ik zoek dus iemand die 1 van deze dagen in Belgie moet zijn,en iets vanuit Amsterdam voor me kan meebrengen,bij Robert 001 ophalen en ergens in Belgie waar die persoon moet zijn kom ik het opnieuw afhalen.
dus wie zicht geroepen voelt pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee help me
thanks en groetjes
gezocht(iemand die 1van deze dagen in Belgie moet zijn)
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
is nog veel verderSteven schreef:Met post naar een RTC-er die vlakbij de grens woont (Patrick21T maybe?) en daar afhalen?
Sja naar belgie met de post schijnt niet te werken, dit lijkt me nog een enigzins redelijke oplossing?
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er niet ff iemand is die toevallig in de buurt van A'dam komt en naar belgie gaat een dezer dagen.
Probeer alleen maar logisch mee te denken...
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er niet ff iemand is die toevallig in de buurt van A'dam komt en naar belgie gaat een dezer dagen.
Probeer alleen maar logisch mee te denken...
-
- Contacteer:
gille schreef:is nog veel verderSteven schreef:Met post naar een RTC-er die vlakbij de grens woont (Patrick21T maybe?) en daar afhalen?
Hey Gille..
Ik wil het wel voor je ophalen.
Vant weekend is het meeting.(Franse autosport festival)
Komt robert daar naartoe?
Dan neem ik het wel mee en dan kunnen we wel ergens afspreken(fns of zo).
Ik hoor het wel.

Greets.
Tis toch geen wit poeder heej??
holla nie overdrijven he,geen hollands eten aub,ik wil nog blijven leven.MJ schreef:hollandse groenten

Je bent en blijft een rare Belggille schreef:holla nie overdrijven he,geen hollands eten aub,ik wil nog blijven leven.MJ schreef:hollandse groenten![]()
![]()
![]()