Aanstaande vrijdag 15-08 wordt er een automeeting georganiseerd in veendam. Wil je ook komen om je auto te showen of om andere auto's te bewonderen kom dan vanaf 20.00 uur naar het parkeerterrein van "De borgerswoldhoeve" te veendam. Het maakt niet uit wat voor auto je hebt als je maar komt, want hoe meer mensen hoe leuker het wordt.
PS: Heb je een keer niks te doen en rij je nutteloos rond in je auto, kom dan eens kijken op het parkeerterrein van de BW hoeve. Hier staan bijna elke avond een grote groep mooie auto's geparkeerd. Wees dus niet bang om er bij te komen
Friday Nightmeeting Veendam
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ten eerste, welkom op het forum.
Ten tweede, elke avond? Is het een georganiseerde meeting ergens van, of verzin je die meeting op dit moment ter plekke? Graag wat meer info over de meeting.
Ten tweede, elke avond? Is het een georganiseerde meeting ergens van, of verzin je die meeting op dit moment ter plekke? Graag wat meer info over de meeting.
ow ja borgers wold hoeve heb ik inmiddels gevonden:
N33 afslag wildervank
over de brug, rechtdoor langs het winkelcentrum.
bij de rotonde rechts.
3e weg rechts (vor een soort S bocht)
die dan uitrijden kom je ervanzelf langs.
dat moet het wezen als het goed is.
N33 afslag wildervank
over de brug, rechtdoor langs het winkelcentrum.
bij de rotonde rechts.
3e weg rechts (vor een soort S bocht)
die dan uitrijden kom je ervanzelf langs.
dat moet het wezen als het goed is.

Ik kom (als het even meezit) rond 21:20 langs.lenny_R schreef:geen idee, ik moet wel om 22:30 weer in Assen zijn.
Komen er nog meer om de renault's te versterken??
hoeveel komen er eigenlijk weet iemand dat????
-
Ben vanavond wezen kijken bij de FNV (Friday Nightmeeting Veendam). Dat was best wel gezellig daaro. Lenny was er met z'n Clio RT en Marcel16v kwam later ook nog langs met z'n 19 16V.
Ook aanwezig was die gozer die vorig jaar bij de meeting in Marum die sound metingen deed van je geluidsinstallatie. Toen reed ie in een 19 16V, nu in een BMW 3 serie.
Er had een wat grotere opkomst kunnen zijn maar Viper had 1 dag van tevoren pas gepost op diverse forums. Misschien een tip om flyers te maken en onder ruitenwissers van auto's te stoppen of eerder posten op de diverse forums.
Ook aanwezig was die gozer die vorig jaar bij de meeting in Marum die sound metingen deed van je geluidsinstallatie. Toen reed ie in een 19 16V, nu in een BMW 3 serie.
Er had een wat grotere opkomst kunnen zijn maar Viper had 1 dag van tevoren pas gepost op diverse forums. Misschien een tip om flyers te maken en onder ruitenwissers van auto's te stoppen of eerder posten op de diverse forums.
-
Waarschijnlijk aankomende vrijdag Marcel
5 September is het weer zover. Dan organiseren we de 2e veendammer auto-meeting. Dus voor iedereen die het afgelopen keer gemist heeft of niet wist, vertel het door aan iedereen die je kent zoveel temeer komen er. Heb je een stoere bak of wil je gewoon even kijken kom dan op 5 september naar de parkeerplaats bij de borgerswoldhoeve in Veendam (Groningen). We beginnen vanaf 19.00uur. Wie er de vorige keer wel bij was, deze keer wordt het veel groter, we rekenen op zeker 100+ auto's dus waarschijnlijk gaat de parkeerplaats vol.
-
Hmmmzzzzzzzz.... Volgende week vrijdag dus. Ik had gehoord dat er aankomende vrijdag ook wat te doen was? Viper??
Ikke niet. Ik ga fijn relaxen. En wie wil er nou een verotte 5 gt turbo zien met side pipe waar vlammen uit komen
. Volgens mij kent heel veendam mijn auto inmiddels al 

There will be plenty of time to rest when your dead
-
catrinus schreef:Ikke niet. Ik ga fijn relaxen. En wie wil er nou een verotte 5 gt turbo zien met side pipe waar vlammen uit komen. Volgens mij kent heel veendam mijn auto inmiddels al

-
Gaan er nog RTC'ers kijken a.s. vrijdag?
ik ook 

is al weer wat bekent of er weer een paar FNV's worden georganiseerd?
-
Kan een moderator dit topic locken aangezien dit overgegaan is in het FNG topic?
-
Lijkt er niet op 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!