ACT: Aan te raden nummers.
hehe neej hoor
tenminste niet dat ik weet

-
Hmmmmzzzz....... Ik zou voor de zekerheid toch ff bij de dokter langslopen als ik jou was. 

moet gelijk aan hans teeuwen denkenRemco T. schreef:Ria valk - worstjes op mn borstjesPolonaisuhhh !!

Immer wieder die verdammte Holländer
Mauro Picotto & Riccardo Ferri - Alchemist
Push - Journey of life
Neo & Farina - barchetta
Freeloader - pure devotion
Deepack - here is johnny
Ben Weston - a new beginning

Push - Journey of life
Neo & Farina - barchetta
Freeloader - pure devotion
Deepack - here is johnny
Ben Weston - a new beginning

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weetje wat ook wel vet is, als je naast een afgetrapte Golf2 staat die staat te stuiteren, van je dance over te schakelen naar het nummer FAINT van LinkinPark en daar mee hun stuiter bass overstemmen.
Zo heb ik me al meerdere malen kapot gelachen.
Werkt ook goed bij marokanen in een BMW Cabrio met marokaanse muziek aan.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Lex schreef:Weetje wat ook wel vet is, als je naast een afgetrapte Golf2 staat die staat te stuiteren, van je dance over te schakelen naar het nummer FAINT van LinkinPark en daar mee hun stuiter bass overstemmen.

-
Kun je ook wel doen met Guano Apes. Open your eyes meende ik. 
-
Ik ga regelmatig naar Duitsland (goedkope drank
) en daar ben ik wel eens weggereden met Wurst & Käse van de Heideroosjes op m'n autoradio.
Dan moet je die duitsers eens zien kijken! 

-
Als ik wat anders dan Rock/Metal/etc.. draai dan is het Underworld/Groove Armada of Jxl
Ken wel 'Ze smelten de paashaas'Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik ga regelmatig naar Duitsland (goedkope drank) en daar ben ik wel eens weggereden met Wurst & Käse van de Heideroosjes op m'n autoradio.
Dan moet je die duitsers eens zien kijken!

Don't walk the grass... smoke it
DJ HS - The Last Train 

-
Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!! Zal ik es lekker in je bek schijteh!!Marcel B. schreef:De Raggende Mannen - Poep In Je Hoofd
*kuch*

Geniaal... iedereen zou dit nummer moeten hebben, al was het maar om ff lekker af te reagerenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!! Zal ik es lekker in je bek schijteh!!Marcel B. schreef:De Raggende Mannen - Poep In Je Hoofd
*kuch*

Don't walk the grass... smoke it
-
Echt wel!Marcel B. schreef:Geniaal... iedereen zou dit nummer moeten hebben, al was het maar om ff lekker af te reagerenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!! Zal ik es lekker in je bek schijteh!!Marcel B. schreef:De Raggende Mannen - Poep In Je Hoofd
*kuch*

of heb je al genoeg poep in je hoofd 

-
Brohymn van Pennywise 

-
Cultuurbarbaar!! :-* :-*PiercedPanda schreef:maar dan wel graag de gabber remix van DJ Paul Elstak natuurlijkMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Brohymn van Pennywise
haha, nee, dies echt super....check maar eens uit als je hem kan vindenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Cultuurbarbaar!! :-* :-*PiercedPanda schreef:maar dan wel graag de gabber remix van DJ Paul Elstak natuurlijkMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Brohymn van Pennywise
-
Ik ken die versie maar ik prefereer de onverkrachte originele versie.PiercedPanda schreef:haha, nee, dies echt super....check maar eens uit als je hem kan vindenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Cultuurbarbaar!! :-* :-*PiercedPanda schreef:maar dan wel graag de gabber remix van DJ Paul Elstak natuurlijkMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Brohymn van Pennywise
daar kan ik me iets bij indenken jaMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik ken die versie maar ik prefereer de onverkrachte originele versie.PiercedPanda schreef:haha, nee, dies echt super....check maar eens uit als je hem kan vindenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Cultuurbarbaar!! :-* :-*PiercedPanda schreef:maar dan wel graag de gabber remix van DJ Paul Elstak natuurlijkMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Brohymn van Pennywise
pennywise is best ok
nieuwe cd al gehoord ?
vind hem persoonlijk niet zo
Straight Ahead is de beste...maar ja...mijn mening