RSG Racing Days

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ben gisteren naar de RSG Racing Days geweest op het TT-circuit van Assen. Daar waren de volgende race klasses te zien: DTCC, Alfa 147 Challenge, Formule Ford en de Toyota Yaris Cup.

De meest interessante race klasse was die van de Youngtimers. Dit is een race klasse uit Duitsland waarin auto's van rond de periode 1980 mee rijden, net geen oldtimers dus. Hierin reden een paar leuke Renault's mee. Wat ik gezien waren 2 Renaults Alpine A110 :) , een Renault Alpine A310 :) , een Renault 8 :) en een Renault 5 Turbo 2 :) . De Turbo 2 reed zonder de breed uitgebouwde wielkasten rond. Verder noemenswaardig waren 2 gastrijders uit Engeland. Beide met een Lister Jaguar. Voor de rest reden er diverse merken mee, nl. BMW, Audi, VW, Opel, Porsche en Mercedes.

De andere race klasses waren ook leuk om te zien. Alleen jammer van de DTCC, Renault kon niet op tegen het BMW Dealer Team :( . Jeroen Bleekemolen reed een volle seconde langzamer dan de BMW's :( . Het leukst om te zien waren de Yaris cup en de 147 challenge. Gelijke auto's en close racing :) . Al met al een leuk dagje races kijken.

Gr. Marcel
ricky

is dus goed voor een herhaling
illusie is de realiteit met een gebrek aan alcohol

Veel pica's maken!! :)
RO 16v

Edit: ik dacht dat het Rizla racing days was.

Ro, vorig jaar heette dit RSG racing days, nu heeft het een nieuwe sponsor in de vorm van Rizzla.
RO 16v

Dat kan ook. :)

Goed dan, morgen mogen 3 RTC'ers hun auto showen op het paddock en aan het eind van de dag krijgen we een rondleiding van Renault Nederland, zal ze de oren van hun kop af vragen. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ricky, ik heb je ook al een PM gestuurd, maar kijk eens naar de data's van de posts die je naar boven haalt.. Ouwe koeien man.
Laatst gewijzigd door Chris op za 2 aug 2003 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Veel pica's maken!! :)
:D
RO 16v

Ik heb geen camera meer, kunnen niet echt goed tegen water, dan zullen Jasper en Marcel extra foto's moeten maken.
Plaats reactie