dus klopt nie helemaal maar ja ik vind het nog meer vreemd dat een clio RSI niet mag komen
record poging 19-20 juni 2004 [chat]
-
- Moderator
- Car: Megane
clio S en de S is van sport!!!!
dus klopt nie helemaal maar ja ik vind het nog meer vreemd dat een clio RSI niet mag komen
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik zie in de lijst R5 gtt staan: betekent dit dat een originele R5 gtt alleen mag komen, of ook een andere R5 met een ingebouwde gtt motor?oxje schreef:In de eerste post staat dat et om renault sportwagens gaat, dus helaas horen de 'normale' daar niet bij blijkbaar... helaas
Die van mij is dan namelijk een R5E GTT

beetje late reactie, lekker zo'n weggezakt topicDoubleYou schreef:Die vergadering is nu dus voorbij. Wat kwam er uit?-Ray- schreef:bestuur meld zich
mooi agenda puntje voor de eerstvolgende vergadering.
(hmm das morgen al)

wat er uit kwam? dat het een hoogtepunt van volgend meeting seizoen kan worden, dat het op de agenda gaat maar dat het wat vroeg is om daar nu al concrete afspraken over te gaan maken.

Immer wieder die verdammte Holländer
Nee die mag niet meedoen met de record poging. Het gaat om de van fabriek af sportieve modellen van renault.DoubleYou schreef:Ik zie in de lijst R5 gtt staan: betekent dit dat een originele R5 gtt alleen mag komen, of ook een andere R5 met een ingebouwde gtt motor?oxje schreef:In de eerste post staat dat et om renault sportwagens gaat, dus helaas horen de 'normale' daar niet bij blijkbaar... helaas
There will be plenty of time to rest when your dead
Waarom maken jullie toch altijd een eigen hoogtepunt van andermans ideeen ??-Ray- schreef:beetje late reactie, lekker zo'n weggezakt topicDoubleYou schreef:Die vergadering is nu dus voorbij. Wat kwam er uit?-Ray- schreef:bestuur meld zich
(hmm das morgen al)
wat er uit kwam? dat het een hoogtepunt van volgend meeting seizoen kan worden, dat het op de agenda gaat maar dat het wat vroeg is om daar nu al concrete afspraken over te gaan maken.
Ik moet zeggen dat ik de RSi geen "normale" reno vindt, jammer van de organisatieMarcel B. schreef:In de eerste post staat dat et om renault sportwagens gaat, dus helaas horen de 'normale' daar niet bij blijkbaar... helaas
Rare opmerking zegMatthijs schreef:Waarom maken jullie toch altijd een eigen hoogtepunt van andermans ideeen ??-Ray- schreef:beetje late reactie, lekker zo'n weggezakt topicDoubleYou schreef:Die vergadering is nu dus voorbij. Wat kwam er uit?-Ray- schreef:bestuur meld zich
(hmm das morgen al)
Neuh vind ik ook niet... die had er van mij ook wel bij gemogen... magoed je moet ergens een grens trekken helaasThijs RSI schreef:Ik moet zeggen dat ik de RSi geen "normale" reno vindt, jammer van de organisatieMarcel B. schreef:In de eerste post staat dat et om renault sportwagens gaat, dus helaas horen de 'normale' daar niet bij blijkbaar... helaas
Don't walk the grass... smoke it
Ja das waar
maar ja RSi staat ook voor Renault Sport Injectie

Trek dan een grens onder de 110 pk of iets dergelijksChris schreef:Ik vind dat Matthijs zijn opmerking ook wel eens nader mag verklaren..
Thijs, de organisatie moet ergens een grens trekken, blijft inderdaad jammer.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ben ik het ook mee eensP@TB@D schreef:nah pleur dan lekker op met je record poging renault is renault
Ik neem de moeite er niet voor om te komen bij die instelling.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
ik heb een site met foto's gevonden van het evenement.
ff zoeken naar european historic grand prix
http://www.racefotos.nl/index3.htm
*edit* is wel handig als ik de link er bij zet

ff zoeken naar european historic grand prix
http://www.racefotos.nl/index3.htm
*edit* is wel handig als ik de link er bij zet

Nou wat ik bedoelde te zeggen is dat ik het wat ongegeneerd vind als je zegt dat een meeting waar een ander veel moeite voor doet een van jullie hoogte-punten gaat worden na bespreking in de vergadering. Kan zijn dat ik het verkeerd begrijp maar het komt er een beetje uit alsof jullie de meeting meer richting jullie trekken......Chris schreef:Ik vind dat Matthijs zijn opmerking ook wel eens nader mag verklaren..
Kan zijn dat Ray het niet helemaal goed geformuleerd heeft en anders boelde natuurlijk.......
Matthijs schreef:Nou wat ik bedoelde te zeggen is dat ik het wat ongegeneerd vind als je zegt dat een meeting waar een ander veel moeite voor doet een van jullie hoogte-punten gaat worden na bespreking in de vergadering. Kan zijn dat ik het verkeerd begrijp maar het komt er een beetje uit alsof jullie de meeting meer richting jullie trekken......Chris schreef:Ik vind dat Matthijs zijn opmerking ook wel eens nader mag verklaren..
Kan zijn dat Ray het niet helemaal goed geformuleerd heeft en anders boelde natuurlijk.......
Zoals je kan zien wordt er gevraagd of het bestuur hier naar wil kijken, omdat je alleen als club mee mag doen, enne dit blijft een club voor en door leden.ant1 schreef:dit werd mij vandaag op het circuit medegedeelt.oftewel volgend jaar moet iedereen van de club (je moet wel lid zijn) naar het circuit van zolder.De club moet zich eerst inschijven.Dit lijkt me wel een leuke kans om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel renaults op een plek tezientijdens het european hisroric grand prix op circuit zolder van 19-20 juni 2004 organiseert exclusive alpine club met de medewerking van de belangrijkste hiervoor uitgenodigde clubs "alpine & renault sportives"uit de benelux,frankrijk,duitsland,england,denemarken,noorwegen e.a. :
overweldigend renault dorp
terrein 12000 m2 voor exposeren van 700 voertuigen-4 tenten,accessoires,onderdelen enz
-DE GROOTSTE EUROPESE SAMENKOMST VAN RENAULT SPORTWAGENS-
-HOMOLOGATIE VAN HET WERELDRECORD VOOR DE LANGSTE KETTING "RENAULT SPORTIVES" OP DE PISTE-
gr antoine
@het bestuur pm me voor adress gegevens ed van de e.a.c
Dus ik denk dat je Ray z'n opmerking verkeert heb opgevat

