Gisteren effe rustig cruizend op weg naar de benzinepomp, komt er bij een stoplicht een Seat Cordoba TDi met rode i naast me staan, ik en hij hadden de ramen open. Ik was lekker aan het chillen met 50 Cent. Draait hij zijn bagger gabberhouse plaat open. Dus ik iets harder, hij ook. Hij stond ook telkens heel zenuwachtig een stukje naar voren te gaan. Ik langzaam het toertal opvoeren tot 2000 toeren. Hij gassen met zijn diesel. Stoplicht sprong op groen. Tot ziens vriend.
Bij het volgende stoplicht vertelde hij dat hij laatst een Willie eruit gereden had en dacht dat een 16v helemaal een eitje was. Keep dreaming sonny
Ik heb hem nog maar een keer vernederd. |F|
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Sjah der rijden zoveel van die lui rond met opgeplakte typeplaatjes, zoals golfjes 1.4 met 'gti' erop. Nou heeft een M3 wel 2x2 uitlaten als ik me niet vergis, dus wat moeilijker te faken.
Stond laatst trouwens in Noordwijk een BMW 760 Li, ook niet verkeerd......
Hmm, ik heb er verschillende zien rijden de laatste weken maar elke keer met 2x2 uitlaten, niet standaard dus blijkbaar, of een look-a-like, maar de ene rijdende was wel verdomd snel weg, die hou ik niet bij
GTT__Geert schreef:Aan een uitlaat kun je een M3 niet echt makkelijk herkennen.. er zitten gewone (naja gewone) uitlaten onder..
Vaak kun je het aan de stoelen wel zien. Of aan de remschijven
De E30 M3 herken je als eerste het makkelijkst aan de uitgeklopte wielkasten.
De E36 M3 herken je aan het plaatje in de stootstrip op de voorportieren ( ///Motorsport )
De E46 M3 herken je aan de koelsleuven aan de linkerzijde in het voorscherm, en aan de 2x2 uitlaten.
Panoramix schreef:Sjah der rijden zoveel van die lui rond met opgeplakte typeplaatjes, zoals golfjes 1.4 met 'gti' erop. Nou heeft een M3 wel 2x2 uitlaten als ik me niet vergis, dus wat moeilijker te faken.
Stond laatst trouwens in Noordwijk een BMW 760 Li, ook niet verkeerd......
Ik denk die van de man van een vriendin van m'n moeder is... fijne bak...
Lex schreef:Gisteren effe rustig cruizend op weg naar de benzinepomp, komt er bij een stoplicht een Seat Cordoba TDi met rode i naast me staan, ik en hij hadden de ramen open. Ik was lekker aan het chillen met 50 Cent. Draait hij zijn bagger gabberhouse plaat open. Dus ik iets harder, hij ook. Hij stond ook telkens heel zenuwachtig een stukje naar voren te gaan. Ik langzaam het toertal opvoeren tot 2000 toeren. Hij gassen met zijn diesel. Stoplicht sprong op groen. Tot ziens vriend.
Bij het volgende stoplicht vertelde hij dat hij laatst een Willie eruit gereden had en dacht dat een 16v helemaal een eitje was. Keep dreaming sonny
vandaag nog tegen een astra coupé geprobeerd, maar de twee jonge gasten deden niet mee. eerst naar me GT kijken, ik een beetje gassen natuurlijk bij rood, beetje opjutten, kraantje dicht maar ze trokken als een muts weg. ik dus ook, jammer...
Steven schreef:Het merendeel kan niet rijden, maar dat komt voornamenlijk door de leeftijd en het nog-niet-aanwezige-besef dat je aan het verkeer deelneemt.
Zeg nou eens eerlijk, hoe reed jij op je 16e op je brommer/scooter/schakelgeval?
Ik geef eerlijk toe dat ik pas op me 17e wat normaler deed en pas na het behalen van me rijbewijs steeds meer opd e rest vna het verkeer ging letten.
Toen me scooter ook echt hard ging was ik al bijna 18, toen reed ik gewoon serieus rustig door de stad. op me 16e moest je overal volgas.
Maargoed een praktijk-examen in brommer rijden ben ik nog steeds voor.
Ik ging in t begin ook altijd volgas en plat door de bochten met mn Aeroxje. Maar toen ik eenmaal mn rijbewijs had (en een paar keer op mn bek was gegaan), ben ik toch wel rustiger gaan rijden. K heb die scooter nog maar pas verkocht om mn Willie te kunnen financieren . Maar ik had iets gehoord van dat ze in Nederland die opvoersets gaan verbieden en als ze een winkel betrappen op de verkoop van zulk spul, dat die dan enorme boetes krijgen.