Een vriendin van mijn vriendin heeft een r5 (sl of iets dergelijks) zien staan die ze wel graag wil hebben.
Zijn er nog dingen waar je op moet letten bij zo'n 'gewoon' renaultje, dingen die snel kapot gaan etc.
Algemene dingen waar je op moet letten weet ik in principe wel, maar dus echt apart voor de normale r5??
Aankooptips 'gewone' R5?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Let op roest vooral bij de zijruitjes. Had mijn oude 5 TL nogal last van.
mijn 1.1 snorde prima, in die 2 jaar geen gestoorde reparaties gehad. wel eens een snaartje maar meer niet.
Reed dagelijk ermee naar me school, 120 km per dag en dat hield hij gewoon vol.
Als die pleuris duitser zijn bus niet voor me neus gedraaid had dan had ik hem waarschijnlijk nog wel 2 jaar gehad.
mijn 1.1 snorde prima, in die 2 jaar geen gestoorde reparaties gehad. wel eens een snaartje maar meer niet.
Reed dagelijk ermee naar me school, 120 km per dag en dat hield hij gewoon vol.
Als die pleuris duitser zijn bus niet voor me neus gedraaid had dan had ik hem waarschijnlijk nog wel 2 jaar gehad.
.:: TurboPowerr ::.
Ja over het algemeen blijven die bakkies wel gewoon rijden! Met mijn oude GTL ook nooit problemen gehad. Die rijd ook nog steeds als een trein. Ik wilde alleen wat sportievers. Hij staat nog te koop, alleen heb ik waarschijnlijk wel al een koper
Let gewoon op de algehele staat, roest vorming dat bepaald zeker de levensduur. Volgens mij kunnen die motortjes blijven lopen bij normaal gebruik.
En zeker een proefritje maken.

Let gewoon op de algehele staat, roest vorming dat bepaald zeker de levensduur. Volgens mij kunnen die motortjes blijven lopen bij normaal gebruik.
En zeker een proefritje maken.