Wat kost het om dit te laten maken door dealer/garage?
Heb al ff gekeken wat de onderdelen kosten dit was iets van 150 pleuro.
Wil het wel zelf doen heb alleen niet de beschikking over een garage

dealer vervangt gelijk distributieriem en olie en koelvloeistofThijs RSI schreef:Mijn garage heeft het over ongeveer 750,- als alles meezit (geen vastgerotte bouten e.d.)
Distributie en vloeistoffen zitten er bij mij ook in! misschien toch omdat ik net een iets andere motor hebitdanger schreef:dealer vervangt gelijk distributieriem en olie en koelvloeistofThijs RSI schreef:Mijn garage heeft het over ongeveer 750,- als alles meezit (geen vastgerotte bouten e.d.)
het was erg veel werk zeiden ze me
ach ik heb de stappenmotor kapot kost me ook waarschijnlijk 127 euro![]()
begin renault nu aardig te HATEN :-* :-*
omdat ik hier geen ruimte heb, gereedschap heb ik niet. en aangezien als ik me koppakking vervangen heb voor 1400 of 700 euro dan gaan de lagers waarschijnlijk wel kapot.Merijn schreef:Waarom ga je de koppakking niet gewoon vervangen?
Zo heel veel ruimte heb je niet nodig. Alleen een goede oprit en je kan veel meer dan je denkt. OK OK het is niet het mooiste werk maar soms kan het niet anders.itdanger schreef:Merijn schreef:
maar doe het zelf niet omdat het me gewoon te veel werk is om hier voor de deur op straat te gaan doen.niet iedereen heeft mooie garages of loodsen