Lid worden Renault-tuning.nl
oke oke sorry tino !!!!
maar is er al wat terug gestort nu dan ???
maar is er al wat terug gestort nu dan ???
TNX mannen
zat er eigenlijk al aan te denken de bank te bellen en het geld terug te halen.

zat er eigenlijk al aan te denken de bank te bellen en het geld terug te halen.

denk dat de bank de 3 voor een 8 heeft aangezien,
en zo onduidelijk schrijf ik toch echt niet

en zo onduidelijk schrijf ik toch echt niet

nou alleen die fel begeerde RTC sticker 

Kom je naar Het Franse Autosportfestival op 10 augustus in Lelystad? Daar zijn ze weer te verkrijgen en eventueel worden ze er ook gelijk opgeplakt.Gecko298 schreef:nou alleen die fel begeerde RTC sticker
-
he chris zijn er eigenlijk ook orginele raam banden van de RTC?
gr Jordi
gr Jordi
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Moderator
- Car: MB
piet pado GTT schreef:ik heb ook nog een vraag over het lidmaatschap...
in de inleiding over het lid worden staat dat je een welkoms pakket krijgt.. niet dat dat me zo veel kan schelen maar ik zit wel te springen om die verrekte renault-tuning club stickers!! die zijn toch gratis als je lid wordt???? die stickers horen toch zeker thuis op mijn renaultjuh!!?? hoe moet een ander clublid mij anders herkennen? als iemand mij opheldering kan geven over dit kleine probleem dan zou ik dat graag horen! ik zou ook wel eens een sticker onders iemand ruitenwisser willen stoppen en zo...... daar zijn die stickers toch ook voor?? ik hoor het wel...
groeten piet
Die stickers moet je KOPEN!!
( ik word een beetje moe van deze topics)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom schreef:piet pado GTT schreef:ik heb ook nog een vraag over het lidmaatschap...
in de inleiding over het lid worden staat dat je een welkoms pakket krijgt.. niet dat dat me zo veel kan schelen maar ik zit wel te springen om die verrekte renault-tuning club stickers!! die zijn toch gratis als je lid wordt???? die stickers horen toch zeker thuis op mijn renaultjuh!!?? hoe moet een ander clublid mij anders herkennen? als iemand mij opheldering kan geven over dit kleine probleem dan zou ik dat graag horen! ik zou ook wel eens een sticker onders iemand ruitenwisser willen stoppen en zo...... daar zijn die stickers toch ook voor?? ik hoor het wel...
groeten piet
Die stickers moet je KOPEN!!
( ik word een beetje moe van deze topics)
ja, dan moet je niet bij piet zijn iig.!
Zit 10 augustus in Italie
maare Tino wanneer is de volgende FN(Hellevoet)
dan
Is teminste in de buurt

maare Tino wanneer is de volgende FN(Hellevoet)
dan

Is teminste in de buurt

Hallo,
Ik heb ondertussen mijn login gegevens etc. gekregen.
Bedankt.
Ik heb ondertussen mijn login gegevens etc. gekregen.
Bedankt.
Yep,
Alles ziet er goed uit.
Dank je.
Alles ziet er goed uit.
Dank je.
-
- Moderator
- Car: Megane
ola ik ben nu ook lid en ik wil ook zo snel mogelijk inzicht krijgen op het besloten gedeelte dus ik ben benieuwd 

-
- Moderator

eindelijk hèhè, zal een keer tijd wordenP@TB@D schreef:ola ik ben nu ook lid en ik wil ook zo snel mogelijk inzicht krijgen op het besloten gedeelte dus ik ben benieuwd

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
jaja kijk uit ben nu over op de site te vinden

-
Oproep --- Oproep --- OproepP@TB@D schreef:ola ik ben nu ook lid en ik wil ook zo snel mogelijk inzicht krijgen op het besloten gedeelte dus ik ben benieuwd
Wil een ieder zijn vervelende berichten over P@TB@D verwijderen uit de besloten topics??
Oproep --- Oproep --- Oproep

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Hoeft niet er hangt al een P@TB@D filter over het gesloten forum, we kunnen zeggen wat we willen over hem hij ziet ze toch nietAndré ter Velde schreef:Oproep --- Oproep --- OproepP@TB@D schreef:ola ik ben nu ook lid en ik wil ook zo snel mogelijk inzicht krijgen op het besloten gedeelte dus ik ben benieuwd
Wil een ieder zijn vervelende berichten over P@TB@D verwijderen uit de besloten topics??
![]()

.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tino, ook ik ben na 2 jaar op het Forum rond gestruint te hebben maar eens lid geworden. Kun jij mij ook aanmelden voor het besloten Forum.
Chris, zou het gelijk regelen zei hij. Maar ik twijfel eraan of hij het onthouden heeft.
Chris, zou het gelijk regelen zei hij. Maar ik twijfel eraan of hij het onthouden heeft.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Moderator
Tino schreef:Hoeft niet er hangt al een P@TB@D filter over het gesloten forum, we kunnen zeggen wat we willen over hem hij ziet ze toch nietAndré ter Velde schreef:Oproep --- Oproep --- OproepP@TB@D schreef:ola ik ben nu ook lid en ik wil ook zo snel mogelijk inzicht krijgen op het besloten gedeelte dus ik ben benieuwd
![]()

-
Dag mensen, ben al een tijdje lid maar kan het leden gedeelte nog ni zien. Het hoeft niet per direct op gelost te zijn wil ook wel wachten tot dat de nieuwe release er op is.
Gr
Gr
-
- Erelid - RvT
Er loopt al een tijdje een topic met een oproep of de leden die topics kunnen zien.PATRICK-CLIO schreef:Dag mensen, ben al een tijdje lid maar kan het leden gedeelte nog ni zien. Het hoeft niet per direct op gelost te zijn wil ook wel wachten tot dat de nieuwe release er op is.
Gr
Vermeld daar je naam en lidnummer dan regelen we het voor je.
-
ga ik vanaaf doen weet nl dat nummer ni uit me hoofd
Dank je wel
Dank je wel

-
Ik was benieuwd of iemand van het forum iets te maken heeft met het registreren van leden.
Ik ben namlijk lid geworden op 28 juli maar ik heb nog steeds niks vernomen. Nu vind ik het niet zo'n ramp om even te wachten op mijn welkomstpakket, of mijn sticker. Maar ik zou wel graag mijn inloggegevens willen, dan kan ik ook de rest van de side eens bekijken

Ik ben namlijk lid geworden op 28 juli maar ik heb nog steeds niks vernomen. Nu vind ik het niet zo'n ramp om even te wachten op mijn welkomstpakket, of mijn sticker. Maar ik zou wel graag mijn inloggegevens willen, dan kan ik ook de rest van de side eens bekijken

-
- Erelid - RvT
Je hebt vollidege toegang nu tot de siteErik de Bruijn schreef:Ik was benieuwd of iemand van het forum iets te maken heeft met het registreren van leden.![]()

Ik neem het wel effe op met de ledenadministratie

Suc6 and have fun