Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Nee hoor! 

-
Je vergeet team 19 16V Lex! Maar het klopt ja. Zie meer Willi's rijden dan 19 16V's 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben jij een Team 16v-er dan.
Sander heeft me niet eens meer gevraagd ik zeg telkens toch weer nee. Kijk ook niet meer op dat Forum. Als je iets plaatst krijg je geen antwoord. En maar vragen waar mijn witte knipperlichten vandaag komen
Sander heeft me niet eens meer gevraagd ik zeg telkens toch weer nee. Kijk ook niet meer op dat Forum. Als je iets plaatst krijg je geen antwoord. En maar vragen waar mijn witte knipperlichten vandaag komen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Yup, ben ook lid van team 19 16V.
-
Lex, ik heb een phase 1. Persoonlijk vind ik de phase 2 niet mooi.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik rijdt ook phase 1. Ik vind dat je gelijk hebt.
Het is altijd wel een leuk gezicht als ik onderdelen bij de Renault dealer haal. De magazijn medewerker stamt nog uit het oude tijdperk, dus weet veel.
Ik heb ...... nodig voor een 19 16 phase1 en ..... voor een Super 5 GTturbo phase 1. Hij verklaarde me bijna heilig toen ik er laatst kwam
Het is altijd wel een leuk gezicht als ik onderdelen bij de Renault dealer haal. De magazijn medewerker stamt nog uit het oude tijdperk, dus weet veel.
Ik heb ...... nodig voor een 19 16 phase1 en ..... voor een Super 5 GTturbo phase 1. Hij verklaarde me bijna heilig toen ik er laatst kwam

-
Lex schreef:Ik rijdt ook phase 1. Ik vind dat je gelijk hebt.

-
- Car: Renault Clio III RS
mogen we die man een keer lenenLex schreef:Ik rijdt ook phase 1. Ik vind dat je gelijk hebt.
-
Wat ik ook gaaf vind is een 19 16v cabrio phase 1.
Heb bij die meeting in Gronau eentje zien staan. Heb er errug lang om heen staan kwijlen. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die magazijn man is echt tof. Maar je moet de monteurs eens zien kijken als ik aan kom rijden. Een phase 1 19 16v zien ze bijna niet meer. Zelf Clio 16v's beginnen zeldzaam te worden bij de dealer.
Jammer voor hun mag ik gewoon bj ons op de zaak sleutelen
Jammer voor hun mag ik gewoon bj ons op de zaak sleutelen

-
Dat valt hiero in de omgeving bij de dealers wel mee.
-
Hier in Sappemeer en omgeving rijden 2 19 16V phase 1. De mijne en die van m'n pa. Er rijdt ook nog een phase 2 hier in de buurt rond maar die staat te koop dus zal binnenkort wel weg zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij ons ook zo'n situatie ik rijd in een blauwe en mijn maatje Jeroen in een Tugsten Grey.
Die andere blauwe die er nog rijdt staat meer stil. Die jongen gaat er ook niet zuinig mee om. Wordt gerepareerd door een slechte beun. Dus dat duurt niet lang meer.
Die andere blauwe die er nog rijdt staat meer stil. Die jongen gaat er ook niet zuinig mee om. Wordt gerepareerd door een slechte beun. Dus dat duurt niet lang meer.
tungsten grey is the best 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Mooi zilver grijs is niet lelijk!-Ray- schreef:tungsten grey is the best
Kleurcode 640

whehe
nee man, ik ben bij telstar geweest
en ik heb een paar biertjes gedronken, dus ik mag nu geen OPC'tjes meer gaan pesten 
nee man, ik ben bij telstar geweest

Immer wieder die verdammte Holländer
Lid? Is het al een club dan?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yup, ben ook lid van team 19 16V.
Komt het door Team1916V dat er naar Lelystad zo weinig RTC R19's komen??
Ik denk dat het model überhaupt gewoon wat exclusiever is.
-
Nog geen officiële club Chris. Zijn ze wel mee bezig. Het kan zijn dat er weinig RTC 19 16V's komen doordat ze bij Team 19 16V staan. Maar wat ik gelezen heb op hun forum komen er niet zo veel. (kan me vergissen)Chris schreef:Lid? Is het al een club dan?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yup, ben ook lid van team 19 16V.
Komt het door Team1916V dat er naar Lelystad zo weinig RTC R19's komen??
Ik denk dat het model überhaupt gewoon wat exclusiever is.
-
Lex, gabber!Lex schreef:Ik vindt het ook niks hoor dat Team 16v.
Het is gewoon een bijelkaar geraapt zooitje nerds. Uitzonderingen daar gelaten, he Marcel vrind

-
Vast Chris! Dezelfde reden dat ik nog lid ben!Chris schreef: Je was zeker "lid" omdat het niks kostte, jij ouwe Nieuwegeinse skriep!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan ik zondag eindelijk eens zien met wie ik nu aan het posten ben.
Je moet gewoon effe 2 19 16v phase 1 in de gaten houden met witte knipperlichten in de voorbumper.
Je moet gewoon effe 2 19 16v phase 1 in de gaten houden met witte knipperlichten in de voorbumper.
-
Waarschijnlijk kom ik zondag met m'n pa z'n auto (hij rijdt
) Als je iemand van de achterbank af ziet kruipen dan ben ik dat. 

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vast Chris! Dezelfde reden dat ik nog lid ben!Chris schreef: Je was zeker "lid" omdat het niks kostte, jij ouwe Nieuwegeinse skriep!![]()

Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal bij Team staan, zo'n groot clubbie auto's is dat nou ook weer niet.
Ik hou het erop dat het een wat exclusiever sportief Renault model is.

Ik snap best dat Lex een 5ie gekocht heeft, is ie eindelijk wijs geworden..
Ik weet niet wat ze allemaal voor voorbereidingen aan het doen zijn, maar dat opzetten van een club duurt wel lang bij ze..
-
Zullen we het daar zondag ff over hebben Chris?
Of vllieg je weer van hot naar her en weer terug?

Of vllieg je weer van hot naar her en weer terug?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris, ik ben helemaal geen lid van TEAM 16v
Ik heb me alleen aangemeld op hun forum om te kijken of het wat was. Maar het niks vergeleken met het RTC-forum.
En trouwens heb je wel eens gekeken vanaf wanneer ik me hier heb aangemeld. Zeker ergens eind 2001. Maar ik kon nooit bij mijn oude werk inloggen.
En lid worden van de RTC is een stap die ik iedere keer weer heb uitgestelt, maar zondag gaat het gebeuren. Dan heeft de RTC weer 2 Renaults meer in haar club gelederen.

Ik heb me alleen aangemeld op hun forum om te kijken of het wat was. Maar het niks vergeleken met het RTC-forum.
En trouwens heb je wel eens gekeken vanaf wanneer ik me hier heb aangemeld. Zeker ergens eind 2001. Maar ik kon nooit bij mijn oude werk inloggen.
En lid worden van de RTC is een stap die ik iedere keer weer heb uitgestelt, maar zondag gaat het gebeuren. Dan heeft de RTC weer 2 Renaults meer in haar club gelederen.