Zoals op .nl en in de nieuwsbrief te lezen is, is er op zondag 14 september een toertocht gepland.
Mensen die mee willen cruisen door het prachtige Zuid-Limburgse en Belgische landschap kunnen zich hier in de lijst zetten (zie einde topic dan hé), zodat er een idee is hoeveel mensen komen ivm verzamelen.
Dan doe ik er nog een official potje opmaak overheen

DETAILS TOERTOCHT 14 SEPTEMBER
zie ook eerste post van topic
Ik wil bij deze even een paar dingen betreffende de toertocht vermelden.
* Einde inschrijving willen we zetten op 7 september.
Dan kan ik de reservering plaatsen voor de koffie/vlaai.
* Voor de koffie/vlaai en verfrissing onderweg moeten we een eigen bijdrage vragen van 5 euro per persoon.
Die kan voldaan worden bij het uitreiken van de routebeschrijving.
* We verwachten iedereen bij Motel Van de Valk in Urmond rond de klok van 11.00 uur.
Hier kunnen we dan gezellig kennismaken onder het genot van heerlijke vlaai. Om 12.00 uur willen we dan beginnen met onze toertocht.
* We zullen 2 stops houden onderweg. Zo kunnen eventuele achterblijvers terugkomen en kunnen we ff de armpjes laten rusten van het stevige stuurwerk.
* Einde van de tocht zal rond 16.00 uur plaatsvinden. We stoppen dan op onze TNM plek, zodat de mensen van het noorden ook eens kunnen zien waar wij Limbo's onze meeting hebben.
* Zoals eerder gezegd...zorg voor goede bandenspanning en voldoende benzine. Voor de terugweg kun je wel in belgie je tank á 1 euro per liter even volgooien. Liefhebbers: neem het fototoestel mee, want we zullen mooie landschappen en plekken aandoen.
* Voor de hongerige mensen onder ons, neem een lunchpakket mee. Die kan dan tijdens een van de stops genuttigd worden, maar er is ook wat te krijgen op onze stops.
Volgens mij heb ik nu wel zo'n beetje alles verteld wat er te weten valt. Mocht ik nog wat vergeten zijn, dan vult Patrick of Riël dit wel aan, toch?!
We hopen op goed weer die dag en dat er een hoop 'misschiens' overstag gaan en mee kunnen/willen doen aan deze mooie tocht!