Gevonden: motorinbouw hulp!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik zie je wel verschijnen. Neem je camera mee, graag 

-
- Contacteer:
Ik zie nog geen pics in mijn mailbox...MJ schreef:Kheb ze nog niet gestuurdDoubleYou schreef:Nou, je hebt dan aardig wat piccies geschoten. Maar ik zie wel een mail (zit nu bij Riël), en dan maak ik wel een keuze. Tot zo in ieder geval (of je zit er nu al), wij komen er zo aan, Riël is even z'n vriendin aan het ophalen.MJ schreef:Kheb pics gemaakt, maar daar zie je nix opéén orig express en un gare
gtt...
Kzal ze eens mailen naar DoubleYou, zodat hij ze kan gebruiken![]()
![]()
@DoubleYou: tot vanavondkomt dit weekeinde wel...iig succes nog eventueel kom ik wel effe kijken, morgen dan
dat kanDoubleYou schreef:Ik zie nog geen pics in mijn mailbox...MJ schreef:Kheb ze nog niet gestuurdDoubleYou schreef:Nou, je hebt dan aardig wat piccies geschoten. Maar ik zie wel een mail (zit nu bij Riël), en dan maak ik wel een keuze. Tot zo in ieder geval (of je zit er nu al), wij komen er zo aan, Riël is even z'n vriendin aan het ophalen.MJ schreef:Kheb pics gemaakt, maar daar zie je nix opéén orig express en un gare
gtt...
Kzal ze eens mailen naar DoubleYou, zodat hij ze kan gebruiken![]()
![]()
@DoubleYou: tot vanavondkomt dit weekeinde wel...iig succes nog eventueel kom ik wel effe kijken, morgen dan

-
- Contacteer:
Ja maar komen ze dan nog een keer? 

Leuk om dit zo te lezen! 
Denk ook aan olie, bakolie, koelvloeistof, slangenklemmen...ty-rips (je weet nooit
)
Ga je ook de remmen van de gare GTT overzetten? Lijkt me wel een pre!
Suc6 enzo in ieder geval...tis leuk om te doen...en helemaal als het dan eenmaal af is na veel zweet en moeite!

Denk ook aan olie, bakolie, koelvloeistof, slangenklemmen...ty-rips (je weet nooit

Suc6 enzo in ieder geval...tis leuk om te doen...en helemaal als het dan eenmaal af is na veel zweet en moeite!

-
- Contacteer:
Klik even op het linkje in mijn signature, lees het hele verhaal en je hebt het antwoord op alle bovenstaande vragen!jeroen.k schreef:Leuk om dit zo te lezen!
Denk ook aan olie, bakolie, koelvloeistof, slangenklemmen...ty-rips (je weet nooit)
Zweet, ja met dat weer van vorige week...

Riël is nu alleen bezig, ik moet deze hele week werken... Volgende week heb ik weer alle tijd, mocht hij dan nog niet klaar zijn.
Jow, aan alles is gedacht idd. De remmen van de gtt zitten er al op, nieuwe vloeistofjes erin, filters, bougies. Die kan dadelijk weer lekker der tegenaan. Morgen gaan we es het hele dash om te zetten 

-
- Contacteer:
Sorry maar ik moet je corrigeren... We?Riël schreef:Jow, aan alles is gedacht idd. De remmen van de gtt zitten er al op, nieuwe vloeistofjes erin, filters, bougies. Die kan dadelijk weer lekker der tegenaan. Morgen gaan we es het hele dash om te zetten
Ik ben er niet

Misschien dat je op hulptroepen doelt?
-
- Contacteer:
Vosje schreef:mmmm vraag me af waar???

-
- Contacteer:
Hahahaha, nee blijft in de programmeerrichting wat nog mogelijk is.Christian schreef:schoonmakers op de studente kamers zoeken ze dan
-
- Contacteer:
Zijn alle programmeurs homo? Hmm dan heeft de universiteit wel veel homo's hierVosje schreef:Dus toch homoDoubleYou schreef:Hahahaha, nee blijft in de programmeerrichting wat nog mogelijk is.Christian schreef:schoonmakers op de studente kamers zoeken ze danAlles wijst in die richting!

-
- Contacteer:
ja, vosje lul je hier maar eens uit 

-
- Contacteer:
Vertel het verhaal maar eens, ik weet 't niet...michel 16v schreef:ja, vosje lul je hier maar eens uit
Gelukkig zou remco zeggen dan

Is er ergens een post daar over?

-
- Contacteer:
haha grappenmakerVosje schreef:Ben geen programmeurChristian schreef:zo renco verlul je je nu zelf niet jij deet toch ook iets met pc! En uhm michel jij bent toch vrijgezel! Misschien wil Joost wel met je uit!
![]()

dan ga ik wel met je vriendin uit

-
- Contacteer:
Als er mooie studentes in wonen, is het bestVosje schreef:Nee knuppel! dat je niet wilt schoonmaken op de studente kamers!