Chassis GT Turbo
Nu ik bezig met met het opknappen van mijn GT kom ik er achter dat mijn Chassis niet aan mijn eisen voldoet. Om mijn Chassis weer strak te krijgen heb ik eigenlijk een nieuw dak 2 nieuwe achterschermen en 2 nieuwe deuren nodig. Gezien de kosten daarvan is het aantrekkelijker om een ander chassis te regelen. Maar vind maar eens een strak GT Turbo Chassis. Nu zat ik te denken misschien is het chassis nog nieuw te leveren? Wie weet dit? Of wie weet nog een strak chassis te koop staan. Ik ga eerst wel rijden met met huidige chassis maar dit is ook iets voor volgend jaar. Maar om je heen kijken en informeren kan nooit kwaad lijkt mij. 

-
- Über-Spammer
nieuwe chassie of carroseries zijn niet verkrijgbaar (meer).
Nieuwe chassis zijn nog te leveren, al denk ik dat jij de carroserie bedoeld.
Maar ook de carroserie is nog nieuw te leveren, het gaat dan om alleen het casco dus zonder deuren, klep, motorkap, e.d.
Ben hier zelf ook mee bezig geweest en als ik het me goed herinner was ik er zo'n 3500 euro voor kwijt.
Maar hang me er niet aan op ......
Zal het thuis nog wel ff opzoeken
Maar ook de carroserie is nog nieuw te leveren, het gaat dan om alleen het casco dus zonder deuren, klep, motorkap, e.d.
Ben hier zelf ook mee bezig geweest en als ik het me goed herinner was ik er zo'n 3500 euro voor kwijt.
Maar hang me er niet aan op ......
Zal het thuis nog wel ff opzoeken
Cars : Volvo V40
R5 GTT FOR SALE
Check de site voor de voortgang
http://home.versatel.nl/e.hitzert
5 Turbo kopen ????
R5 GTT FOR SALE
5 Turbo kopen ????
-
- Über-Spammer
nog niet zo lang geleden had ik het ook opgezocht in naar geinformeerd alleen toen waren ze niet meer leverbaar.
dus ben benieuwd waar jij ze vandaan kan halen
dus ben benieuwd waar jij ze vandaan kan halen

we keep in touch?? 

Ben benieuwd 

Heb contact gehad via de Focwa met een magazijnmeester van Renault.
Deze meldde mij dat ze nog wel te verkrijgen waren.
Dit was inde periode dat ik nog serieus aan het overwegen was om de carros van Ploegah te restaureren

Deze meldde mij dat ze nog wel te verkrijgen waren.
Dit was inde periode dat ik nog serieus aan het overwegen was om de carros van Ploegah te restaureren

R5 GTT FOR SALE
5 Turbo kopen ????
R5 GTT FOR SALE
5 Turbo kopen ????
-
- Über-Spammer
we hebben het wel over 5jes niet over clio's zoals die van ploeger...
via RENAULT-SPORT is er wel aan te komen ,prijs 2500euroMaik (WOOFER) schreef:we hebben het wel over 5jes niet over clio's zoals die van ploeger...
-
- Über-Spammer
mmzzz prijzig 

EHHHHH, voordat hij die Clio had, had ploegah een 5gtt.Maik (WOOFER) schreef:we hebben het wel over 5jes niet over clio's zoals die van ploeger...
En daar heb ik het dus ook over.
R5 GTT FOR SALE
5 Turbo kopen ????
R5 GTT FOR SALE
5 Turbo kopen ????
Een nieuw chassis voor de Renault 5(GT Turbo) is niet meer te leveren door dealers in Nederland.
Als je gaat informeren dan zijn alle nummers nog wel bekend en lijkt het of het nog nieuw te koop is, maar op het moment dat je het echt wilt geen bestellen is het niet te krijgen..
Ongeveer twee jaar geleden heb ik echt van alles geprobeerd via meerdere dealers in Nederland..
Ik heb zelf contact gehad met mensen die veel uit Frankrijk halen, helaas..
Als je gaat informeren dan zijn alle nummers nog wel bekend en lijkt het of het nog nieuw te koop is, maar op het moment dat je het echt wilt geen bestellen is het niet te krijgen..
Ongeveer twee jaar geleden heb ik echt van alles geprobeerd via meerdere dealers in Nederland..
-
- Über-Spammer
conclusie chris?
beter zoeken Chris,ik kan het zo voor je bestellen,er rijd in BELGIE een GTT rally met een nieuwe kasChris schreef:Een nieuw chassis voor de Renault 5(GT Turbo) is niet meer te leveren door dealers in Nederland.
-
- Über-Spammer
Dat gaat ik onthouden.
gille eens hoort u van mij..
eens
eens

