300 KM verderop

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
De Witte 88
Contacteer:

FF een vraagje ik ben al langer opzoek naar een witte GTT of GTE. Nu heb ik eindelijk een witte GTE gevonden in Assen, maar aangezien ik helemaal in het zuiden des landes woon is dat wat ver voor even gaan te kijken 300 KM. Aangezien je met GTTjes en GTEjes geduld moet hebben is het niet meteen kopen! Nu is mijn vraag of er hier iemand ervaring heeft met het kopen van een auto op zo een afstand. Het is misschien een beetje een rare kwestie maar toch, ik hoop dat misschien een aantal leden hier mij een adviesje kunnen geven of mij misschien kunnen vertellen of er ergens in Zuid-Limburg een witte GTE is uit te halen!

Groetuh

De Witte 88
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Je kan ook vragen of leden die in of in de omgeving van Assen wonen bij die auto gaan kijken. Scheelt jou onzinnig benzine verstoken als die auto niks is.

Oh ja, welkom op de site en zou je je willen voorstellen in dit topic? klikkerdiklik
Vos

Als het de auto is van je avatar is hij van iemand van het forum geweest.... weet niet wie maar hij zal denk ik wel reageren.... 8)
Clio 16v.....
Vos

Clio 16v.....

Vosje, rechtermuisknop op De witte 88 z'n avatar. Daarna eigenschappen en je ziet dat hij z'n plaatje van autotrack heeft.
marco

hallo de witte :D ,uhm er zijn meerdere renault rijders in limburg,en iedere donderdag bij de mac om 20:00 komen wij bijelkaar,ik zou zeggen kom morgen eens langs,maybe dat er iemand iets voor je weet te staan,

greetz marco
De Witte 88
Contacteer:

marco schreef:hallo de witte :D ,uhm er zijn meerdere renault rijders in limburg,en iedere donderdag bij de mac om 20:00 komen wij bijelkaar,ik zou zeggen kom morgen eens langs,maybe dat er iemand iets voor je weet te staan,

greetz marco
Hey Marco,

Volgens mij heb ik al eens met jouw gemaild een maand of 2 terug! Op donderdag heb ik helaas een andere bezigheid maar nu in de vakantie kan ik wel een keer langs komen. Neem aan dat jullie er ook op donderdag avond zijn??

Groetuh
Peter @ Malta
Contacteer:

marco schreef:hallo de witte :D ,uhm er zijn meerdere renault rijders in limburg,en iedere donderdag bij de mac om 20:00 komen wij bijelkaar,ik zou zeggen kom morgen eens langs,maybe dat er iemand iets voor je weet te staan,
Er zal toch wel meer dan één McDonald's in Limburg zijn? Of is die in Nederweert de enige? :) ('t Is de enige die ik weet omdat mijn ouders daar wonen.)

Daar zal ik overigens over iets meer dan een week ook zijn, maar dan zonder Renault, ben ik bang. Mijn familie rijdt voornamelijk hoest Opel kuch.

- Peter
Riël
Über-Spammer

Nou, dan kun jij best ook effe langs maastricht komen :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Vos

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vosje, rechtermuisknop op De witte 88 z'n avatar. Daarna eigenschappen en je ziet dat hij z'n plaatje van autotrack heeft.
Kan wel... maar tis dezelfde auto.... :D
Clio 16v.....
Plaats reactie