Franse Autosport Festival,10 augustus 2003, circuit Lelystad
het was wel enorm gaaf om naar te kijken tijn, iedereen op de tribune leefde een soort van mee, dat je rond ging waren de oe's en aa's niet van de lucht 

Immer wieder die verdammte Holländer
Wederom ook op deze meeting geen foto's van de Haagsche Boys...
Ik had eigenlijk meer van het evenement verwacht, meer auto's b.v. .
Wel mooi dat 4 van de 5 snelste auto's in de sprint Peugeots waren...
... of mag ik dat hier niet zeggen
Anyway, op de weg terug kwam ik nog een stel Renaults tegen; een groepje 5-jes met daarbij een 21 turbo.
Ik heb nog een snelweg sprintje getrokken tegen een blauwe 5 gtt en een zeer korte sprint tegen de 21.
Die 21 was erg snel.
Waren dat mensen van hier??
Ik reed zelf met een antraciete 205 1.4 turbo, achterop staat een plaatje XLD.
Overigens is m'n turbo op de weg naar huis overleden, boost nauwelijks meer en jankt als een kleuter die z'n moeder kwijt is.
groeten,
Pieter
Wel mooi dat 4 van de 5 snelste auto's in de sprint Peugeots waren...

Anyway, op de weg terug kwam ik nog een stel Renaults tegen; een groepje 5-jes met daarbij een 21 turbo.
Ik heb nog een snelweg sprintje getrokken tegen een blauwe 5 gtt en een zeer korte sprint tegen de 21.
Die 21 was erg snel.
Overigens is m'n turbo op de weg naar huis overleden, boost nauwelijks meer en jankt als een kleuter die z'n moeder kwijt is.
groeten,
Pieter
21T = JL ?
Tjonge..Floris schreef:Wederom ook op deze meeting geen foto's van de Haagsche Boys...
Iedereen maakt wat foto's van wat ie ff snel tegenkomt.
Wat ik al eerder in dit topic zei, maak er dan zelf een paar en zet ze online.. Dan had je er wel 50 van de Hagenezen kunnen maken.

En veel auto's die er gister waren hebben al vaak zat online gestaan.
Je kan toch niet verwachten dat iedereen alle auto's op de foto zet. Iedereen komt ook op andere tijdstippen en het (slag)veld verandert constant.
En logischerwijs heeft ieder zo zijn eigen interesse.
Ik mis zoveel clubauto's.
Ik wordt altijd zo moe van die opmerkingen.

Dus Floris, volgende keer neem je ff een cam mee, en schiet jezelf eens wat foto's, deal?
Helaas wel ja, blijkt dat mijn bak leeggelekt was...P@TB@D schreef:wat mij vandaag ook op viel dat er veel gasten waren met problemen:![]()
![]()
![]()
1madman
2floris
3rene
4tom(hitman
5steven (benzine)
ik geloof best dat er nog meer zijn

ik heb alleen maar foto;s gemaakt van me broer die aan het slalommen was, niks van auto's, die ken ik nu wel 

-
- Contacteer:
De 21T was ik.....(jeroen)Pieter Oonincx schreef:Ik had eigenlijk meer van het evenement verwacht, meer auto's b.v. .
Wel mooi dat 4 van de 5 snelste auto's in de sprint Peugeots waren...... of mag ik dat hier niet zeggen
![]()
Die 21 was erg snel.
groeten,
Pieter
De blauwe 5 was Ivo.
Die grote wolk achter jou auto..........
Einde van de turbo....
Die van mij had het een beetje warm,heb niet harder gereden als 210.....
Gaat nog wel goed voorruit zoon 205 turbo....
Keb evt wel een nieuwe turbo liggen voor je.
het was op zich een leuke dag...alleen vond ik 10 euro erg veel geld voor weinig...ook jammer dak met een kater van hier tot tokio rondliep en mede door de zon het daarom niet erg lang uithield...volgens mij wask ook nie egt gezellig ofzo... 
Wel leuk dat RTC gewoon weer de volste stand had!

Wel leuk dat RTC gewoon weer de volste stand had!

-
Ik heb maar 7,- betaald om binnen te komen. 