En wat zit daar dan allemaal bij? Is dat excl. deuren enz.?gille schreef:beter zoeken Chris,ik kan het zo voor je bestellen,er rijd in BELGIE een GTT rally met een nieuwe kasChris schreef:Een nieuw chassis voor de Renault 5(GT Turbo) is niet meer te leveren door dealers in Nederland.
ok,ik ga er proberen foto's van te maken,maar er is voor 1 van de vrienden een kas onderweg naar BELGIEMaik (WOOFER) schreef:Dat gaat ik onthouden.
eens
Ja Gille, je hebt zoals altijd weer helemaal gelijk..
Je moest eens weten wat ik en Jochem allemaal geprobeerd hebben.
Laat ik het anders zeggen, via de Nederlandse dealer/importeur is het NIET meer te bestellen.
Blijkbaar is het zoals alles in Belgie anders.
En ook via andere kanalen, met name de restauratie branche hebben we van alles geprobeerd.
Heb jij zelf wel eens geprobeerd dan?
Job, conclusie:
- A. Ga op zoek naar een harde, gebruikte koets.
- B. Ga met je oude aan de gang.
Succes.
Laat ik het anders zeggen, via de Nederlandse dealer/importeur is het NIET meer te bestellen.
En ook via andere kanalen, met name de restauratie branche hebben we van alles geprobeerd.
Job, conclusie:
Succes.
tja wat een hollandse arrogantie,sorry kerels kan ik er aan doen dat ik het wel kan krijgen, vermits ik al wat langer in de wereld van Renault en de rally zit dan de meeste van jullie(snotapenChris schreef:Ja Gille, je hebt zoals altijd weer helemaal gelijk..
Job, conclusie:
Succes.

-
- Über-Spammer
Ik vind het Top hoor gille.
ben benieuwd naar de foto's
ben benieuwd naar de foto's

Kheb eens voor de lol gevraagd aan de dealer in belgië, maar die zei dat hij er nog wel aan kwam.
Das misschien één jaartje geleden, max twee, en een vriend in frankrijk zei mij toen dertijd dat ze in frankrijk ook te leveren waren(prijs frf 10000.- excl.).
van frankrijk heb ik nog de papieren met de prijs
voor afentoe eens naar te kijken

Dus Gille heeft volgens mij wel gelijk

Das misschien één jaartje geleden, max twee, en een vriend in frankrijk zei mij toen dertijd dat ze in frankrijk ook te leveren waren(prijs frf 10000.- excl.).
van frankrijk heb ik nog de papieren met de prijs

Dus Gille heeft volgens mij wel gelijk

Waarom doet iedereen zo moeilijk? Als Gille aan een nieuwe cas kan komen is dat toch geweldig?
Maar hoe gaat het verder met een nieuwe cas? Krijg je dan een nieuw kenteken? Of kan je je veerpoot overzetten of iets dergelijks?

Maar hoe gaat het verder met een nieuwe cas? Krijg je dan een nieuw kenteken? Of kan je je veerpoot overzetten of iets dergelijks?
5 GT Turbo '88 GT5
volgens mij moet je dan bij de RDW je Chassisnr. over laten slaan.
-
- Über-Spammer
had ik nu maar het chassinr van mijn oude 5 bewaard whahhaaJob-turbo schreef:volgens mij moet je dan bij de RDW je Chassisnr. over laten slaan.

(just kidding

-
- Über-Spammer
zie jobturbo antwoordMJ schreef:Tja....??Roy schreef: Maar hoe gaat het verder met een nieuwe cas? Krijg je dan een nieuw kenteken? Of kan je je veerpoot overzetten of iets dergelijks?
Job-turbo schreef:volgens mij moet je dan bij de RDW je Chassisnr. over laten slaan.
even off topic: Kom je de 24e nou ook in gorredijk maik?
Ik heb nog een opknapbaar chassis staan. Iewat roest aan de kokers, maar verder geen extreme slechte dingen. Moet er toch vanaf. Je moet wel nog even geduld hebben. Zit trouwens geen kenteken op, dus waarschijnlijk alleen handig voor onderdelen.
Gille, ik bedoel het niet arrogant, maar heb het zelf ervaren. Jij weet veel door de rallysport, ik heb bij Renault gewerkt. 
Als jij een nieuwe kan regelen top, net ff te laat voor Jochem, we vonden gelukkig bij mijn oom een keiharde GTT uit 1987 die nu wordt gerestaureerd.
Roy, de RDW kan je chassis opnieuw intikken.
Job, conclusie C:
- Laat Gille een nieuwe koets regelen.
Peace.

Als jij een nieuwe kan regelen top, net ff te laat voor Jochem, we vonden gelukkig bij mijn oom een keiharde GTT uit 1987 die nu wordt gerestaureerd.
Roy, de RDW kan je chassis opnieuw intikken.
Job, conclusie C:
- Laat Gille een nieuwe koets regelen.

Peace.

-
- Über-Spammer
je bedoelt op die meeting waar mensen op de rollerbank gaan.Job-turbo schreef:even off topic: Kom je de 24e nou ook in gorredijk maik?
ja ik kom er ook heen. why.. >>> even via PM of zo oke??
heb juist naar die jongen gebeld die 1 aangekocht heeft,er zijn geen papieren bij,dus dan moet je de oude kas via de dealer de chassisplaatje laten overzetten op de nieuwe kas,zo gaat dat voor Belgie.
volgenns hem zijn er nog een 20tal kassen in een atelier ergens in Frankrijk
volgenns hem zijn er nog een 20tal kassen in een atelier ergens in Frankrijk
-
- Über-Spammer
moeten we er dalijk nog vlug bij zijn ook
:lol:

zie jobturbo antwoordMaik (WOOFER) schreef:MJ schreef:Tja....??Roy schreef: Maar hoe gaat het verder met een nieuwe cas? Krijg je dan een nieuw kenteken? Of kan je je veerpoot overzetten of iets dergelijks?
tja soms ook ook de kabel langszzzzzzlaapppppp