Doe maar JP. Dat van Maik is toch Haagse bluf.jean-paul schreef:maik komt toch niet...Xedrah schreef:Effe omhooghalen hoor!![]()
Gaan jullie hartjes al sneller kloppen?
Maik is je koppeling al gemaakt? Of ben je nog steeds ongesteld...![]()
ik vervang de peekaas wel ff.
Meeting bij FCG Engineering, 24 augustus
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Wil eigenlijk wel eens tegen die Haagse bluf rijden 

-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Probeer dat eens te regelen. Maar je weet he, eerst moet z'n koppeling gerepareerd worden.Job-turbo schreef:Wil eigenlijk wel eens tegen die Haagse bluf rijden
jaXedrah schreef:Effe omhooghalen hoor!![]()
Gaan jullie hartjes al sneller kloppen?
ja
ja
ja

Immer wieder die verdammte Holländer
je mag mij ook wel proberen hoor!Job-turbo schreef:Wil eigenlijk wel eens tegen die Haagse bluf rijden

jean-paul schreef:je mag mij ook wel proberen hoor!Job-turbo schreef:Wil eigenlijk wel eens tegen die Haagse bluf rijden
Is goed ik ga elke uitdaging aan

Ik ben er toch niet is vandaag even besloten.
Misschien een heel kleine kans, maar gezien ik die zondagochtend pas laat thuis ben denk ik dat ik een dagje in bed ga verblijven.
Dus bij deze is er weer een plekje vrij.
Misschien een heel kleine kans, maar gezien ik die zondagochtend pas laat thuis ben denk ik dat ik een dagje in bed ga verblijven.
Dus bij deze is er weer een plekje vrij.
-
- Berichten: 1954
- Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
- Locatie: Friesland
Oh jongens, denk er al aan, als de hitte aanhoudt, dat je auto's minder pk's afgeven dan ze daadwerkelijk zullen KUNNEN produceren onder koudere buitenlucht omstandigheden..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Nachtwerken? Pff, zou ik niet willen!Steven schreef: maar gezien ik die zondagochtend pas laat thuis ben
Jammer, maar er is vast wel iemand die nog mee wil.
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Ik neem aan dat de auto's daar op de testbank goed gekoeld zullen worden, dus dat zal wel meevallen toch?Dirk (CRX) schreef:Oh jongens, denk er al aan, als de hitte aanhoudt, dat je auto's minder pk's afgeven dan ze daadwerkelijk zullen KUNNEN produceren onder koudere buitenlucht omstandigheden..
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Er werd al eerder gezegd dat de auto's goed gekoeld werden, dus dat zal wel goed zitten hoor.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik neem aan dat de auto's daar op de testbank goed gekoeld zullen worden, dus dat zal wel meevallen toch?Dirk (CRX) schreef:Oh jongens, denk er al aan, als de hitte aanhoudt, dat je auto's minder pk's afgeven dan ze daadwerkelijk zullen KUNNEN produceren onder koudere buitenlucht omstandigheden..
kdenk dat die ventilatoren er niet voor zorgen dat de lucht nu echt in temperatuur zal dalen, maar meer de rijwind moeten simuleren
misschien wat ijs meenemen zoals in formule 1
en anders heb je een goed excuus waarom je auto minder levert, want dat zal die zeker doen bij deze temperaturen


en anders heb je een goed excuus waarom je auto minder levert, want dat zal die zeker doen bij deze temperaturen
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Riël had het nog over CO2 brandblusserapparaten bij de intercoolerMJ schreef:kdenk dat die ventilatoren er niet voor zorgen dat de lucht nu echt in temperatuur zal dalen, maar meer de rijwind moeten simulerenmisschien wat ijs meenemen zoals in formule 1
![]()
![]()
en anders heb je een goed excuus waarom je auto minder levert, want dat zal die zeker doen bij deze temperaturen

Elektrische ontsteking en je hebt een goedkoop NOS-effect


Eigenlijk benieuwd of het werkt, ga het maar niet proberen, vind Riëls turbo-driving al erg genoeg

