[Clio 16V] Project Ro [stop gezet]
-
ik kan niet zo ver oordelen heb nooit gezeur gehad er zijn gerust agenten die niet helemaal lekker zijn en daar heb jij dan mee te maken gehad. Ik begreep dat dat zeeer vervelend is.
Maar in dit geval dat je iemand nieer tikt vin k het terecht dat je op zn minst een opmerking krijgt van een agent
Maar in dit geval dat je iemand nieer tikt vin k het terecht dat je op zn minst een opmerking krijgt van een agent
-
Nou, ik dus echt niet....PATRICK-CLIO schreef:keren dat ik politie nodig had voor verschillende dingen ben ik goed geholpen
Is je auto helemaal leeggejat, rij je naar het politiebureau om aangifte te doen. Zit daar zo'n kerel achter de balie uit z'n neus te vreten.... "Ik wil graag aangifte doen van diefstal bla bla" krijg je "Heeft u daarvoor een afspraak gemaakt???"
NEE NATUURLIJK NIET!!!!
Ook al een keer een onterechte boete gehad voor mijn uitlaat. Heeft me ook een jaar gekost (en een vrije dag om naar de rechter te gaan) voordat ik gelijk kreeg....
kweet het zo net nog niet... ze hebben een keer bij mijn auto ingebroken deur vernield raam ingetikt als ik het nu zie breek ik allebei zijn armen... wat van jou is is dus niet van een ander en moet er dus gewoon met zijn poten van afblijven... zoniet ja dan kun je zo'n actie verwachten en helemaal van iemand die zijn auto net heeft laten spuiten en een of andere randebiel maakt er een kras op...
Clio 16v.....
-
ik praat de actie van de randdebviel ook niet goed en zeker wat van mij is is niet van een ander ben ik het helemaal mee eens. Maar als je er voor kiest eigenrechter te gaan spelen dan moet je niet vreemd op kijken dat je dan wel gezeur heb met de politie
De politie doet niets dus moet je wel voor eigen rechter spelen. Heel af en toe helpt de politie wel. Als het te laat is. Sorry maar bij mij kan de politie ook niet goed gepraat worden. Zeker niet hoe ze een vriendin van mij behandeld hebben. Ben daar nog steeds erg kwaad over.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Moderator
- Car: Megane
laat 1 ding duidelijk zijn politie handeld vanuit de NEDERLANDSE WETGEVING die maakt de politie dus niet justitie wil dat de politie op bepaalde manieren te werk gaat dus ja kan niet altijd wijzen naar de politie vind ik.
Ik ben het wel mee eens dat er politie mensen bij zitten die erg arrogant zijn en niet met respect werken
Ik ben het wel mee eens dat er politie mensen bij zitten die erg arrogant zijn en niet met respect werken
Een voorproefje.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDLAkAT ... 3818483725[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDdAkET ... 3827205690[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQBkB0MT ... 3836750062[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDLAkAT ... 3818483725[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDdAkET ... 3827205690[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQBkB0MT ... 3836750062[/img]
-
- Moderator
ECHT VET RO!!!

ja nie slecht,maar ff een opmerking,ik lees hier alleen maar RO dit en dat,hier lopen verdekke nogal wat gatlikkers rond(nee ben nie jaloers toch nie op een traag cliootje zeker
)
maar dat gatgelik van die RO aanhangers begint me wat op de heupen te werken,heb niks tegen RO ,maar ik maak gewoon een bedenking,overdat pocherige gedoe.

maar dat gatgelik van die RO aanhangers begint me wat op de heupen te werken,heb niks tegen RO ,maar ik maak gewoon een bedenking,overdat pocherige gedoe.
-
- Moderator
gille schreef:ja nie slecht,maar ff een opmerking,ik lees hier alleen maar RO dit en dat,hier lopen verdekke nogal wat gatlikkers rond(nee ben nie jaloers toch nie op een traag cliootje zeker)
volgens mij vin jij het ook gewoon een leuke naam. Je hebt hem al drie keer gebruikt

als ik zijn auto mooi vind kan je dat toch zeggen of mogen we niet positief zijn over andermans spullen?
ja ok maar dat geslijm hoeft toch echt nie,tis geen wonderwagen hoor,het blijft een clio.P@TB@D schreef:gille schreef:ja nie slecht,maar ff een opmerking,ik lees hier alleen maar RO dit en dat,hier lopen verdekke nogal wat gatlikkers rond(nee ben nie jaloers toch nie op een traag cliootje zeker)
volgens mij vin jij het ook gewoon een leuke naam. Je hebt hem al drie keer gebruikt
als ik zijn auto mooi vind kan je dat toch zeggen of mogen we niet positief zijn over andermans spullen?
en die verhalen er rond vind ik ook zooooooooooooooo

en ok ik heb last van dat weer,dus snel geirriteerd.
fuck you assholeTon schreef:staat er niet boven aan de pagina project RO!
ja ,loop niet zo te zeuren dan

-
- Moderator
JUIST!! je hoeft het niet te lezen hoorTon schreef:staat er niet boven aan de pagina project RO!
ja ,loop niet zo te zeuren dan
RTC artikel 1: RO is de opper god aanbid hemgille schreef:ja nie slecht,maar ff een opmerking,ik lees hier alleen maar RO dit en dat,hier lopen verdekke nogal wat gatlikkers rond(nee ben nie jaloers toch nie op een traag cliootje zeker)

RTC artikel 2: RO moet ten alle tijden dik gedrukt getypt worden.
Hehe ik heb ook een hekel aan dat geslijm
maar hij is wel weer netjes dus RO hij ziet er weer toppie uit.

-
- Moderator

rorororororororororororororororororororororororororo
rorororororo
errug netjes RO
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Wat kost dat nou om je hele auto over te laten spuiten ?? Of is daar geen richtmaat voor... 

* Stefan T-SPORT *
ligt aan de spuiter, de verf, aan het werk wat ze hebben om hem strak te maken....
ik ken mensen die het voor 500 euro laten doen en die schuren m zelf, maar ook mensen die de auto neerzetten, zeggen hier staat ie, en halen m na een paar weken weer op en dan issie geschuurd, strakgemaakt gespoten etc voor 2500 euro.
kan je dus niks over zeggen.
ik ken mensen die het voor 500 euro laten doen en die schuren m zelf, maar ook mensen die de auto neerzetten, zeggen hier staat ie, en halen m na een paar weken weer op en dan issie geschuurd, strakgemaakt gespoten etc voor 2500 euro.
kan je dus niks over zeggen.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Naar welk land ga je heen te wonen Ro?
Lekker gezellig RORO 16v schreef:Update:
De projecten zijn voor onbepaalde tijd stil gelegd omdat ik in november ga emigreren en de eerste jaren niet meer terug kom. De auto's en onderdelen worden netjes opgeslagen totdat ik heimwee krijg.
Gr, Ro
Sydney, South-Wales district, kom maar een keer langs.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Naar welk land ga je heen te wonen Ro?
@Tom, waarom vepatsen???? het grootste gedeelte van de club zouden de spullen toch niet kopen omdat het te duur is.
@Thijs, daar is het heel gezellig.