En bedankt ! ach je weet waar het ligt , je bent eral geweest .Maus schreef:Ivo zou toch met een groepje vertrekken vanuit the middle of nowhere?
ps ik behoor bij dat groepje

En bedankt ! ach je weet waar het ligt , je bent eral geweest .Maus schreef:Ivo zou toch met een groepje vertrekken vanuit the middle of nowhere?
De plaats zelf zal ik nog wel kunnen vinden, maar de desbetreffende straat, wordt ff een ander verhaal.jochem de haas schreef:En bedankt ! ach je weet waar het ligt , je bent eral geweest .Maus schreef:Ivo zou toch met een groepje vertrekken vanuit the middle of nowhere?
ps ik behoor bij dat groepje
ja hoor das best .Lex schreef:Jochem, ik denk dat Jeroen en ik s'morgens naar de AC rijden en daar vandaan meerijden. Als jullie dat goed vinden?????
Posted: Fri Aug 01, 2003 11:37 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
[Nog even een resumé,
07:30 bij het Total tankstation tussen Papendrecht en Alblasserdam.
Route via A15, A16 Terbregseplein rechtsaf, Gouda A12 en zo richting de A27.
Wie verzamelen zich waar?
Papendrecht:
RonRS, André ter Velde, Maus, Remco T, Martijn T
08:00 bij De Meern:
Ivo8hoven, Lex, Jeroen, Gerda
volgens mij ging jij zaterdag naar duitsland...Ron RS schreef:Ik denk dat ik zaterdag helemaal mijn bed niet uit kom
watjessssssssssssssssssssssssssssssRon RS schreef:o ja
volgens mij ging jij zaterdag naar duitsland...moet je toch vroeg je bed uit
nou ja dan moet ik morgen en vrijdag maar extra uitslapen
![]()
Dat komt mooi uit. Ik moet volgende maand overigens ook nog een x naar 't vliegveld; heb dan een slipcursus met de V6.Lex schreef:Maus, ik ben er al vaker geweest. Don't worry het is zo simpel we komen er echt wel hoor.