Vandaar dat ik dat ook al in mijn vorge post vermelde dat dat een mogelijkheid kon zijn.... 

-
zekes wel vet!
Ik ben van de partij!! Jammer dat mn RSI dan niet mee mag doen..( k*zooi
)
Ik ben van de partij!! Jammer dat mn RSI dan niet mee mag doen..( k*zooi

-
- Über-Spammer
lijkt me leuk 
Hoe meer hoe beter.

Hoe meer hoe beter.
-
- Über-Spammer
ps: alle meetings van 2004 staan nog niet in het meeting lijstje.
(niet bij mij i.i.g).
(niet bij mij i.i.g).
En geen R25 turbo? Hmmja dan kom ik dus niet. Laat ze dan maar lekker ........ant1 schreef:hier een listje van de auto's
clio 16v,williams,rs,v6,maxi,trophy
4 cv 1063
spider
r5 alpine,alpine turbo,gtt,turbo 1,turbo2,maxi turbo
r8 gordini
r12 gordini
r9 turbo
r11 turbo
r17 gordini
r18 turbo
fuego turbo
r19 16v
r21 turbo
alpine alle modellen
dauphine 1093
gr antoine
-
- Contacteer:
Willen ze een recordpoging doen, mag je niet meedoen. Bah. Wie heeft dat verzonnen zeg, 't is toch een gtt? "Het gaat om van de fabriek af sprotieve modellen". Tja, waar leg je dan de grens: dumpvalve er in, nee is niet origineel jammer je mag niet meedoen. Ik ga gewoon die organisatie vragen of ik er ook in mag, ik heb mijn Express sprotief gemaaktcatrinus schreef:Nee die mag niet meedoen met de record poging. Het gaat om de van fabriek af sportieve modellen van renault.DoubleYou schreef:Ik zie in de lijst R5 gtt staan: betekent dit dat een originele R5 gtt alleen mag komen, of ook een andere R5 met een ingebouwde gtt motor?oxje schreef:In de eerste post staat dat et om renault sportwagens gaat, dus helaas horen de 'normale' daar niet bij blijkbaar... helaas

-
- Contacteer:
misschien zijn er wel regels om die record poging te halen, anders hadden ze de megane 2.0 16v ook wel laten mee doen
-
- Contacteer:
Ja, zou kunnen. Ben ik wel benieuwd wat die regels precies zijn, want ik betwijfel het of ze het op deze manier gaan halen... Ik zal het wel eens gaan navragen.michel 16v schreef:misschien zijn er wel regels om die record poging te halen, anders hadden ze de megane 2.0 16v ook wel laten mee doen
-
- Contacteer:
Heb de draad nog eens doorgelezen op zoek naar een link, die staat er niet. Wat is de link van de organisatie? Heb gezocht naar die exclusive alpine club maar kon niks vinden...
-
- Contacteer:
heb ook al gekeken maar kon ook niks vinden
ik ga donderdag naar BENNY RAEPERS ik vermoed dat die daar meer van weet ,vermits die in de exclusive alpine club zit.ik vraag hem er wel naar
-
- Über-Spammer
poehee.. moeten we nog 3 dagen wachten 
(gille)

(gille)
-
- Contacteer:
mooi ik kan meedoenant1 schreef:hier een listje van de auto's
clio 16v,williams,rs,v6,maxi,trophy
4 cv 1063
spider
r5 alpine,alpine turbo,gtt,turbo 1,turbo2,maxi turbo
r8 gordini
r12 gordini
r9 turbo
r11 turbo
r17 gordini
r18 turbo
fuego turbo
r19 16v
r21 turbo
alpine alle modellen
dauphine 1093
gr antoine
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Car: Renault Clio III RS
Mocht je de eigenaar van deze auto kennen , van deze man heb ik de informatie gekregen.Hij zij ook dat de crs aanwezig wasgille schreef:ik ga donderdag naar BENNY RAEPERS ik vermoed dat die daar meer van weet ,vermits die in de exclusive alpine club zit.ik vraag hem er wel naar
[img]http://www.superkitcar.nl/renault/grand ... t/v6-1.jpg[/img]
gr antoine
Laatst gewijzigd door antoine op ma 18 aug 2003 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
heeft hij niet vorig jaar op de stand van RTC op automaxx gestaan?????