Franse Autosport Festival,10 augustus 2003, circuit Lelystad
-
- Moderator
- Car: Megane
het blijft zonde 

-
- Contacteer:
Janine schreef:Ga je SCHAMEN!!!!Madman_daan schreef:De rest van de foto's!!!
[img]http://home.wxs.nl/~vos01502/images/DSCF0144.JPG[/img]
Wees gevreest voor deze clio!![]()
ehhhh....

Clio16v
-
- Moderator
aanvaard

gast was veel te enthousiast bezig.
je kon al meteen zien dat dat mis zou gaan.
maar ja, dan z'n hele reactie vind ik echt minder.
als het mijn auto was, dan zou ik kei hard janken.
maybe had die gast geld over ofzo...
je kon al meteen zien dat dat mis zou gaan.
maar ja, dan z'n hele reactie vind ik echt minder.
als het mijn auto was, dan zou ik kei hard janken.
maybe had die gast geld over ofzo...
-
- Moderator
ik denk dat ie geld te veel heeft en dat verklaard dat ie er zo luchtig over doet
-
- Contacteer:
volgens mij wil je neit weten wat dat allemaal gaat kosten om het weer mooi en recht te krijgen... na zo'n Crash
Clio16v
-
- Moderator
eigenlijk wel maar bijna niemand doet het dus mij maakt het nie uit ik had toch platen voor mijn kenteken geplaktPiercedPanda schreef:als ik foto's post hoef ik toch niet al die kentekens te gaan blurren of wel ?
okeetjeMerijn schreef:Van mij niet...PiercedPanda schreef:als ik foto's post hoef ik toch niet al die kentekens te gaan blurren of wel ?
ben nog wel ff bezig, zal proberen ze zo snel mogelijk hier op te hebben,
zal alles wat niet reno is weglaten

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Van mij ook niet, maar ik sta er toch niet opMerijn schreef:Van mij niet...PiercedPanda schreef:als ik foto's post hoef ik toch niet al die kentekens te gaan blurren of wel ?

Wat is eigenlijk het nut als iedereen toch je auto met kenteken op de weg kan zien

-
- Contacteer:
Ha! Mijn auto staat toch op een foto!Bart V schreef:http://www.renaultfreak.nl/fotozmeeting ... al/35.html

't is eerder :-* he?

ohw, sorryDoubleYou schreef:Ha! Mijn auto staat toch op een foto!Bart V schreef:http://www.renaultfreak.nl/fotozmeeting ... al/35.html![]()
![]()

-
- Contacteer:
800*600 was het beste... voor telefoon en isdn internetters...PiercedPanda schreef:resizen ook nog gewenst ?
foto's staan nu op 1024 x 768
en zijn ongeveer 300 kb per stuk
en heb ongeveer 30 om te uploaden
Clio16v
was het beste ?Madman_daan schreef:800*600 was het beste... voor telefoon en isdn internetters...PiercedPanda schreef:resizen ook nog gewenst ?
enne, houden we nog steeds rekening met die gasten dan ?
hmm, dan moet ik alles gaan resizen...
ben wel laks eigenlijk

-
- Contacteer:
het was weer een mooi dagje
volgens mij hebben christian en vosje nog nooit van rustig wegrijden bij de stoplichten gehoort

volgens mij hebben christian en vosje nog nooit van rustig wegrijden bij de stoplichten gehoort

-
- Contacteer:
Misschien moeten we ergens een poll starten met de vraag welke verbinding iedereen heeft.PiercedPanda schreef:was het beste ?Madman_daan schreef:800*600 was het beste... voor telefoon en isdn internetters...PiercedPanda schreef:resizen ook nog gewenst ?
ben wel laks eigenlijk
Waar kan er trouwens een poll komen?
Om eerlijk te zijn denk ik dat de meerderheid kabel heeft, maar dan 30 foto's van 300 kb is nog veel, is 9 Mb...
-
- Contacteer:
PiercedPanda schreef:was het beste ?Madman_daan schreef:800*600 was het beste... voor telefoon en isdn internetters...PiercedPanda schreef:resizen ook nog gewenst ?
ben wel laks eigenlijk

