ACT: Geflitst!
bij ons staat er zo een pipo met een volgens hun geeikt flitser,en altijd achter bushaltes of tussen de auto 's in,resultaat,sinds ike r kwam wonen (8maand geleden)al 7x geflitst,het begint mijn keel uit te hangen,ik weet het hij staat er altijd wel ergens ,maar ik denk er stomweg gewoon nie aan
verkeersveiligeheid zeggen dan,neennnnnnnnnnneeeeee
gewoon de staatskas willen vullen op onze kap

verkeersveiligeheid zeggen dan,neennnnnnnnnnneeeeee
gewoon de staatskas willen vullen op onze kap
Hier staan ze ook altijd tussen auto's in de klojo's.. van de voorkant kun je ze zo herkennen aan de flitser maar van de achterkant gaat zo moeilijk.... of je moet kunnen zien of er alleen iemand op de bijrijdersstoel zit! Ik ben ook 2x geflits door zo'n auto 2x 110 euro 

Clio 16v.....
Ik heb er weer 1 binnen, 64 waar je 50 mocht. Na meetcorrectie 61 (damn 1 km teveel
)
Nouja das weer 40 euro.....
Zure was dat ik een waarschuwings smsje kreeg en precies op het moment dat ik die las werd ik geflitst :|
Naja voor 4 oktober pas betalen, dus die wacht nog even

Zure was dat ik een waarschuwings smsje kreeg en precies op het moment dat ik die las werd ik geflitst :|

Als ik die stukjes lees op tuftufclub.nl dan wordt ik echt groen van woede! Ik kan er echt niet tegen dat de staat op deze manier burgers belazerd. Echt te gek voor woorden. :-* Het wordt serieus tijd om te emigreren!
Dha
rij net den haag uit (80 over weg waar je 50 mag, maarja iedereen doet et
)
Staan er verderop agenten met een of andere apparaatje op een statief (lasergun?) en die doen mij stoppen, maar wat doen ze, ze laten de andere baan ook stoppen en halen de vent die naast me reed (waarschijnlijk iets harder, want hij had me alweer bijna bijgehaald na het stoplicht ff terug
) van de weg af
en ik mocht weer doorrijden
Vriendelijk bedankt!
misschien dat ik alsnog de lul ben magoed, kzie wel.
rij net den haag uit (80 over weg waar je 50 mag, maarja iedereen doet et

Staan er verderop agenten met een of andere apparaatje op een statief (lasergun?) en die doen mij stoppen, maar wat doen ze, ze laten de andere baan ook stoppen en halen de vent die naast me reed (waarschijnlijk iets harder, want hij had me alweer bijna bijgehaald na het stoplicht ff terug

en ik mocht weer doorrijden
Vriendelijk bedankt!

misschien dat ik alsnog de lul ben magoed, kzie wel.
Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
Waar in DenHaag was dat dan wel?
-
Bang dat je gelaserd bent Maik?Maik (WOOFER) schreef:Waar in DenHaag was dat dan wel?

-
Dat weet Maik niet!

hee en die ene van het spaarne moet nog komenSteven schreef:Ik heb er weer 1 binnen, 64 waar je 50 mocht. Na meetcorrectie 61 (damn 1 km teveel)

*klopt af* x2
Immer wieder die verdammte Holländer
Let op a.s. zondag omgeving Lelystad. Uit betrouwbare bronnen
vernomen dat er intensief wordt gecontroleerd op snelheid!

Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
k begin die postbode te haten he,weer een PV,blijk ik weer geflitst te zijn aan zee,ik had ze zien staan,maar ik kwam er met de neus tegenaan,ik wist nie dat ze de voorkant ook al flitsen

nu al tesamen,op 2weken ben ik 4 x geflitst,zit ik al op 520 euroVosje schreef:kost dat?
-
waarschijnlijk ben ik geflitst in ons buurland Duitsland. Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
-
Mooie fotoreportage in je brievenbusDimitri2.0 schreef:waarschijnlijk ben ik geflitst in ons buurland Duitsland. Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
-
Mijn broertje was laatst in Duitsland geflitst in de auto van mijn ouders. En nu is het zo dat hij niet mag roken in die auto.
Ons pa en ma kregen dus die bekeuring binnen en ja hoor, daar zat meneer duidelijk met een peuk in zijn mond op de foto
Ons pa en ma kregen dus die bekeuring binnen en ja hoor, daar zat meneer duidelijk met een peuk in zijn mond op de foto

-
tja ik zie wel hopelijk zie ik de foto nooooooooit evenals een overschrijvingskaart, ik hou jullie op de hoogte.
-
Kom net terug uit italie en er ligt 'n mooie brief van 't cjib op de mat. 115 pleuro armer.