ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
-Ray-
Contacteer:

RO 16v schreef:Gisteravond een stukie proef rijden nadat ik alles weer in orde had, een vriend van mij had achterop een type plaatje van een GTD geplakt, sta ik voor het stoplicht te wachten komt er een gozer in een Golf 3 VR6 naast me staan, vraagt ie me waarom ik zo'n mooie auto heb met een lullige diesel erin, dat snap ik niet zegt ie nog, toen het groen werd schrok ie zich kapot en ik was weg, even later komt ie voorbij met zo'n blik op z'n gezicht van "naaier :evil:", ik lag echt helemaal dubbel. :lol: :lol:
waarom heb jij altijd van dat soot leuke dingen??
Immer wieder die verdammte Holländer
RO 16v

-Ray- schreef:
RO 16v schreef:Gisteravond een stukie proef rijden nadat ik alles weer in orde had, een vriend van mij had achterop een type plaatje van een GTD geplakt, sta ik voor het stoplicht te wachten komt er een gozer in een Golf 3 VR6 naast me staan, vraagt ie me waarom ik zo'n mooie auto heb met een lullige diesel erin, dat snap ik niet zegt ie nog, toen het groen werd schrok ie zich kapot en ik was weg, even later komt ie voorbij met zo'n blik op z'n gezicht van "naaier :evil:", ik lag echt helemaal dubbel. :lol: :lol:
Woon dicht bij de Bijlmer, moet je maar eens een stukje rond rijden daar, heb je de tijd van je leven. :wink:
-Ray-
Contacteer:

ik kom wel een keer langs 8)
hitman

vandaag lekker aan het cruisen met de cli(kijken hoe ie het houd als ik langere afstanden afleg).
heb ik net een aantal auto's ingehaald,moet ik voor rood stoppen.

kijk ik in me achteruitkijkspiegel(pff galgje woord),komt er een a6 aangereden met quattro plaatje in de grill.ik gewoon weer voor me kijken,word er getoeterd.kijk ik naast me is het een collega van me.het is geen quattro maar een a6 avant 2.8 5v.word het groen kijkt ie me aan en lacht ie.wij allebei op het gas en ik ga gewoon snoeihard bij hem vandaag hehehe. staan we bij het volgende stoplicht,zegt ie tegen me,met een beetje balend stemmetje en blik " is toch best snel geworden ja" .

hij moest rechtdoor en ik rechtsaf.kwamen er op dat zelfde kruispunt weer mensen naast me steen en keken me aan.die moesten vast gedacht hebben " wat is dat een raar ventje,zit de hele tijd te lachen"haha. dat word lachen maandag op het werk 8) :lol: :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Foeke

Meeting @ de Bijlmer
<-------So you know don't mess with a Reno------->
SMILLIAW

RO 16v schreef:
-Ray- schreef:
Woon dicht bij de Bijlmer, moet je maar eens een stukje rond rijden daar, heb je de tijd van je leven. :wink:
ga ik morgen middag/avond daar eens cruisen, ben dan toch in de buurt...
hopelijk kom ik wat leuks tegen
Jasper16v

Foeke schreef:Meeting @ de Bijlmer
en dan op je campingstoeltje constant bij je auto gaan zitten ? :p
Foeke

Eerst allemaal ff een clifford alarm laten installeren :wink:
Vos

en kogelwerend glas natuurlijk! 8)
Clio 16v.....
Steven
Car: M536

Nix, gewoon een railgun op je dak
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Steven schreef:Nix, gewoon een railgun op je dak
Moet ik even een rocket launcher in m'n express zetten :p
Foeke

gewoon met Ro meegaan :D
-Ray-
Contacteer:

Foeke schreef:Eerst allemaal ff een clifford alarm laten installeren :wink:
proline, haarlem ;)

ik heb er al 1 :p
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Zullen we maar weer back to topic gaan?
Wie weet heb ik vanmiddag een raceje achter de rug (die ik toch wel verlies, maar that doesn't matter).
SMILLIAW

ok, back on topic...

