Pfff waar heb je nou vakantie voor

En ze blijven maar wegrennen dus jij kan er altijd achteraan blijven gaanP@TB@D schreef:Jasper clio 16v schreef:omg !!
ga weg uit dat internetcafe en duik een echt cafe in![]()
of ga achter de vrouwen aanik zit hier 17dagen geloof mij dat heb ik echt al vaak gedaan
![]()
en vnaaf weer
RO 16v schreef:Dat is mooi Cat, kan niet wachten tot ik hem in real life kan zien.![]()
Motor loopt, gelukkig goed in elkaar gezet, het is nu alleen zoeken naar de goede chip, ik heb hem ergens liggen, maar waar?? volgende keer toch maar merken welke wat is.
Nog iets stoms, leg ik vanmorgen de Samco's klaar, hang de motor erin, monteer alles af, even proef draaien, zie ik ze opeens weer in de auto liggen, al de zoveelste keer dat ik ze vergeet (jij mag niks zeggen Pat), hij rijdt weer dat is het belangrijkste.
Mooi prijsje, 900 euro, weet ik teminste dat je het niet meer vraagt.Tom schreef: pffff, ik weet nog wel een goede oplossing voor die samco's. Gewoon aan mij verkopen voor een mooi prijsie, hoeft je ook nooit meer bang te zijn dat je ze vergeet
dan haal ik twee setjes nieuwe voor dat geld, dan hoef ik het ook niet meer te vragenRO 16v schreef:Mooi prijsje, 900 euro, weet ik teminste dat je het niet meer vraagt.Tom schreef: pffff, ik weet nog wel een goede oplossing voor die samco's. Gewoon aan mij verkopen voor een mooi prijsie, hoeft je ook nooit meer bang te zijn dat je ze vergeet![]()
@Pat, jij mocht niks zeggen.
Lach jij altijd om iemand anders zijn ellende?Christian schreef:jij hebt ook wel gelijk wat haha
heb je net nieuwe velgen opeens velgen gestolen
en nu dit weer je mag wle een zwaarbewaakte garage kopen
Maakt niet uit Wouter, ik rij teminte niet m'n voorbumper eraf of draai een bus in de zijkant.wouter 16v schreef:Lach jij altijd om iemand anders zijn ellende?Christian schreef:jij hebt ook wel gelijk wat haha
heb je net nieuwe velgen opeens velgen gestolen
en nu dit weer je mag wle een zwaarbewaakte garage kopen![]()
Meneer de agent had het mogen proberen bij mijn auto. Ik durf te wedden dat hij direct weet waarom ik dan gek zou worden. En ik denk niet dat meneer de agent dan nog vrolijk kijkt als hij dat gedaan heeft. Maak direct een brinta nicht van hem. Mag wel een klein kereltje wezen met een klein hart maar zoiets moeten ze dus never nooit niet doen bij mijn net gespoten auto. Als mijn kameraad het deed brak ik zijn beide armen en benen ook. En de politie zijn mietjes. Als je maar goed kwaad word en er aso uit ziet durven ze niets meer (tenminste hier in groningen nietRO 16v schreef: politie begreep niet waarom ik zo reageerde, vroeg de agent, wat nou als ik een kras erin maak, doe je dat dan ook bij mij, ik heb hem meteen gezegd dat het dan de laatste dag is dat ie kan werken of funtioneren, was volgens hem een bedreiging <-> procesverbaal, ik ben nog niet klaar met ze, fuck de police.
Dat mag de agent niet eens vragen... het is uitlokken van een reactie en dit mag de politie ook niet als ik jou was zou ik een aanklacht indienen tegen het varken!RO 16v schreef:De politie begreep niet waarom ik zo reageerde, vroeg de agent, wat nou als ik een kras erin maak, doe je dat dan ook bij mij, ik heb hem meteen gezegd dat het dan de laatste dag is dat ie kan werken of funtioneren, was volgens hem een bedreiging