Clio Maxi rooster
dat is dus GEEN Maxi rooster, kijk maar eens op http://www.extreme-machines.nl, daar kan je ze bestellenChristian schreef:kijk in de subaru zit ook zoon rooster
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/109-0914_IMG.jpg[/img]
alleen bij mij zit geen dealer van subaru![]()
wie o wie zou eens willen vragen als ze die kunnen leveren

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Er zit wel een Subaru dealer bij jou in de buurt. Op het industrieterrein bij de Seat en de Peugeot in Enschede zit een Subaru dealer. Op het industrieterrein zit ook de Gamma en de Praxis, tegenover 1 v.d. 2 zit hij tegenover.Christian schreef:kijk in de subaru zit ook zoon rooster
alleen bij mij zit geen dealer van subaru![]()
wie o wie zou eens willen vragen als ze die kunnen leveren
Ik wil nix zeggen maar d'r zit een verspringing in de Subarau-roosters. Ik denk niet dat je die makkelijk in je Cliokap kan verwerken.
Als je niet begrijpt wat ik bedoel moet je maar goed naar de foto kijken, de rechter ligt hoger dand e linker.
Denk ook niet dat je ze makkelijk op gelijke hoogte trekt.
Als je niet begrijpt wat ik bedoel moet je maar goed naar de foto kijken, de rechter ligt hoger dand e linker.
-
Nee, zoek maar op de cromhoffsbleekweg, daar zit de Seat. De peugeot zit aan de haaksbergerstraat. Achter de peugeot zit de Subaru.Christian schreef:zit dat bij de carglas in de buurt?
Om het dan nog makkelijker te maken:
Het industrieterrein ligt tussen het dishhotel en de getfertsingel aan de linkerkant.
Anders ff voor het adres op http://www.subaru.nl kijken of http://www.goudengids.nl

correctSteven schreef:Ik wil nix zeggen maar d'r zit een verspringing in de Subarau-roosters. Ik denk niet dat je die makkelijk in je Cliokap kan verwerken.

Je hebt ze links en rechts, de motorkap van een Clio heeft ook zo'n verspringent randje, heb het ooit op een duitse Clio gezien, dus het kan wel.-Ray- schreef:correctSteven schreef:Ik wil nix zeggen maar d'r zit een verspringing in de Subarau-roosters. Ik denk niet dat je die makkelijk in je Cliokap kan verwerken.
-
- Contacteer:
RO 16v schreef:Nog even over het Maxi rooster, via een persoon kan ik er nog aan komen, orgineel Renault sport, kosten 181 euro, afname min 10 stuks, hij heeft er nog 10 liggen.
ro, kan ik ook tegen een geringe meerprijs 1 rooster krijgen ?
of 2michel 16v schreef:RO 16v schreef:Nog even over het Maxi rooster, via een persoon kan ik er nog aan komen, orgineel Renault sport, kosten 181 euro, afname min 10 stuks, hij heeft er nog 10 liggen.
ro, kan ik ook tegen een geringe meerprijs 1 rooster krijgen ?

Dat is dan wel een heel goed doel zeg!
Als er mensen zijn die dit Maxi rooster in willen gaan zetten, dan ben ik wel benieuwd naar een reportage erover. Ook misschien leuk voor een nieuwsbrief ofzo, met wat fotootjes erbij en hoe het opgelost gaat worden met het water enzo...[/i][/u]
Als er mensen zijn die dit Maxi rooster in willen gaan zetten, dan ben ik wel benieuwd naar een reportage erover. Ook misschien leuk voor een nieuwsbrief ofzo, met wat fotootjes erbij en hoe het opgelost gaat worden met het water enzo...[/i][/u]
-
- Moderator
- Car: Megane
ik vind het eigenlijk ook wel vet maar ik zou muh god niet weten hoe ik dat netjes in mijn kap krijg zonder weer bij te moeten gaan spuiten
hoor ik hier een nieuw potentieel verhaal?Ollie schreef:Dat is dan wel een heel goed doel zeg!

-
denk wel aan het 'werken' van de verschillende materiaal soorten bij elkaar > zie Roy's motorkap.
-
- Moderator
bedoel je roest?Robert dB. schreef:denk wel aan het 'werken' van de verschillende materiaal soorten bij elkaar > zie Roy's motorkap.
-
Nee, een polyester happer in een stalen motorkap. Polyester en staal reageren anders op warmte enzo waardoor je op ene gegeven moment scheurtjes krijgt langs de randen...P@TB@D schreef:bedoel je roest?Robert dB. schreef:denk wel aan het 'werken' van de verschillende materiaal soorten bij elkaar > zie Roy's motorkap.
Heb er met mijn happer inmiddels ook last van

welke DIY happer niet, ga maar eens goed kijken op een willekeurige beurs of treffen.
Ik ga voor mijn GTT nog wel een keer een mooie grote stalen luchthapper maken, maar dat is nog top secret omdat anders iedereen het gaat doen 

mag je wel opschieten 

Hoe zo opschieten?
Ik moet verdomme eerst me auto weer es een beetje inelkaar zetten
Ik moet verdomme eerst me auto weer es een beetje inelkaar zetten

-
- Moderator
hmm oke dat is duidelijk
Nee dat is helemaal niet duidelijk, dat is Top Secret! 

-
kunnen we ni met wat pieps wat geld bij elkaar leggen en ff wat roostertjes bestellen?
Wacht maar tot ik die van mij af heb cat. I think you'll like it. Is speciaal voor de Ph.1 liefhebbers onder ons