heb zo'n brede smile op m'n smoel, niet normaal meer.
op advies van Ro vanmiddag n half uurtje door Diemen en de Bijlmer gereden, op zoek naar een waardige kandidaat om ff te planken, helemaal nix!
dus tuf ik trug naar den haag, rij dan via rijswijk, en als je rijswijk binnenrijdt is het 1 lange weg naar den haag, stuk of 5 stoplichten ertussen, ideaal om te sprinten!
als je rijswijk binnenrijdt is er een ook BP, had dorst dus ff een cola halen.
wil ik naar binnenlopen, parkeert een gozer z'n Honda Integra bij de ingang, bijrijder gaat naar binnen...mhhh, denk ik.
ga ik naar de bestuurder toe, en vraag of hij zin heeft om ff te racen.'issie standaard?'vraag ik, 'ja' zegt hij, die van jou?' vraagt hij?'yup' zeg ik.
ok, colat-je gehaald, en op naar het 1ste stoplicht, waar we vooraan stonden.
groen, en allebei vol weg 1 en 2.ging gelijk op.
de 2e keer starte ik niet echt goed, maar ging best goed, bleef iets voor hem.
de 3e keer was helemaal vet, dikke 200 meter helemaal vrij.
groen, en ik was weg, ging door naar 2 en 3, en zag hem in m'n achterspiegel...... :D

echt een superauto, een Willie!
RO 16v

Op de terug weg vanuit Assen, R11 turbo doei, Williams doei kreeg later wel duimpie, R19 16V hij probeerde het nog en toen een Civic type R hij had het niet meer, was net vissen, lijntje uit en binnen halen, weer even laten gaan en weer binnen halen, enz....toen ik hem rechts inhaalde keek ie echt zuur. :)
wouter 16v

En dat met 165 pk :lol:. Toch?
Marcel B.

SMILLIAW schreef:ok, back on topic...

op advies van Ro vanmiddag n half uurtje door Diemen en de Bijlmer gereden, op zoek naar een waardige kandidaat om ff te planken, helemaal nix!
dus tuf ik trug naar den haag, rij dan via rijswijk, en als je rijswijk binnenrijdt is het 1 lange weg naar den haag, stuk of 5 stoplichten ertussen, ideaal om te sprinten!
wil ik naar binnenlopen, parkeert een gozer z'n Honda Integra bij de ingang, bijrijder gaat naar binnen...mhhh, denk ik.
ga ik naar de bestuurder toe, en vraag of hij zin heeft om ff te racen.'issie standaard?'vraag ik, 'ja' zegt hij, die van jou?' vraagt hij?'yup' zeg ik.
groen, en ik was weg, ging door naar 2 en 3, en zag hem in m'n achterspiegel...... :D

Dan was et geen Integra R :)
Don't walk the grass... smoke it
wouter 16v

wouter 16v schreef:En dat met 165 pk :lol:. Toch?
Of zit die andere motor er al in?
RO 16v

wouter 16v schreef:
Jeb met 165 pk, schat ik, moet je eens nagaan wat jij met een Civic Type R doet, vernietigen. :p

Andere motor zit er nog niet in.
RO 16v

Vandaag met de Dutch Supercar Challange op Assen, Clio RS daarna een stuk of 10 BMW's waaronder 2 nieuwe M3's, Porsche's, 360 Modena, Macros, de Clio liep gewoon weg en wie durf er dan nog te zeggen dat een RS niet snel is. :)
Jasper16v

Haha gaaf :D

Jaja ik ben al bijna weg op vakantie :p

Heb nog ff de cam bekeken Ro, viel me beetje tegen wat ik gefilmd heb :)
Staan wel wat leuk vrouwtjes, maar tis niet echt speciaal...kijken wel ff of je het nog wil hebben. Je zal in ieder geval 2 week moeten wachten ;)

mzls
SMILLIAW

Marcel B. schreef:
SMILLIAW schreef:ok, back on topic...

