(Hier is hij dan) De Trouwtopic.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit wordt op speciaal verzoek van Chris, de Trouwtopic.
Voor alle mensen die gaan trouwen, getrouwt zijn en die niet willen of gaan trouwen.
Voor iedereen.
Ik zal het alvast melden ik ga dus a.s. vrijdag trouwen.
Voor alle mensen die gaan trouwen, getrouwt zijn en die niet willen of gaan trouwen.
Voor iedereen.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Gefeliciteerd
ga je ook leuke foto's maken met een digicam dan kunnen wij ze ook zien is altijd leuk he.
Ik hoop voor je dan het niet een zwart pak is wat je aan hebt want het weer is nogal warm he.

Ik hoop voor je dan het niet een zwart pak is wat je aan hebt want het weer is nogal warm he.
Ik wou dat ik al in z'n vette renault kon rijden maar eerst maar mijn rijbewijs halen.
-
- Moderator
- Car: Megane
Van harte gefeliciteerd!! Hellaas is dit topic niet gerelateerd aan renault
topic closed

topic closed

-
- Contacteer:
hehe...P@TB@D schreef:Van harte gefeliciteerd!! Hellaas is dit topic niet gerelateerd aan renault
topic closed
![]()
![]()
![]()

Maaarrrrreeehhh wel gefeliciteerd!!!
Clio16v
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Zeg pat nu je lid bent, denk je heel wat te zijn he?P@TB@D schreef:Van harte gefeliciteerd!! Hellaas is dit topic niet gerelateerd aan renault
topic closed
![]()
![]()
![]()

Lex, heb je nou nog die speciale Renault kunnen regelen? En natuurlijk ook de felicitaties van mij!
-
- Contacteer:
't is zelfs een topic op verzoek van Chris, dus dan mag het absoluut!
-
- Contacteer:
lol @chris 

Vrijdag dus een meeting in Nieuwegein.Lex schreef:Dit wordt op speciaal verzoek van Chris, de Trouwtopic.
Voor iedereen.

Zal ik vast een lijstje maken?

Veel geluk iig.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris, ik blijf gewoon vrijdags in Boreft komen hoor wees niet bang. En neem die Chick eens een keer mee op vrijdag
@PATBAD, smartass. Je bent lid nog geen Modarator.
Nee, Sanne mijn pak is gelukkig niet zwart. Zal kijken of ik foto's online kan krijgen.
@DoubleYou, Nee is niet gelukt
. Maar ik heb van mijn baas iets kado gekregen.
Dennis was jij nou met die Rode Clio16v zondag?

@PATBAD, smartass. Je bent lid nog geen Modarator.
Nee, Sanne mijn pak is gelukkig niet zwart. Zal kijken of ik foto's online kan krijgen.
@DoubleYou, Nee is niet gelukt

Dennis was jij nou met die Rode Clio16v zondag?
-
Lex, alvast van harte gefeliciteerd met je aanstaand huwelijk.
En een hele plezierige dag toegewenst.

En een hele plezierige dag toegewenst.
Insgelijks!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Lex, alvast van harte gefeliciteerd met je aanstaand huwelijk.En een hele plezierige dag toegewenst.
en veel verder geluk natuurlijk

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Heb je op de franse autodag ook die persoon met de spider gevraagd? Of was je er niet of had je toen al een andere auto geregeld? Wel jammer maar ben wel benieuwd iig.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik was er wel. Met de blauwe 19 16v die in de rij aan de weg stond (herkenbaar aan de witte knipperlichten). Ik heb het die man niet gevraagd, mijn baas heeft wat geregeld. Ik zet de foto's wel online.
Een hele fijne dag, geniet ervan!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd!!!! en veel geluk zoals ze dat altijd zo mooi zeggen he 

-
- Contacteer:
Mijn trouwdag was geweldig! Zelfs de president en premier van Malta waren aanwezig (serieus), plus nog een aantal ministers, rechters en nog meer mensen die ik niet kende.
Mijn schoonvader is actief geweest in de politiek en in zo'n klein land kent iedereen je dan. Gelukkig waren er ook mijn familie, vrienden en collega's.
Een trouwerij is een hoop gedoe, maar op de dag zelf is alles geregeld en heb je helemaal geen zorgen meer, dus wordt het een geweldig feest. Over het getrouwd zijn zelf zul je ook weinig te klagen hebben, want het is statistisch bwezen dat getrouwde mannen meer sex hebben dan vrijgezellen.
- Peter

Een trouwerij is een hoop gedoe, maar op de dag zelf is alles geregeld en heb je helemaal geen zorgen meer, dus wordt het een geweldig feest. Over het getrouwd zijn zelf zul je ook weinig te klagen hebben, want het is statistisch bwezen dat getrouwde mannen meer sex hebben dan vrijgezellen.

- Peter
-
Gefeliciteerd !!! Veel geluk en plezier samen !!
groeten jasper
groeten jasper
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
Heel veel geluk gewenst met je huwelijk!
het is toch HET TOPIC en niet DE TOPIC?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
nee hoor valt wel meeDoubleYou schreef:Zeg pat nu je lid bent, denk je heel wat te zijn he?P@TB@D schreef:Van harte gefeliciteerd!! Hellaas is dit topic niet gerelateerd aan renault
topic closed
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik ook doen in zo'n positie heerlijk al die feestjesPeter @ Malta schreef:Mijn trouwdag was geweldig! Zelfs de president en premier van Malta waren aanwezig (serieus), plus nog een aantal ministers, rechters en nog meer mensen die ik niet kende.![]()
Peter

Het zal mij een rotzorg zijn of ik trouw het kan alleen nuttig voor mij zijn als het voor bepaalde dingen nodig is. Maar voor mij verandert er niets aan de relatie zelf dan. Ze zeggen zelfs dat de sex achteruit gaat he

Maar even goed GEFELI met je bruiloft vrijdag

Als je mensen te kort heb moet je het zeggen is altijd een gezellige boel die bruiloften

-
- Contacteer:
Of noem het gewoon 'onderwerp'.Marcel B. schreef:@ Rob, geloof me... sommige mensen beweren dat het 'de topic' is, ipv 'het topic'
Ikzelf vind ook dat het 'het topic' is
- Peter
-
- Contacteer:
Les, ik kijk nou even naar je avatar... met welke van de twee dames in zwart leer ga je dan trouwen?Lex schreef:Ik zal het alvast melden ik ga dus a.s. vrijdag trouwen.

- Peter
Het is toch echt 'de topic'!Marcel B. schreef:@ Rob, geloof me... sommige mensen beweren dat het 'de topic' is, ipv 'het topic'
Ikzelf vind ook dat het 'het topic' is

Maareh, is dit Renault gerelateerd? Ik wil niet zeiken, maar als er geen non-Renault items op dit forum mogen, dan lijkt me deze al helemaal niet te voldoen. (No offence, Lex!

Waarom gooien we dit soort dingen niet in het ledengedeelte?