NOS

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hello,

Wie kan mij vertellen waar je in NL Nos :p kan kopen en evt. ook laten monteren???

Groeten,

Sébastien

Drive fast.............die hard!!!!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoe lang wil je met je blok doen? :)

NOS geeft echt een aanslag op je blok en alles gaat binnen korte tijd naar de klote. :(
Marcel B.

jamaar de auto's in 2f2f kunnen er wel tegen!! ;)
Don't walk the grass... smoke it
-Matthy-

Das ook een film :lol:
Clio 16V=Alive again!
Anonymous

echt waar? ik dacht dat het de amerikaanse versie was van stapel op auto's :D
Michel S.
Contacteer:

Afhankelijk van de Nos-shot(hoeveel pk je er dus extra mee wilt krijgen) kan je blok het wel of niet aan.

Een goed degelijk blok zal een shot van 25 pk wel voor een sec of 10 kunnen hebben.

Want nos koelt alles namelijk enorm af(grofweg dan), maar na een x-aantal seconde word alles zo warm dat het schadelijk voor je blok begint te worden.

een schot van 100 PK kan ook. Maar denk dat je blok na 4 sec(neem aan dat het standard is) naar de klote is en je koppeling het helemaal niet trekt.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Foeke

Marcel B. schreef:jamaar de auto's in 2f2f kunnen er wel tegen!! ;)
maar die schakelen ook 24 keer :lol:
<-------So you know don't mess with a Reno------->
gille
Contacteer:

Foeke schreef:
ja en blijven zelfs wielspin hebben in de 24ste versnelling op topsnelheid :D :D
Marcel J.

gille schreef:
Foeke schreef:
ja en blijven zelfs wielspin hebben in de 24ste versnelling op topsnelheid :D :D
in zun achteruit 8)
Anonymous

weten we nog niet waar je het in Nederland kan halen,wat volgens mij wel de bedoeling was van deze topic
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Atec barendrecht.

Zo klaar
.:: TurboPowerr ::.
Rick D.

DBM Engeneering in Maarssen. 0346-556077

Zij hebben ook op Automaxx met een stand gestaan.

http://www.dbmengineering.nl/
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Vorig jaar toen TFATF net uit was was er iemand die nos in zn reno (als het goed is een r19)ging bouwen,hoe dat is verlopen weet ik niet meer,maar ging in iedergeval niet goed.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
RO 16v

Voor welke motor is het eigenlijk bedoelt, GTT en 16V motoren van Renault kunnen er niet echt goed tegen, vooral niet standaard, je blok smelt gewoon.
Riël
Über-Spammer

Volgens mij kun je 't beste een jap nemen. Ergens een goedkoop starlettje 12v whehe volgens mij wil dat ook wel. Moeder van een vriend van me heeft een charade 16v 1300 ofzo, maar dat ding draait over de 9000 toeren tot 't wijzertje van de toerenteller niet meer terug ging :):)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Dusssss ik hoor het al een kansloze missie eigenlijk......'t was ook meer een vraag voor een vriend van me met een Ford Ka...hahahahaha......ik was niet van plan om me 6 maanden oude/jonge clio daaraan te onderwerpen was al bang dat er dan weinig van over zou blijven van me 1.4 16v blokkie.

Maar iig bedankt voor jullie reacties!!!!

:)

Sébastien
ricky

jullie zeggen wel dat dat alleen in films kan maar die film is gebasseerd op de werkelijkheid he.
in miami zijn er echt van die mongolen die zulke races op straat doen.
heb een keer een documentaire gezien
illusie is de realiteit met een gebrek aan alcohol
RO 16v

ricky schreef:jullie zeggen wel dat dat alleen in films kan maar die film is gebasseerd op de werkelijkheid he.
Klopt, ze laten je alleen niet zien hoe lang de motor meegaat en wat er allemaal mis gaat. :wink:
clio_rally
Contacteer:

ricky schreef:jullie zeggen wel dat dat alleen in films kan maar die film is gebasseerd op de werkelijkheid he.
Ja, het is idd gebaseerd op mensen in America die ook met NOS straat racen. In die documentaire zeggen ze echter ook dat het pas echt begon NA de eerste film. Daarvoor was het een klein groepje. Verder zijn beide films van TFTF gevuld met bullshit... Als je een film ergens op baseert is het leuk om de feiten ook aan te houden. Maar in deze film nemen ze met alles een loopje om het nog leuker te maken, denken ze... In mijn ogen wordt de film juist niet te harden... Ga dan een film maken over mensen die echt sporten met hun wagen, mensen die gewoon racen of rallyrijden (oh ja, daar zijn al films over :lol: ), niet over mensen die 24 keer schakelen en dan zo hard gaan dat de wereld om hun heen helemaal vervormd in een soort warpzone :lol: ...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Scrooge

je kan het ook halen bij speed equipment
Renault 5 GTTurbo evolution
ricky

ja ge hebt gelijk
overdrijven is altijd leuker.
precies wat er aan de film, de mensen trekt
illusie is de realiteit met een gebrek aan alcohol
Tazzman

T&TF en 2F2F vind ik heerlijke films om in de bios te zien.. lekker bakkie popcorn en nacho's erbij, colatje of biertje en gewoon lekker met z'n allen film kijken. (daarbij wil ik even wel op merken dat ik er echt een t*ring hekel heb aan mensen die door z'n film ouwehoeren/schreeuwen/gillen etc :( ).

Maar goed, na anderhalf tot 2 uur is het filmpje afgelopen en stappen we weer in onze bolides.. en rijden we rustig naar huis :)

Beide films zijn een partij commerciele, hyped bullshit-sandwiches met een lekkere marketing-sausje erover die er gewoon goed in gaan bij het jonge publiek. Alleen ga ik toch wel vanuit dat wij Nederlanders/Belgen nuchter genoeg zijn om de films te zien voor wat ze zijn en niet ons leven op het spel gaan zetten met gevaarlijke spelletjes of onbehoorlijk rijgedrag.. "omdat ze het in de film ook doen". 8)
Smasher
Contacteer:

hmm tijdje terug ook naar 2F2F geweest wel leuke film alleen zaten er achter ons een paar van die stakkers constant te praten (lees: hard genoeg zodat heel de zaal het kon horen ): jaja dat spul heb ik ook op me auto (NOS) en jahaa die woofers heb ik ooken die velgen ook, als ik ergens slecht tegen kan.....

mzzls anné
the power of goodbye
Plaats reactie