Dan was et geen Integra R :)
zag er wel zo uit, precies hetzelfde(2 druppels water)
wat zou het anders geweest kunnnen zijn??
ik zou ook zeggen dat ie me de baas is, als ik die gozer weer zie spreek ik hem weer aan.
zie regelmatig 2 integra's in Den Haag rijden.
Jasper16v

In Nederland is dacht ik enkel de R geleverd. Ttopsnelheid 233 km/h en acceleratie 0-100 km/h 6,7 s. Met een geblazen 1.8 liter levert ie 190 pk...
Wel knap als je die met een willy bij kan houden...
RO 16v

Jasper clio 16v schreef:Haha gaaf :D

Jaja ik ben al bijna weg op vakantie :p

Heb nog ff de cam bekeken Ro, viel me beetje tegen wat ik gefilmd heb :)
Staan wel wat leuk vrouwtjes, maar tis niet echt speciaal...kijken wel ff of je het nog wil hebben. Je zal in ieder geval 2 week moeten wachten ;)

mzls
Geef alles maar wat je gefilmt hebt, is altijd leuk en wachten is niet erg. :)

Prettige vakantie. :wink:
Jasper16v

Tis maar 20 minuten, dacht dat ik wel wat meer had. Maar zal het wel ff fikken voor je. Martijn (zo heettie toch ?) staat er nog wel mooi op, dat ie mooi achter stel vrouwtjes aanloopt :D
RO 16v

Dat zal mooi zijn, Johan wil de vrouwen zien, was wel een leuke dag, volgend jaar ga ik weer. :)

p.s. ben jij ook rood???? :wink:
Jasper16v

Johan was het dus ? :lol: Ben nooit goed in namen.
Ik ben niet rood geworden, eerder wat bruiner.
SMILLIAW

als er geen andere auto geleverd is die maar een beetje op de integra is, dan was dat er zeker weten eentje:
die koplampen zijn uniek voor die auto,witte auto, recaro(?) sportstoelen, witte spaaksvelgen, type R sticker.
zoals ik al zei, kom ik hem weer tegen(denk van wel), vraag ik het voor de zekerheid.
zal vragen ofie nog een keer wilt ook....to be continued!
zijn bijrijder was trouwens best onder de indruk van het feit dat ik hem de 1ste keer bijbleef
RO 16v

Dan heb je mazzel, je wil ons niet zien. 8)
Ik mag van Johan niet die ene foto ontwikkelen toen hij met open mond naar die vrouwen liep te kijken, ik denk dat ik maar 1 rolletje met auto's heb en Marcel 8 mb van de 128, het was me wel een goede foto dag. :p
Jasper16v

RO 16v schreef:Dan heb je mazzel, je wil ons niet zien. 8)
Ik mag van Johan niet die ene foto ontwikkelen toen hij met open mond naar die vrouwen liep te kijken, ik denk dat ik maar 1 rolletje met auto's heb en Marcel 8 mb van de 128, het was me wel een goede foto dag. :p
:lol: Dat was juist een strakke actie :D
Dan wil ie dat filmpje vast ook niet zien haha
Jasper16v

SMILLIAW schreef:als er geen andere auto geleverd is die maar een beetje op de integra is, dan was dat er zeker weten eentje:
die koplampen zijn uniek voor die auto,witte auto, recaro(?) sportstoelen, witte spaaksvelgen, type R sticker.
zoals ik al zei, kom ik hem weer tegen(denk van wel), vraag ik het voor de zekerheid.
zal vragen ofie nog een keer wilt ook....to be continued!
zijn bijrijder was trouwens best onder de indruk van het feit dat ik hem de 1ste keer bijbleef
Klinkt wel als een type R ja.
Marcel B.

Alleen zitten die volgens de specs in 6,9 secs aan de 100

(190pk)
Don't walk the grass... smoke it
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

DoubleYou schreef:Zullen we maar weer back to topic gaan?
Wie weet heb ik vanmiddag een raceje achter de rug (die ik toch wel verlies, maar that doesn't matter).
Geen raceje helaas. En op de snelweg ga ik niet achter iemand aand, dan blaas ik wolken namelijk.
wouter 16v

RO 16v schreef:
wouter 16v schreef:
Jeb met 165 pk, schat ik, moet je eens nagaan wat jij met een Civic Type R doet, vernietigen. :p

Andere motor zit er nog niet in.
Ja ik denk dat het me eigen wel voor kan stellen :)
Gesloten