RTC's toertocht zuid-limburg
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Neemt iedereen dan van die lijst een navigator mee? Of komen ze allemaal met die wagen naar de startplaats toe om vervolgens met de helft van de wagens (en dus met 2 personen in de wagen) te rijden?
Zal ik maar es een navigator zoeken dan, vast wel iemand die het leuk vind mee te gaan hier.
Zal ik maar es een navigator zoeken dan, vast wel iemand die het leuk vind mee te gaan hier.
Alle auto's rijden mee ! We gaan toch niet de helft laten staan? 

-
- Contacteer:
Die vorige toertoch was wel zeker dat ze met de helft van de wagens gingen rijden? Op het aanmeldlijstje stonden ongeveer 32 auto's, en er reden er maar 19 auto's de toertocht...
Als hier ook ongeveer 35% afvalt, schiet dat niet op natuurlijk. Weet iedereen ZEKER dattie komt? In die andere topic sloegen veel mensen het op het laatste moment nog af, en dat is natuurlijk niet leuk.
Maar als het lijstje wat groter wordt kom ik ook.
Als hier ook ongeveer 35% afvalt, schiet dat niet op natuurlijk. Weet iedereen ZEKER dattie komt? In die andere topic sloegen veel mensen het op het laatste moment nog af, en dat is natuurlijk niet leuk.
-
- Contacteer:
Riël GTT
Egid GTT
marco GTT
Marcel GTT
Chris GTT
Rob GTT
Joost GTT *
Patrick L. GTT/CLIO
Oliver CLIO
Noud CLIO
Rob Clio
Hans R. Clio *
Johan Clio *
Ron Clio RS
Jeroen Clio RS
Maus Clio RS
Jeroen.k R19
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Maarten GTT - Williams *
* = onder voorbehoud
Zo goed?
Egid GTT
marco GTT
Marcel GTT
Chris GTT
Rob GTT
Joost GTT *
Patrick L. GTT/CLIO
Oliver CLIO
Noud CLIO
Rob Clio
Hans R. Clio *
Johan Clio *
Ron Clio RS
Jeroen Clio RS
Maus Clio RS
Jeroen.k R19
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Maarten GTT - Williams *
* = onder voorbehoud
Zo goed?

^^^^
-
- Contacteer:
Moet dat dan? Ik had pas een postje gezetRiël schreef:^^^^

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
sommige mensen reden als navigator bij een ander mee.DoubleYou schreef:Die vorige toertoch was wel zeker dat ze met de helft van de wagens gingen rijden? Op het aanmeldlijstje stonden ongeveer 32 auto's, en er reden er maar 19 auto's de toertocht...
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nou ik kom dus ook maar eens een kijkje nemen waarschijnlijk niet in mijn eigen 5 maar misschien als navigator van iemand ofzo.
misschien helpt dit een beetje

-
- Contacteer:
In principe ligt het voor mij ook in de planning die dag te komen... Probleem is alleen dat ik niet weet of ik dan al uit het gips ben..
Ik houd jullie wel op de hoogte, en laat wel iets weten als ik meer duidelijkheid heb...
(reactie/info graag via PM, ben nauwelijks op forum, thnx..
)

Ik houd jullie wel op de hoogte, en laat wel iets weten als ik meer duidelijkheid heb...
(reactie/info graag via PM, ben nauwelijks op forum, thnx..
voor een PM moet je toch ook op het forum zijn?
Immer wieder die verdammte Holländer
Als je pm kan lezen ben je toch op 't forum ? 
Niet leden mogen ook mee, maar meer mensen nodig, kom op !!

Niet leden mogen ook mee, maar meer mensen nodig, kom op !!

-
- Contacteer:
Riël schreef:Als je pm kan lezen ben je toch op 't forum ?![]()
Ikke weet.. Maar me PM krijg ik meteen als ik de site open, en hoef ik niet naar en in topics te gaan zoeken, snappez vous ??

Wha luie hond 

Riël GTT
Egid GTT
marco GTT
Marcel GTT
Chris GTT
Rob GTT
Patrick L. GTT/CLIO
Oliver CLIO
Noud CLIO
Rob Clio
Ron Clio RS
Jeroen Clio RS
Maus Clio RS
Jeroen.k R19
Kevin Mégane Coupé 2.0 16v
Joost GTT *
Maarten GTT - Williams *
Hans R. Clio *
Johan Clio *
Egid GTT
marco GTT
Marcel GTT
Chris GTT
Rob GTT
Patrick L. GTT/CLIO
Oliver CLIO
Noud CLIO
Rob Clio
Ron Clio RS
Jeroen Clio RS
Maus Clio RS
Jeroen.k R19
Kevin Mégane Coupé 2.0 16v
Joost GTT *
Maarten GTT - Williams *
Hans R. Clio *
Johan Clio *
^^^^^
^^^^^
Upperdepup. Komop mensen, harstikke mooi weer 

beetje toertopic vernaggelen?
-
- Contacteer:
MJ schreef:Die heb je toch niet nodig!! tis gewoon rechtdoor met afentoe een bochtMarcel B. schreef:Nee meneerRiël schreef:beetje toertopic vernaggelen?![]()
Ik ga nog ff kijken of ik een navigator kan regelen en dan ga ik ook mee![]()

-
- Contacteer:
Het is zeker leuk om te doen, maar zou wel een navigator meenemen, want alleen is het niet te doen! Het rijdt niet makkelijk als je steeds moet kijken van waar moet ik nu links en rechts en ook nog steeds de afstand in de gaten houden.DoubleYou schreef:Als dat zo is kom ik wel zonder navigatorDenk eigenlijk dat ik dat gewoon wel doe, ben zelf altijd redelijk goed geweest met kaartjes lezen. Misschien ff bij fno een post zetten of ze zin hebben in deze toertocht. 't is wel ver, maar 't is leuk toch?
-
- Contacteer:
Toch wel? Nou dan vraag ik het wel op het fno.Jeroen RS schreef:Het is zeker leuk om te doen, maar zou wel een navigator meenemen, want alleen is het niet te doen! Het rijdt niet makkelijk als je steeds moet kijken van waar moet ik nu links en rechts en ook nog steeds de afstand in de gaten houden.DoubleYou schreef:Als dat zo is kom ik wel zonder navigatorDenk eigenlijk dat ik dat gewoon wel doe, ben zelf altijd redelijk goed geweest met kaartjes lezen. Misschien ff bij fno een post zetten of ze zin hebben in deze toertocht. 't is wel ver, maar 't is leuk toch?

neuh, kan je niet lekker doorscheurenJeroen RS schreef:Ik zat er de vorige keer ook aan te denken om alleen te gaan, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Het is niet simpel op kaartje kijken.

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Als je een goede navigator hebt wel!Marcel B. schreef:neuh, kan je niet lekker doorscheurenJeroen RS schreef:Ik zat er de vorige keer ook aan te denken om alleen te gaan, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Het is niet simpel op kaartje kijken.