-
korting met rtc pas
-
Simpel het gratis pasje aanvragen bij http://www.vdbcarevents.nl aanvragen. Dan heb je het hele jaar door altijd korting. En tevens wordt je middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de verschillende evenementen.
-
- Contacteer:
Oja waarom waren trouwens die padock kaarten?
Iedereen moest toch over het terrein heen of je nu wel of nie zo'n kaart had had je hem toch altijd bij de rtc kunne zetten (als je op tijd was)
(ps. ik kan het weten, Sorry chris nie boos worden maar ik was mijn kaart vergeten en mocht gewoon zo doorrijden naar de rtc stand ze vroegen er niet eens om)
Iedereen moest toch over het terrein heen of je nu wel of nie zo'n kaart had had je hem toch altijd bij de rtc kunne zetten (als je op tijd was)
(ps. ik kan het weten, Sorry chris nie boos worden maar ik was mijn kaart vergeten en mocht gewoon zo doorrijden naar de rtc stand ze vroegen er niet eens om)
Ik heb me ook weer prima vermaakt!
Jammer dat er 's morgens iets mis ging met de afgesproken plek, maar dat mocht de pret niet drukken.
Erg weinig klassiekertjes gezien, ik had wel wat meer verwacht ( bijv. maar één eend gezien
)
We zijn erg vroeg vertrokken, mede dankzij het feit dat mijn vriendin het warm had en ik moest werken
Wel een hoop club auto's zeg!
Leuk dat de RTC veruit de grootste stand had!
Ik heb helaas geen foto's gemaakt....
Was ik de enige met een vijfje baccara? ik had verwacht dat martijn ook wel met de baccara zou komen, had wel effe met hem willen lullen.
By the way, JJ bedankt nog he!
Jammer dat er 's morgens iets mis ging met de afgesproken plek, maar dat mocht de pret niet drukken.
Erg weinig klassiekertjes gezien, ik had wel wat meer verwacht ( bijv. maar één eend gezien

We zijn erg vroeg vertrokken, mede dankzij het feit dat mijn vriendin het warm had en ik moest werken

Wel een hoop club auto's zeg!
Leuk dat de RTC veruit de grootste stand had!
Ik heb helaas geen foto's gemaakt....
Was ik de enige met een vijfje baccara? ik had verwacht dat martijn ook wel met de baccara zou komen, had wel effe met hem willen lullen.
By the way, JJ bedankt nog he!
-
- Moderator
- Car: Megane
ClioCharly schreef:P@TB@D dat is mijn Clio niet
Dit is hem.
[img]http://home01.wxs.nl/~renes071/clio/450.jpg[/img]
Sterker nog ik stond naast je vandaag (zondag 10 aug)
[img]http://members.rott.chello.nl/graafj/le ... stad14.JPG[/img]

ja had zoveel foto's van dat ding gemaakt ik dacht die is van jou maar niet dus
Op de voorgaande VLF edities zag je inderdaad veel meer oldtimers..
Zou het komen omdat ze er nu Het Franse Autosport Festival van gemaakt hebben? Daardoor waren er nu ook minder clubs denk ik..
Volgens mij was Renault echt in de meerderheid dit keer, das wel weer leuk..
Zou het komen omdat ze er nu Het Franse Autosport Festival van gemaakt hebben? Daardoor waren er nu ook minder clubs denk ik..
Volgens mij was Renault echt in de meerderheid dit keer, das wel weer leuk..
-
Precies! En ik heb me per ongeluk 2 x aangemeld dus ik heb 2 pasjes van hun.André ter Velde schreef:Simpel het gratis pasje aanvragen bij http://www.vdbcarevents.nl aanvragen. Dan heb je het hele jaar door altijd korting. En tevens wordt je middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de verschillende evenementen.

die paddockkaarten zijn om je auto gratis het terrein op te krijgen, maar ze hanteren een beetje natte vinger werk heb ik het idee.Hooliead schreef:Oja waarom waren trouwens die padock kaarten?
-
- Moderator
ik heb ook maar 7euro betaald en ik had niet eens een pasje (zij gewoon dat ik hem vergeten was
)

-
Oplichter!P@TB@D schreef:ik heb ook maar 7euro betaald en ik had niet eens een pasje (zij gewoon dat ik hem vergeten was)

-
- Moderator
ja daar heb ik toch mooie een broodje voorkunnen halen
maar ja s'middags werd ik lid dus ik vond wel dat ik dat kon doen

maar ja s'middags werd ik lid dus ik vond wel dat ik dat kon doen

-
- Contacteer:
André ter Velde schreef:Simpel het gratis pasje aanvragen bij http://www.vdbcarevents.nl aanvragen. Dan heb je het hele jaar door altijd korting. En tevens wordt je middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de verschillende evenementen.
Ik kan op die site nergens iets vinden over pasje aanveragen

-
Klopt. Dat moet je hier doen: Klik hierHooliead schreef:André ter Velde schreef:Simpel het gratis pasje aanvragen bij http://www.vdbcarevents.nl aanvragen. Dan heb je het hele jaar door altijd korting. En tevens wordt je middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de verschillende evenementen.
Ik kan op die site nergens iets vinden over pasje aanveragen
-
- Contacteer:
dank je!
-
- Contacteer:
ja echt allemaal mooie foto's
FF een vraag heeft iemand die clio phase1 nog gezien met zijn eigen gemaakte uitlaat en skurts!!
DIE ZAG ER ECHT NIET UIT ! SORRY DAT IIK HET ZEG!
FF een vraag heeft iemand die clio phase1 nog gezien met zijn eigen gemaakte uitlaat en skurts!!
-
- Contacteer:
die ook met die eigengemaakte motorkap? of is dat weer een andere?cliotuning schreef:ja echt allemaal mooie foto's
Want die vond ik persoonlijk niet echt goed gelukt, maarja wie ben ik als de eigenaar er maar blij mee is