-
- Berichten: 2312
- Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
Is het een probleem als ik een uurtje later kom? Heb de zaterdags namelijk mijn verjaardagsfeest en tis een beetje lullig als ik het niet leuk kan vieren omdat ik de volgende ochtend weer vroeg moet 

Lijkt mij geen probleem. Alleen zal je dan de eerste auto's missen. Maareh...... FeessieRene (Mr. TX) schreef:Is het een probleem als ik een uurtje later kom? Heb de zaterdags namelijk mijn verjaardagsfeest en tis een beetje lullig als ik het niet leuk kan vieren omdat ik de volgende ochtend weer vroeg moet


-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Eigenlijks wel, tenzij je gebak meeneemt.Rene (Mr. TX) schreef:Is het een probleem als ik een uurtje later kom? Heb de zaterdags namelijk mijn verjaardagsfeest en tis een beetje lullig als ik het niet leuk kan vieren omdat ik de volgende ochtend weer vroeg moet
Nee dan zou het gewoon uitgaan zijnDoubleYou schreef:Nachtwerken? Pff, zou ik niet willen!Steven schreef: maar gezien ik die zondagochtend pas laat thuis ben
Jammer, maar er is vast wel iemand die nog mee wil.

Ik kom terug van Lloret 8 dagen, dus ik heb wel even wat anders te doen dan

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Uitgaan op zondag... tja.Steven schreef:Nee dan zou het gewoon uitgaan zijnDoubleYou schreef:Nachtwerken? Pff, zou ik niet willen!Steven schreef: maar gezien ik die zondagochtend pas laat thuis ben
Jammer, maar er is vast wel iemand die nog mee wil.
Ik kom terug van Lloret 8 dagen, dus ik heb wel even wat anders te doen dan
Maar oke, Lloret dus. Back tot topic
Goede vraag. Maar dit klopt niet helemaal. Ze zullen inderdaad minder vermogen leveren echter deze waarden worden gecorrigeerd naar DIN-normen, waardoor je de resultaten weer gewoon kunt vergelijken met een meting die bij bijv. 4 graden boven nul is uitgevoerd. De DIN-norm corrigeert voor luchtdruk en luchttemperatuur!Dirk (CRX) schreef:Oh jongens, denk er al aan, als de hitte aanhoudt, dat je auto's minder pk's afgeven dan ze daadwerkelijk zullen KUNNEN produceren onder koudere buitenlucht omstandigheden..
Echter!!
Als het te warm is, dat wil zeggen boven de 25 graden, dan moeten we de meeting verplaatsen naar een andere datum, want het is anders niet te harden in het testhok! Er worden immers tientallen kW's aan warmte toegevoegd in een kleine ruimte.
Waaghalzen:
R5GTT:
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. Daaf
6. DoubleYou
7. Maik (onder voorbehoud)
8. Peter (peter5GTTurbo)
9. Maarten
10. Ivo
Clio 16V:
11. Rob
12. Rene
13. Foeke (onder voorbehoud)
Clio Williams:
14. Robert
15/16. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
17. Jeroen.k
Megane coupe:
18. Matthijs
Wachtlijst:
Geen?
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
R5GTT:
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. Daaf
6. DoubleYou
7. Maik (onder voorbehoud)
8. Peter (peter5GTTurbo)
9. Maarten
10. Ivo
Clio 16V:
11. Rob
12. Rene
13. Foeke (onder voorbehoud)
Clio Williams:
14. Robert
15/16. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
17. Jeroen.k
Megane coupe:
18. Matthijs
Wachtlijst:
Geen?
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: di 31 jul 2001 0:00
- Locatie: leiden
Ik kom misschien niet aangezien ik zaterdag de hele dag naar Limburg moet ivm prive aangelegenheden, kan zaijn dat ik zeer laat terug kom, dus dan is zondag een beetje onhandig. Doe mijn best.....Xedrah schreef:Waaghalzen:
R5GTT:
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. Daaf (Kom misschien niet ivm prive aangelegenheden)
6. DoubleYou
7. Maik (onder voorbehoud)
8. Peter (peter5GTTurbo)
9. Maarten
10. Ivo
Clio 16V:
11. Rob
12. Rene
13. Foeke (onder voorbehoud)
Clio Williams:
14. Robert
15/16. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
17. Jeroen.k
Megane coupe:
18. Matthijs
Wachtlijst:
Geen?
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
Daarnaast mag je een Maha testbank niet boven een bepaalde temperatuur gebruiken, omdat de meting inderdaad onnauwkeurig wordt. Heb ik mij laten vertellen door de eigenaar van een maha bank.Xedrah schreef: Echter!!
Als het te warm is, dat wil zeggen boven de 25 graden, dan moeten we de meeting verplaatsen naar een andere datum, want het is anders niet te harden in het testhok! Er worden immers tientallen kW's aan warmte toegevoegd in een kleine ruimte.
We blijven wel boven de 15 he!Daaf (Davy) schreef:Ik kom misschien niet aangezien ik zaterdag de hele dag naar Limburg moet ivm prive aangelegenheden, kan zaijn dat ik zeer laat terug kom, dus dan is zondag een beetje onhandig. Doe mijn best.....
Maik (Woofer) heeft die 180 pk GTT, erg strak... Denk niet dat velen daar van kunnen winnen...Job-turbo schreef:Wil eigenlijk wel eens tegen die Haagse bluf rijden
Heb die auto 2 jaar geleden op een meeting van de CRS ook gezien, samen met een blauwe versie, die geloof ik nog meer pk had.... kon er maar 120 km/h ofzo mee rijden zij die jongen, omdat ie anders warm aanliep (de GT)... 0-100 in 6 seconden
Dat moet eerst nog wel bewezen worden natuurlijk........
Vaak genoeg 

