'Nieuwe' velgen, sinds vandaag dus voor en achter ietsje verlaagd.
Onder de motorkap nog een K&N vervangingsfilter en een snellere chip. (uitlaat zat er al onder)
overigens komen er volgende week nog uniroyal rainsport 195-50-15 onder, dus binnenkort zijn deze banden (marshall powerracer of zoiets 195-45-15) te koop, band heeft nog perfect profiel, als het zo ver is maak ik wel tk topic aan
overigens komen er volgende week nog uniroyal rainsport 195-50-15 onder, dus binnenkort zijn deze banden (marshall powerracer of zoiets 195-45-15) te koop, band heeft nog perfect profiel, als het zo ver is maak ik wel tk topic aan
Waarom verkoop je de Marshall powerracer 195-45-15?
Slechte kwaliteit of zoiets???
Nee, helemaal niet, prima bandje... maar heb liever 50, 45 is net een beetje te klein
qua hoe het eruit ziet en het spaart de bak/differentieel volgens veban en das me ook wat waard
Jullie hebben het wel over die rolomtrek, maar als je dan bv. een andere maat velgen hebt, dan heb je toch hetzelfde probleem? Of moet je gewoon niet kleiner dan 15" zeg maar?
als je 14" doet, moet je gewoon een 'hogere' band nemen om dezelfde rolomtrek te houden.
Neem je duitse tuning, brede 13" velgjes met niet al te hoge banden, wijkt je teller af, en kan je bak dus sneller de soep in draaien dan wanneer je normale rolomtrek hebt
Kan je me ook uitleggen hoezo die in de soep draaid dan? Die auto heeft toch niet door dat hij niet zoveel km/h loopt als op de teller? wielen draaien gewoon rond, alleen wat meer rondjes om hetzelfde aantal km af te leggen toch?
Ja, dat is het nou juist, hij draait te snel rondjes om het aantal km/h te halen, het fijne weet ik er ook niet van maar ik neem et gewoon aan, ben heel goedgelovig
Marcel B. schreef:Ja, dat is het nou juist, hij draait te snel rondjes om het aantal km/h te halen, het fijne weet ik er ook niet van maar ik neem et gewoon aan, ben heel goedgelovig
Dus als je hard rijd heb je hetzelfde, maak volgens mij nix uit. Ik kan me niet voorstellen dat je problemen krijgt omdat je te kleine velgen hebt.
Marcel B. schreef:Ja, dat is het nou juist, hij draait te snel rondjes om het aantal km/h te halen, het fijne weet ik er ook niet van maar ik neem et gewoon aan, ben heel goedgelovig
Dus als je hard rijd heb je hetzelfde, maak volgens mij nix uit. Ik kan me niet voorstellen dat je problemen krijgt omdat je te kleine velgen hebt.
Ik denk dat het ook wel meevalt, ik denk dat je wel iets harder optrekt. Al is het verschil maar heel gering. Alle kleine beetjes helpen.