Franse Autosport Festival,10 augustus 2003, circuit Lelystad
ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...
Zoals de clio van p@tb@d, de GTE van hooliead, de Gtt met de 17" velgen etc. etc.
Vooral leuk omdat bijna iedereen er was, normaal is het een klein percentage wat naar de meetings gaat...
Zoals de clio van p@tb@d, de GTE van hooliead, de Gtt met de 17" velgen etc. etc.
Vooral leuk omdat bijna iedereen er was, normaal is het een klein percentage wat naar de meetings gaat...
Laatst gewijzigd door Alleycat op ma 11 aug 2003 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: Megane
nee dat was die groene ik zal de foto's van cliotuning er zo bij zettenHooliead schreef:die ook met die eigengemaakte motorkap? of is dat weer een andere?cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's
FF een vraag heeft iemand die clio phase1 nog gezien met zijn eigen gemaakte uitlaat en skurts!!
DIE ZAG ER ECHT NIET UIT ! SORRY DAT IIK HET ZEG!
Want die vond ik persoonlijk niet echt goed gelukt, maarja wie ben ik als de eigenaar er maar blij mee is
-
- Contacteer:
hier onder volgen de foto's ik heb er foto's van gemaakt maar ik stuur ze eerst naar patbad omdat ik op de 1 of andere reden geen foto's op kan zetten
-
- Moderator
heej dat vind ik wel leuk om te horenAlleycat schreef:ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...

Die heb ik gezien!cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's
FF een vraag heeft iemand die clio phase1 nog gezien met zijn eigen gemaakte uitlaat en skurts!!
Dat was die met die aluminium sideskirts/treeplanken...
-
- Contacteer:
dat was een gte ook met die 17"Alleycat schreef:ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...
maareh leuk om mijn auto te zien

Ik heb jou nog aangesproken en me voorgesteldP@TB@D schreef:heej dat vind ik wel leuk om te horenAlleycat schreef:ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...
Vooral leuk omdat bijna iedereen er was, normaal is het een klein percentage wat naar de meetings gaat...![]()
Ik herkende hem aan de stickers, daar heb je het wel eens over gehad...En ik heb hem op je site gezien.Hooliead schreef:dat was een gte ook met die 17"Alleycat schreef:ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...
maareh leuk om mijn auto te zienzo vaak is hij toch niet besproken hier op het forum of ik mis ik iets
-
- Contacteer:
Oja vergeten te zeggen ik win het wel kei gaaf hoor da je het leuk vond om mijn GTE eindelijk te zien voel me wel vereerd 

-
- Moderator
oh oke ik denk wel dat ik weet wie je bentAlleycat schreef:Ik heb jou nog aangesproken en me voorgesteldP@TB@D schreef:heej dat vind ik wel leuk om te horenAlleycat schreef:ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...
Vooral leuk omdat bijna iedereen er was, normaal is het een klein percentage wat naar de meetings gaat...![]()

-
- Contacteer:
ok dan is hij niet echt te missen neeAlleycat schreef:Ik herkende hem aan de stickers, daar heb je het wel eens over gehad...En ik heb hem op je site gezien.Hooliead schreef:dat was een gte ook met die 17"Alleycat schreef:ook wel eens leuk om de auto's in levende lijve te zien, waarover op de site al eens gesproken is...
maareh leuk om mijn auto te zienzo vaak is hij toch niet besproken hier op het forum of ik mis ik iets

maar wel leuk om te horen
is dat die groene met My Bitch op zn voorruit ?cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's
-
- Moderator
juist:Alleycat schreef:Die heb ik gezien!cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's
Dat was die met die aluminium sideskirts/treeplanken...
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDKAgAS ... 2773114599[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAiA*gR ... 2784695104[/img]
Zeg het dan niet...cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's

-
- Contacteer:
op de foto vin ik het nie direkt lelijk hoor
-
- Car: Renault Clio III RS
[img]http://members.rott.chello.nl/graafj/le ... stad39.JPG[/img]
wie heeft er van de rechter clio een duidelijke foto(die met de maxi spoiler)
gr antoine
wie heeft er van de rechter clio een duidelijke foto(die met de maxi spoiler)
gr antoine
-
- Contacteer:
ik moest ook 7euro betalen omdat ik met mijn automaxx pas korting had
DIE KAN IEDEREEN TROUWENS GRATIS AANVRAGEN OP DE SITE VAN AUTOMAXX !!
DAN KRIJG JE BIJ DIT SOORT MEETING KORTING!

DIE KAN IEDEREEN TROUWENS GRATIS AANVRAGEN OP DE SITE VAN AUTOMAXX !!
DAN KRIJG JE BIJ DIT SOORT MEETING KORTING!
-
- Contacteer:
Nou Hooliead ik kan je verzekeren dat het er niet uit zag maar ja als die gozer er blij mee is waarom niet jaa toch
IEDER ZIJN EIGEN STYL EN SMAAK
IEDER ZIJN EIGEN STYL EN SMAAK
hee kom op zeg, respect voor ieder ze auto! dat je dat denkt oké, maar hou dat ff lekker voor jezelf! zou je het leuk vinden als ze dat over jouw auto zouden zeggen op het forum? denk voortaan dus even na voor je iets post, thnx.cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's
dit is niet bedoeld om een discussie op gang te brengen over wat je wel of niet kan posten hier, die discussie hebben we al veel te vaak gehad. gewoon ff nadenken

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Daarom zei ik toch net iedereen zijn smaak en styl!!
-
Dat had je ook anders kunnen formuleren. Je zei dat het er niet uit zag. Je had ook kunnen zeggen dat het persoonlijk niet jouw smaak is. Komt heel anders over.cliotuning schreef:Daarom zei ik toch net iedereen zijn smaak en styl!!
-
- Contacteer:
ok jullie hebben gelijk mijn excuses!!
-
- Contacteer:
vandaar mihjn eerste post ook zo "netjes" geformuleerd
:P

thnx, no hard feelings verdercliotuning schreef:ok jullie hebben gelijk mijn excuses!!

Immer wieder die verdammte Holländer
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_vlf22.jpg[/img]
Weet iemand waar je deze voor lip kunt krijgen??
Weet iemand waar je deze voor lip kunt krijgen??
Never drive faster than your guardian angel can fly...
-
- Contacteer:
ok zal niet meer gebeuren !
JA die is cool he die clio en die voor lip helemaal!
JA die is cool he die clio en die voor lip helemaal!
-
- Contacteer:
ook die muziek gehoord en dan gezien dat er een al wat oudere man ik rijdt zou je niet verwachten vind ik
Was wel geinig daar, mooie R5 GTT-jes jammer dat er geen "echte" Renault producten te koop waren (bumpers, bodykits etc.)
er was wel 1 stand die wat had, maar was niet veelProfiler1 schreef:Was wel geinig daar, mooie R5 GTT-jes jammer dat er geen "echte" Renault producten te koop waren (bumpers, bodykits etc.)
viel me dus ook een beetje tegen ja
-
- Contacteer:
nee idd dat had ik ook niet verwach maar die man heeft het netjes gedaan ! hij heeft ok al in veel bladen gestaan met zijn clio 16v
-
- Contacteer:
zijn er nog mensen die dat ding hebben gekocht bij die oude man door je bougie? zo dat je minder verbruikt en meer power krijgt of zo ? (ZEGT HIJ DAN HEE )