Laatst gewijzigd door Madman_daan op zo 10 aug 2003 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio16v
-
- Contacteer:
michel 16v schreef:het was weer een mooi dagje![]()

Ik moét rustig wegrijden, hij slaat vaak genoeg af

dan heb ik dus nog wat werk te doen, ik zal eens kijken of ze wel mooi blijven in 800*600Madman_daan schreef:PiercedPanda schreef:was het beste ?Madman_daan schreef:800*600 was het beste... voor telefoon en isdn internetters...PiercedPanda schreef:resizen ook nog gewenst ?
ben wel laks eigenlijk
![]()
![]()
ik dacht zelf een keer wat gelezen te hebben daarover, over foto's op het forum... en dat was 800*600.... dit omdat je dan nog mooie foto's hebt en de langzamere internetter kan dan sneller de foto's bekijken...

-
- Contacteer:
PiercedPanda schreef:dan heb ik dus nog wat werk te doen, ik zal eens kijken of ze wel mooi blijven in 800*600Madman_daan schreef:PiercedPanda schreef:was het beste ?Madman_daan schreef:800*600 was het beste... voor telefoon en isdn internetters...PiercedPanda schreef:resizen ook nog gewenst ?
ben wel laks eigenlijk
![]()
![]()
ik dacht zelf een keer wat gelezen te hebben daarover, over foto's op het forum... en dat was 800*600.... dit omdat je dan nog mooie foto's hebt en de langzamere internetter kan dan sneller de foto's bekijken...

Clio16v
Hier alvast het filmpje van Steven in de express, sorry voor het geschud op het eind, maarja 't was ook wel erg grappig 
>>>KLIK<<<
Moet er wel bij vermelden dat je de xvid codec moet installeren anders doet ie et niet.
Ook gelijk maar het filmpje van de heer Semmelot
(irritante commentator was et, vent kraamde echt 99% onzin uit... met ze fluitende wastegate, rs6tt, wat een mongool)
>>>KLIK<<<
Sven en Tijn van jullie heb ik ook nog een filmpje van een run, komen later, en anders morgen

>>>KLIK<<<
Moet er wel bij vermelden dat je de xvid codec moet installeren anders doet ie et niet.
Ook gelijk maar het filmpje van de heer Semmelot

(irritante commentator was et, vent kraamde echt 99% onzin uit... met ze fluitende wastegate, rs6tt, wat een mongool)
>>>KLIK<<<
Sven en Tijn van jullie heb ik ook nog een filmpje van een run, komen later, en anders morgen
Don't walk the grass... smoke it
Nou, ikke eerst effe douchen... Sjeez, wat een meur komt er onder mijn oksels vandaan! 
Effe snel nog iets anders. Toen ik (en eigenlijk de hele RTC-gang) bij de laatste sprintwedstrijden op de tribune zaten, zag ik een donkerblauwe 5 Alpine op een trailer afgevoerd worden. Was dat die van Sven? Het kon bijna niet missen, want alleen hij en die lichtblauwe Alpine waren op het terrein aanwezig. Wat was er aan de hand??!?

Effe snel nog iets anders. Toen ik (en eigenlijk de hele RTC-gang) bij de laatste sprintwedstrijden op de tribune zaten, zag ik een donkerblauwe 5 Alpine op een trailer afgevoerd worden. Was dat die van Sven? Het kon bijna niet missen, want alleen hij en die lichtblauwe Alpine waren op het terrein aanwezig. Wat was er aan de hand??!?

angst in die zin dat ie wel gewoon naar huis kon rijdenMerijn schreef:In de angst om iets kapot te rijden?!En dan wel het circuit op met dat ding... Hmm...
Vreemde keuze.
Maareh, gelukkig is er niks met z'n wagen. Ik schrok al!

Don't walk the grass... smoke it