanuit motel eindhoven bekeken
Ik rij er normaal driekwartier over.Maar in die tijd heb ik geparkeerd en ben op het circuit.
[img]http://www.superkitcar.nl/zolder.gif[/img]
Nah ja ik begrijp best wel dat ergens een grens getrokken moet worden, maar de clio RSI was af fabriek toch ook als luxe/sportieve auto bestemd??
Staat tenminste zo in de boeken.
Maar het blijft toch super dat er zoveel Renaults bij elkaar komen!!
gille schreef:ik ga donderdag naar BENNY RAEPERS ik vermoed dat die daar meer van weet ,vermits die in de exclusive alpine club zit.ik vraag hem er wel naar
en weet je al iets meer???Of ben je het vergeten te vragen?
dit werd mij vandaag op het circuit medegedeelt.oftewel volgend jaar moet iedereen van de club (je moet wel lid zijn) naar het circuit van zolder.De club moet zich eerst inschijven.Dit lijkt me wel een leuke kans om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel renaults op een plek tezien
gr antoine
@het bestuur pm me voor adress gegevens ed van de e.a.c[/quote]
hhmmzzz, ik denk dat ik dan wel mag opschieten met mn gtt, ik denk dat je een baccara niet tot de snelle renaults mag rekenen, hij is wel snel, maar hij is niet met dat doel gebouwd.....Toch?
Ik had trouwens ergens gelezen dat je een soort van borg moet betalen. Hoe gaat dit alles gebeuren, en worden wij van dit en andere zaken op de hoogte gehouden?
Als ik het goed begrijp mag de 5 GTE ook niet me doen terwijl de GTT wel meedoet. Nou lijkt mij de Duitse vervanger toch echt de GTE dus zou ik zegge dat GTE ook in het het rijtje thuis hoort.
Ik had trouwens ergens gelezen dat je een soort van borg moet betalen.
Ik had begrepen dat je per auto 50 euro "borg" moet betalen ,die je terug krijgt als je op het circuit bent.Dus ik kom en dan niet gaan is er dan niet bij
ja maar niet naar zolder... zolder wordt een xtra kampeer weekend, als het kan.
in het midden van het circuit is een camping dus dat moet geen probleem zijn.