R5GTT:
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. DoubleYou
6. Peter (peter5GTTurbo)
7. Maarten
8. Ivo
Clio 16V:
9. Rob
10. Rene
Clio Williams:
11. Robert
12+13. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
14. Jeroen.k
Megane coupe:
15. Matthijs
Onder voorbehoud:
16. Daaf
17. Foeke
18. Maik
Wachtlijst:
Geen
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz 5GTT
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. DoubleYou
6. Peter (peter5GTTurbo)
7. Maarten
8. Ivo
Clio 16V:
9. Rob
10. Rene
Clio Williams:
11. Robert
12+13. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
14. Jeroen.k
Megane coupe:
15. Matthijs
Onder voorbehoud:
16. Daaf
17. Foeke
18. Maik
Wachtlijst:
Geen
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz 5GTT
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Xedrah doe die kadett van je avatar weg. Aaargh!




R5GTT:
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. DoubleYou
6. Peter (peter5GTTurbo)
7. Maarten
8. Ivo
Clio 16V:
9. Rob
10. Rene
Clio Williams:
11. Robert
12+13. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
14. Jeroen.k
Megane coupe:
15. Matthijs
Onder voorbehoud:
16. Daaf
17. Foeke
18. Maik
Wachtlijst:
Geen
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz 5GTT
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
- Martin R5-5deurs
1. Ray
2. Jean Paul
3. Stefan de Haan
4. Martijn
5. DoubleYou
6. Peter (peter5GTTurbo)
7. Maarten
8. Ivo
Clio 16V:
9. Rob
10. Rene
Clio Williams:
11. Robert
12+13. Jan Willem (JW) 2x
R19: - Marcel (marcel16v)
14. Jeroen.k
Megane coupe:
15. Matthijs
Onder voorbehoud:
16. Daaf
17. Foeke
18. Maik
Wachtlijst:
Geen
Kijkers:
- Jan-Geert (Momentsleutel) R4F4 GT
- Jeroen (Job-Turbo)
- Dirk (crx)
- frans clio 16v
- Bas GTT Blue Sport (misschien)
- Marcel (Mr. Bacardi Cola)
- zjorz 5GTT
- Andre (Golf 1 GTi)
- David (aka Xedrah - Kadett GSi)
- Martin R5-5deurs
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Beetje meer respect mag ook wel.DoubleYou schreef:Xedrah doe die kadett van je avatar weg. Aaargh!![]()
![]()
