ACT: Het weer
beetje half half hiero, de zon wil er niet echt door, maar het is wel al warrum 

Immer wieder die verdammte Holländer
ik ga het huissie een beetje opruimen, en ff een paar slopen af denk ik met martijn. 

-
- Contacteer:
erg he da slechte weer.. morgen maar ff de zon opzoeken in spanje
ik heb liever wa minder eigenlijk word het midner ga ik juist net weg

ik heb liever wa minder eigenlijk word het midner ga ik juist net weg

Tis idd vies klam, bwegh!Goof schreef:Den Haag nog steeds bewolkt/heiig/mistig dus geen strandweer zou ik zeggen.
Niet zo erg want ik ben vandaag weer begonnen
net even een ijsje wezen halen

Don't walk the grass... smoke it
plak plak wolk
deze ff gemaakt terwijl mn 19 in de schaduw geparkeerd stond
niet te harden hierzo.
[img]http://www.renaultfreak.nl/divfotoz/IMGP1216.jpg[/img]

[img]http://www.renaultfreak.nl/divfotoz/IMGP1216.jpg[/img]
-
- Moderator
- Car: Megane
gesus wat wa shet warm vandaag
ja maar wij zijn nederlanders, en die klagen altijd over het weerMerijn schreef:Het is ook nooit goed, he...Dan is het weer te heet, dan is het weer te koud! Altijd zeiken.
Het kan dan wel schitterend weer zijn hier, ik zit nog altijd te 'werken'!

37? Hier in limboland topt 't hier en daar wel over de 40 hoor 

-
Hoogst gemeten temperatuur ooit gemeten in Nederland is geloof ik 38,6Riël schreef:37? Hier in limboland topt 't hier en daar wel over de 40 hoor
-
- Über-Spammer
De tandjes.. geen airco zeker 
PS: hoe beter het weer, Des te meer lol op het strand zaterdag

PS: hoe beter het weer, Des te meer lol op het strand zaterdag

Hoe snel mensen weer beginnen te zeuren over het weer, he.
Ik sta daar echt van te kijken. 30 graden is niet goed, 22 graden en bewolkt is niet goed, regen is niet goed, kou is niet goed... Het is nooit goed! 

-
he wat een k@t weer bah :-*
Dit gaat niet zozeer over dit forum, hoor.Merijn schreef:Hoe snel mensen weer beginnen te zeuren over het weer, he.Ik sta daar echt van te kijken. 30 graden is niet goed, 22 graden en bewolkt is niet goed, regen is niet goed, kou is niet goed... Het is nooit goed!

Johan schreef:of het nu regent of de zon schijnt het maakt mij niet uit. zolang er maar geen muggen zijn als ik ga slapen. dat was vannacht dus wel, ze prikken je helemaal lek die muggen
psies, en ze maken een irritant geluid als ze vlakbij je oren zoemen, en als je dan vervolgens het licht aan doet om em op ze kop te meppen istie verdwenen
Ja anders sla jij m dood. Duh jij bleef dan toch ook niet zittenMarcel B. schreef:Johan schreef:of het nu regent of de zon schijnt het maakt mij niet uit. zolang er maar geen muggen zijn als ik ga slapen. dat was vannacht dus wel, ze prikken je helemaal lek die muggen
psies, en ze maken een irritant geluid als ze vlakbij je oren zoemen, en als je dan vervolgens het licht aan doet om em op ze kop te meppen istie verdwenen
Ja, maar ik maak geen irritante geluiden bij iemands oor als die ligt te slapen, normaal gesprokenstephan schreef:Ja anders sla jij m dood. Duh jij bleef dan toch ook niet zittenMarcel B. schreef:Johan schreef:of het nu regent of de zon schijnt het maakt mij niet uit. zolang er maar geen muggen zijn als ik ga slapen. dat was vannacht dus wel, ze prikken je helemaal lek die muggen

Marcel B. schreef:Je vriend zei anders heel andere dingenstephan schreef:Ja anders sla jij m dood. Duh jij bleef dan toch ook niet zittenMarcel B. schreef:Johan schreef:of het nu regent of de zon schijnt het maakt mij niet uit. zolang er maar geen muggen zijn als ik ga slapen. dat was vannacht dus wel, ze prikken je helemaal lek die muggen
psies, en ze maken een irritant geluid als ze vlakbij je oren zoemen, en als je dan vervolgens het licht aan doet om em op ze kop te meppen istie verdwenen![]()
Ja, maar ik maak geen irritante geluiden bij iemands oor als die ligt te slapen, normaal gesproken