Ik laat het maken in Apeldoorn maar na mijn vakantie ga ik nog effe de details met hun doorspreken. Er kwam geen einddemper onder alleen zogenaamde absorptiedempers als het goed is.
Daarom wil ik na mijn vakantie nog een gesprekje met hun want zonder einddemper is 395 nog best wel prijsig. Ik heb EPS ook een mailtje gestuurd en precies beschreven wat ik in mijn hoofd heb en gevraagd wat hun advies daarover is en wat hun prijs.
Ik hoop dus na mijn vakantie te kunnen zien wat ik bij eps betaal. (650 is incl einddemper dus zonder einddemper zou het een stuk goedkoper moeten zijn)
PM me maar als je hun telefoonnummer wilt.
[Twingo]Douwe's project. (project tijdelijk stil gezet)
Ehm, een absorbtiedemper is in principe gewoon hetzelfde als een einddemper hoor.
Het enige wat een einddemper doet is dempen d.m.v een schottendemper.
Bij sportuitlaten wordt meestal een absorbtiedemper gebruikt om het geluid niet al te veel te dempen.
Dus voor die 395 euro heb je gewoon een complete uitlaat zoals het hoort.
Het enige wat een einddemper doet is dempen d.m.v een schottendemper.
Bij sportuitlaten wordt meestal een absorbtiedemper gebruikt om het geluid niet al te veel te dempen.
Dus voor die 395 euro heb je gewoon een complete uitlaat zoals het hoort.
Toch idioot, 400 euro voor een uitlaat ...
Als je nou je project weer oppakt, ga dan lekker voor je uitlaat naar Jeroen Lubking. Kan je voor die 650 bij eps en die 400 bij die andere oplichters lekker andere dingen aan je kar doen. Succes anyway.