Maik had z'n bril nog niet op.-Ray- schreef:dat was ik eikelMaik (WOOFER) schreef:Grijze Renault 5 GTT op de snelweg van rotterdam naar denhaag.
De 5 ging bij delft eraf. Afslag van de MC donalds.
Nice 5je.

Maik had z'n bril nog niet op.-Ray- schreef:dat was ik eikelMaik (WOOFER) schreef:Grijze Renault 5 GTT op de snelweg van rotterdam naar denhaag.
De 5 ging bij delft eraf. Afslag van de MC donalds.
Nice 5je.
Ik was 't in ieder geval niet!Chris schreef: Twee minuten later ree er thv Het Motorhuis een ClioV6 weg ??-H?-??.
Hey, die heb ik ook op Marktplaats gespot. Die Chamade is niet duur volgens mij..Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vandaag gespot in Veendam:
Renault 19 16V Chamade Ph1, Renault 5 GTT 5drs,
Klopt, ben vandaag met m'n pa bij die gozer geweest. Heb bij hem een hoofdremcilinder gekocht voor m'n 19.Chris schreef:Hey, die heb ik ook op Marktplaats gespot. Die Chamade is niet duur volgens mij..Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vandaag gespot in Veendam:
Renault 19 16V Chamade Ph1, Renault 5 GTT 5drs,
Ik zag er vandaag een in Bodegraven rijden, leek een 16V, maar bij nadere inspectie was het hem net niet..Marcel B. schreef:YeskiChris schreef:Marcel, was die Poolse 19 een blauwe?
Die witte 11 turbo is van een maat van mij (5drive) we waren vandaag ook bij de rizla racing days, lekker zonnetje erbijRO 16v schreef:Vandaag gespot, op het TT cirquit:
-R5 Turbo, zilver/wit, compleet standaard, nummer 938.
-Clio V6 phase 2, blauw.
-R11 turbo, wit.
-R5 GTT, cup uitvoering, geel, stond te koop, was van Nico Been.
-Spider, wat een bak.
Op de terugweg zag ik ook nog een zwarte 11 turbo, zo zie je ze nooit en dan kom je er 2 tegen,Emiel5 schreef:Die witte 11 turbo is van een maat van mij (5drive) we waren vandaag ook bij de rizla racing days, lekker zonnetje erbijRO 16v schreef:Vandaag gespot, op het TT cirquit:
-R5 Turbo, zilver/wit, compleet standaard, nummer 938.
-Clio V6 phase 2, blauw.
-R11 turbo, wit.
-R5 GTT, cup uitvoering, geel, stond te koop, was van Nico Been.
-Spider, wat een bak.![]()
Gistermiddag gespot op rondweg Eindhoven een blauwe r5 alpine, later nog in valkenswaard een grijze gt-turbo. Kon de nummerborden of bijzonderheden niet zien omdat ik in een diesel reed
Ben je er zelf ook geweest?-Ray- schreef:ik heb bij Dance Valley ook nog een blauwe 19 16V fase 1 gezien, volgens mij geen rtc-kenmerken.
nee, ik ben er 2 en 3 jaar geleden geweest, ben er nu te oud voorAlleycat schreef:Ben je er zelf ook geweest?-Ray- schreef:ik heb bij Dance Valley ook nog een blauwe 19 16V fase 1 gezien, volgens mij geen rtc-kenmerken.
Ik weet nu dat ijmuiden er idd vlakbij ligt...
dat kan wel zeker kloppen, ik ben de laatste rijd vaak met de Corvette op pad geweest en had de GTE huisarrestMerijn schreef:Ik heb jou ook een keer gespot, volgens mij, Jeroen.
Kan het zijn dat toen er een omleiding ingesteld was in Nistelrode de omleiding redelijk dicht langs jou huis kwam? Volgens mij zag ik in een zijstraat je blauwe 5 staan. Kan dat kloppen?